Wat vind je de beste game ooit en waarom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 mei 2003.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Welke game vind jij de beste ooit? Maakt niet uit voor welk systeem.
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Duke nukem:zero hour voor de N-64, eindeloos lang, goeie tegenstand, dikke guns, en een dikke eindbaas :cool:
    En Halo ook, goeie graphics, goeie Multiplayer,(ook bij Duke) en goed verhaal. Splinter cell ook toppie.
     
  3. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Half-life!!! _O_

    Dat spel is zooo goed te modden toen ie uitkwam gelijk gekocht en een week later online!
    En dan de Counterstrike uitbreiding.. daar is maar 1 woord voor: 'Goddelijk'
    En wat lezen we nu op XW Half-life 2 whoohoooooo

    Verder is de Fifa reeks ook Super-goed en vergeet Final-Fantasy series nie
    S U P E R games!
     
  4. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat een oud spel, namelijk Quake III Arena, om de simpele reden dat ik het nu nog speel (al bijna 2 jaar)
    De meeste games boeien me niet meer na een week.
    Ik heb nog nooit zoveel fun gehad en nog steeds als met dit spel
    (online uiteraard, PC)

    Ik hou van de fast-paste actie, de perfecte gameplay, teamplay, het sociale aspect en de humor. Intussen zijn er misschien betere games, grafisch 10x mooier, maar niets kan voor mij tippen aan een potje Q3 CTF.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    The Legend of Zelda: Orcina of Time. Geweldige graphics gecombineerd met geweldige sound en gameplay die zelfs beter is dan de aller hoogste god (aannemend dat er meerdere zijn). Vooral de Spirit Temple ruled zwaar en dan die lieve Master sword _O_ .

    _O_ The Legend of Zelda: Orcina of Time_O_
     
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan moeilijk kiezen.

    Ik heb er gewoon 3 en die staan allemaal op 1 bij mij.

    -Super Mario Brothers (deel 1, 2, 3,mario 64, Sunshine)
    -The Legend of Zelda (OoT, ALttP, TWW)
    -Halo
     
  7. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dont you eer 4get Halo! _O_
     
  8. Ik vind Midtown Madness 2 het beste spel ooit. Dit komt vooral omdat ik veel van racegames hou. Ik speel dit spel nu al 3 jaar online en heb bijna alle auto`s die er zijn. Het is vooral leuk vanwege cops and robbers en dat soort dingen. Ik denk dat binnekort Midtown Madness 3 voor mij de beste game ooit wordt.
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    halo : was/is gewoon iets aparts
    diablo 2 : goede on-line functies en best wel verslavend
    flight simulator 2002 : hou van flight-sim, en deze is de beste
     
  10. gamingfreak

    gamingfreak Art.Music.Women

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Mario:9
     
  11. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel veel 'favorieten' (mostly RPG's/adventures) zoals; Final Fantasy, Resident Evil, Suikoden (III), Zelda, Xenosaga, Lunar, en zo zijn er nog wel 'n paar games op te noemen...

    Maar d'r is er één die er met kop en schouders bovenuit steekt en da's 'PHANTASY STAR ONLINE' voor mij _O_

    De enigste game waar ik inmiddels meer dan 1000 uur aan gespendeerd heb en die ik (over 'n paar weken) op 3 verschillende consoles heb (DC, NGC en XBOX)
     
  12. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen echte favoriet, maar mijn favorieten zijn Super Mario bros. 3, Kirby's Adventure, Max Payne en Hitman 2: Silent Assasin.
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen Quake 2 en Half Life....allebei grijs gespeeld (jaja, ik heb ze nog op LP ;)) Half Life was natuurlijk stukken beter, maarja...hij kwam ook stukken later....gedeelde eerste plaats dan maar....ik vraag me trouwens nog steeds af hoe het komt dat sommige mensen Halo beter vinden dan Half Life...dit omdat Halo zo'n beperkt aantal wapens en interactie(in vergelijking) heeft....(eigenlijk vind ik zelfs t verhaal van Half Life uitgebreider...maar dan krijg ik helemaal iedereen over me heen :p)...en hierbij komt ook nog eens dat Half Life al eeuwen oud is..._O_
     
  14. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy VII...alles was perfect. Het verhaal, de gameplay, de characters (Cloud...Sephiroth...:9). Allemaal even fantastisch. Heb de game hier liggen bij mijn goold 'ol PSX en hij is nog elke keer dat ik hem speel fantastisch!
     
  15. Toxic Waste

    Toxic Waste Bad for your health

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet mierenneuken, maar je kan je favoriet spel tenminste goed schrijven, het is The Legend of Zelda: Ocarina of Time

    mijn favoriet? geen idee, veel te veel games die ongelofelijk zwaar ownen dus :p
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    foutje ken gebeuren toch?

    Anyway ik heb het meest genoten ooit van die ene Zelda op de snes.
    Toen ik die had uitgespeeld kreeg ik echt fucking kippenvel man.

    Ook The Legend of Zelda: Orcarina of Time vond ik vollop goed.

    Maar vergeet Final fantasy 7 en 10 niet :)
    Ook beide favorieten van me
     
  17. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    10 is echt goddelijk
     
  18. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Smash bros. Melee!
     
  19. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell!!! super goede game play en ik heb sneaky spelen altijd al leuk gevonden
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Battlefield alles kan en mag en ik heb nog geen enkel spel zoveel gespeeld als deze...

    Maar ik moet er wel bij vertellen dat ik Half Life nog nooit hebt gespeeld en wacht wel met smart op deeltje 2. En de hele FF reeks ken ik ook nie....

    Heb een paar jaar zonder vette pc's en console's geleefd vandaar deze achterstand :cool:
     

Deel Deze Pagina