Oke ik weet het, overal staat het, maar voor mij is het toch een beetje onduidelijk. wat heb je nou precies nodig om xbox live! te spelen wat ik heb gelezen is: game met live compatible live kit, bestaande uit communicator, install disc en 2 demo's breedband internet creditcard xbox ja en controller maarja...als dat niet voorzichzelf spreekt...... kabel heb ik wel, @home, alleen dat is download speed van ONGEveer(want dat verschilt heel vaak, meestal is t meer): 45 kb/s upload van 10 kb/s(ook gemiddeld) connections/min : 282.0 ping : 52.0 ms met creditcard zit het wel goed, die hep me pa wel. En hoe zit dat met een router? of moet ik gewoon een kabeltje kopen om in het modem te steken? en hoe duur is zo'n kabeltje dan. bij voorbaat tengs, , tengs.
Je hebt nodig: je tv+xbox (normaal) daarbij komt: je live kit en internet. Hoe je dat internet met je xbox verbindt kan je kiezen. Rechtstreeks vanuit je modem of via router. Een router kost wel geld en die prijzen variëren. Verder heb je eigelijk nx nodig denk ik. BUITEN de creditcard
ik hoop voor je dat je het over kiloBYTE hebt (kB) Dan zou het om die upload net kunnen. upload zou moeten zijn: 128 kb= 16 kByte/sec Maar ik denk dat je met 10kB/sec wel gewoon zou kunnen joinen (schreib hosten maar op deinen buikje)
Met die snelheid, kun je zeker niet alles goed spelen. Motogp, mechdinges zullen bijvoorbeeld geen problemen opleveren, maar unreal of ghost recon wel!
owkee, maar hoe zit dat nou met een router/kabel(tje(s))? want ik hoor heel vaak: 'haal zo'n starterskit en speel nu de ultieme online gaming experience!'. dat klopt dus niet helemaal; ook nog een router/kabeltje haleh?
Ik weet niet of je met chello een rechtstreeks verbinding kan hebben (gewoon kabel tussen je modem en xbox). Als dat kan moet je de kabel die nu van je modem naar je computer gaat in je xbox steken. Mischien is die kabel te kort dan moet je in de winkel een gewone utp kabel kopen. Een router heb je alleen nodig, als je de mogelijkheid wilt om tegelijk te kunnen internetten en op de xbox te spelen.