Wat roelt aan XBW?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door OCM3RZ, 11 apr 2003.

1. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie cool aan XBW? En wat niet? Wel argumenteren a.u.b. anders word deze draad gesloten.

Die special-weeks vind ik wel vet, en het zeer grote forum, met heel veel mensen. Iets minder vind ik de lay-out, maar er werd eerst gezegd dat er binnenkort een nieuwe layout kwam. Wil een mod daar nog ff uitleg over geven plz?

Maar post je meningen maar, mzzl

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij trekt het forum me. Altijd actief forum. En handig voor XBL.

De revieuws en previeuws zijn ook wel leuk maar die lees ik niet heel vaak hier.

Mij gaat het echt om het forum (heb me cc binnen vandaag maar dat kl*te DNS doe het nog niet) Wie kan mij goede url geven of weet waar het aanligt))

....en natuurlijk de screens van games. Altijd handig om de eerste indrukken van een game te krijgen.

Gewoon doorgaan MOD's

suc6

3. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de games vrij objectief worden beoordeeld. Verder is het iets minder cynisch dan bijvoorbeeld Power Unlimited. Er zit wel een beetjuh humor in, maar bij de PU word je daar zo moe van. Het grote forum is inderdaad vet en de verhalen van de lezers die hun ervaringen, klachten etc. opsturen zijn ook leuk om te lezen. Al met al is het dus een prima blad en ik denk dat je echt een preview uit dit blad gelezen moet hebben als je een game wil gaan kopen.

Echt goed, en voor de redactie: ga zo door! :p

4. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry van hierboven, ik d8 XBM te lezen ipv XBW, maar voor XBW geld bijna hetzelfde, gaat lekker zo en de previews en reviews zijn erg goed en zoals ik al zei vrij objectief, beetje humor is beterz.

Dus ook voor deze mensen: Ga zo door!

5. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gewoon, je kent hier een paar mensen het is hier meestal gezellig, en het gaat over de X-BOX !!!!, goed forum, hele goeie reviews en veel nieuws!!!!

kortom BIJNA alles is goed , maar wat niet goed is weet ik nu ff niet :$:$:$:$:$:$

whahahha, nouw ja, de chat is soms wel irritant omdat Shriko zo dom doet., achja het is denk ik gewoon goed.!! :p:p

6. p1m

p1m Guest

Het is gewoon een goede irakezenm community met WouteR als Saddam maar dan met iets minder moorden
    de reactie snelheid is top!

alleen negatief dat ze de special al neer zetten voor dat de special er zelf al is.. bij de hompage.. (het plaatje is er al maar de special niet)

Dit plaatje http://archief.xboxworld.nl/images/middenboven.gif

7. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind xbw relax omdat er elke dag weer nieuwe berichten op de home site staan, en zo blijf je een beetje up-to-date. Het forum is ook wel relax, maar ik zit er niet zo vaak op omdat ik weinig tijd heb.

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
  9. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat merk ik :)
    Jah, vind ik ook wel vaag, maar de headers zijn meestal wel erg mooi!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was beetje forum verslaafd :eek: Heb me nu gebant van de meeste fora, en ben alleen actief hier, de crew toko en live gaming :)

11. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    maar ok, nu ff NEGATIEVE DINGEN, xboxworld is wel heel veel maar ook niet alles (mooi gezegd hé :+ :p )

meestal zijn de newsposts een beetje snel geschreven, en zitten er spelfouten in, maar whatever. En wat ik al eerder zei: de layout, maar daar word aan gewerkt d8 ik.

PS. JOEHOEEEE, komt er nog ff n mod vertellen hoe het met de layout zit :+ :+ :+

12. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn steeds meer mensen tegelijk op het forum: froeger waren er dagen dat je maar met zen 25en was, maar nu zijn er bijna nooit minder als 60 tegelijk en dat vind ik een goeie zaak (sneller en meer reply's)

die gifgroene kleur van het forum vind ik minder, er zou wat meer zwart aan toegevoegd moeten worden

albijal een zeeeeer goeie site/forum

doe zo verder

Oh ja, nog een klein vraagje
    waarvoor staat die z in forumz?????

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    muhaha heb je jezelfs geband?:cool:
    Nee, dan ben je behoorlijk verslaaft zeker

ik vind trouwens dat het forum wel een opfrisbeurt mag hebben (qua layout) de puntjes op de i en wat nieuwe frisse kleurtjes ofzo

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Muah ik ben zo gewend aan dit alles dat ik me niet meer op me gemak zal voelen na een redesign.

Maar goed dat went ook wel.

Ik heb me hier opgegeven omdat dit 1 van de weinige xbox sites was die online was op het internet en omdat dit een tip was xbox.startpagina.nl als ik mij goed herinner. Verder waren er nog de sites dgn online ofzo en een n00b pagina met het nieuws van 4 maanden daarvoor.

Ik heb toen maar voor xboxworld gekozen en t bevalt me nog steeds goed, snelle host, nieuws is er ook wel altijd op tijd al vind ik het meestal zelf al op internetpagina's en natuurlijk wat toen nog een TOP forum was....is beetje veranderd in een goed forum. Maar t gaat er nog steeds mee door.

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lame ass breezah language m8 :cool:

16. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    maar wattafak hoe zit ut nou met die lay-out van de site?:confused:

(over op zeur-stand:cool: )

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon een coole special over XBOX Classics.
    waarschijnlijk een review over iedere classic ofzow en een prijsvraag (hoop ik :p)

niks bijzonders dus :+

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik vindt het forum wel oke, beetje mening geven over spellen enz dat is wel handig, en de revieuws/previeuws vindt ik hier zwaar goed

baukehimself

Deel Deze Pagina