Als 1 van de weinige spellen kun je bij deze game als je de main missies gedaan hebt rondwandelen door de spelwereld. Met vele dingen te doen- Tja wat is er allemaal te doen als je nou de main missies heb gedaan? En waar doe je het voor om de volle 100 procent te halen? Wat krijg je er voor terug? Er zijn nog vele dingen te doen als je de main missions gedaan hebben maar welke dingen en waar? Deze thread is ervoor om dingen door te geven die jij doet (deed) wanneer je de game hebt (had) uitgespeeld. Zoals: rondcruisen, daten, police missions, gangterritories veroveren...etc.
Proberen alle gebieden te veroveren, al je skills maximaal proberen te krijgen, heel veel minigames en natuurlijk een beetje ouwehoeren met de politie en het leger.
Ghehe. Er zijn zoveel dingen die je nog kan doen. Ik hou me nu veel bezig met chiks. Ballas en Vagos zijn uitgeroeid. Ik vind het ook gewoon relaxt om met een chill muziekje door Los Santos te cruisen. Crossen door de woestijn met een sanchez of op Bigfoot jacht gaan Leuke foto's maken. Altijd zorgen dat je camera bij hebt want er kan zoveel gebeuren onderweg. Kloten met de politie is leuk. En heel veel kleren uitproberen. Voor de 100% gaan. Bike, Drive, en Fly School op goud halen. Tig auto's tunen en ermee gaan patsen. Effe wat chikie's pakken daarna. (het liefst met die auto dan ) Veel geld verdienen op leuke manieren. Biljarten, aan races meedoen, naar de gym gaan. Lekker een middagje dobberen in je zwembroek op een luxe boot op zee en naar de prachtige onderzee wereld van San Andreas kijken. Cowboy spelen in de woestijn (met cowboy laarzen en cowboy hoed natuurlijk), vigelante missies doen of thuis op de bank op je xbox een minigame spelen. Alle grafitie tags overspuiten, aan marathons meedoen, treinen laten ontsporen, superjumps maken of meedoen aan de Chilliad race die vanaf 5 uur te doen is. Specaculaire achtervolgingen doen en zolang mogelijk blijven leven. Moet je wel op een motor doen! Een stad bombarderen met een straaljager of een Tank of massamoorden plegen. Foto's maken voor in de show je picture thread of 's avonds naar een club gaan om te dansen. Je voleten bij een Pizzaria of een Burgertent en vervolgens de boel onderkotsen. En ik ben nog lang niet klaar. Jongens, er zijn zoveel dingen te doen. Dit spel kan je gewoon niet beu raken. Ik niet tenminste.
Mijn jump score verslaan Afstand: 1951 Meter Hoogte: 186 Meter Flips: 5 Rotation: 8168' ZONDER cheaten...
haha 29 minuten, dat is veel... maar de distance is cker niet meer dan 50 meter, je bent gewoon op een hekje gaan staan met je 8erwiel... maar wel een goede score ja, ik heb dat niet