eigenlijk niks. Mwah als ik dan toch iets mocht kiezen vind ik het jammer dat er nog zo weinig rpg's zijn maarja die komen eraan. Iedergeval Morrowind!
idd de grote.... toen ik er mee naar huis kwam zei mijn moeder iets van, wat is ie groot!!!! had het liever gezien in een formaat van een GC.
Ik weet niet meer wie het was maar iemand zei een keer ergens op het forum of zoiets daar ben ik het helemaal mee eens Hij past ook gewoon in mn rugtas en het is ook weer niet zo dat je elke dag met je xbox op stap gaat denk ik. Of misschien hebben jullie dan een hele kleine kamer of huis dat kan natuurlijk ook.
Ik vind die grote groene Xbox logo op mijn Xbox niet mooi... Die kleur vloekt teveel bij het hele apparaat.. Die kleur hadden ze minder vel moeten maken.. De grootte maakt mij niets uit.. Hij staat perfect op mijn VCR..
En een leuke party game zoals bijvoorbeeld monkey ball voor de Cube (Fuzion Frenzy vind ik maar nix) Ik vind dat er zowieso veel meer games uit mogen komen, maarja dat komt nog wel.
Ja zker meer partygames ... die ene fighting game a la Power Stone lijkt me wel wat ... Of een Crash Bash titel op de Xbox ... mzzl Munch and Abe
Ik vind t pauper dat je een dvd-set moet kopen, verder vind ik t ook pauper dat je je cd's niet kan doorspoelen, ik neem aan dat dat pas kan las je die dvd remote hebt, en ik vind de trilmotor van de controllers wat minder, aangezien ze bij sommige spellen opeens volop gare geluiden gaan maken. Ik vind t ook ronduit slecht dat je bij aankoop niet eens een demo-dvdtje krijgt, maar voor de rest is ie super!
Hij zou van mij iets stiller mogen zijn. Bij spellen heb ik er geen last van, maar in stille scenes in films, als ik een dvd'tje kijk, valt soms ineens dat geluid op. Maar een echte ramp vind ik het niet. Ben eigenlijk super tevreden over het doosje.
Ik ben meer dan dik tevreden met mijn boxje!! Sterker nog, ik ben een trotse, tevreden en blije eigenaar!! Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat het een pc-upgrade verhaal gaat worden. Maar ik hoop dat de toekomst uit zal wijzen dat dat gewoon onzin is en dat MS zich houdt aan de console-gedachte. Verder vind ik dat er wel MEER FEL GROEN had gemogen - vooral op de controllers. Dat papiertje achter een doorzichtig stukkie plastic had wel wat flashier gemogen. De trilfuncties lijken ok, maar hopelijk zit er meer power in in de toekomst! Euh, wat dacht je van je profile IN de box!!! Nu moet ik iedere keer dezelfde gegevens invullen bij alle spellen! Gewoon net als Windows even een userprofiletje en alles is opgelost. Verder vind ik het klote dat je een extra kabel moet kopen om van de surround kwaliteiten te kunnen genieten. Zelfde geldt voor de remote control voor DVD. Licensiekosten? Bullshit!! Die paar Euro maken dan ook niet meer uit!! Het ergste is dat ie van mij in het ziekenhuis ligt...dus het ergste van alles is en blijft de DVD speler. Maar ja, dat is dan ook GEEN MS spul!!!
Ik vind hem lelijker dan de PS2 maar wel mooier dan de Cube, Cube vind ik een beetje een 'My First Sony/ Duplo' look hebben.
Ik vind 'm qua uiterlijk eigenlijk best mooi (moest er wel even aan wennen). Minder mooi vind ik het gebrek aan goede (original) games. Bijna alle titels zijn ports van andere consoles of van PC-games. Komt misschien allemaal nog, maar ik vind dat het op dit moment nog tekort schiet. Ook minder mooi vind ik de fanboys, die roepen dat de Xbox de beste console is omdat-ie de mooiste graphics heeft. Echte gamers weten dat een console meer is dan alleen technisch vernuft...
Jammer dat ze niet gewoon een klepje van dat stukkie plastic hebben gemaakt zodat je het plaatje makkelijk kon vervangen door je eigen creaties.