[XOne] wat vind je van xbox live

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 23 okt 2004.

1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag? wat vinden julie van xbox live. ik ben namelijk van plan om dat tenemen. en ik vraag me af wat julie er nu van vinden. zijn er ook nadelen aan of digen die julie niet goed of leuk vinden. ik ben in ieder geval helemaal weg van de xbox en xbox live.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoe weet je nu of je helemaal weg bent van xbox live ... als je het nog niet hebt ?

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor games heb je voor live, als het leuk moet zijn moeten er natuurlijk wel mensen zijn die het spel spelen, ook is het leuk als je na een tijdje nederlandse vrienden hebt. Zelf vind ik live helemaal te gek, gewoon tegen anderen spelen en beetje lol maken met vrienden. Ik kan je live wel aanraden! Ik kan nu wel mijn gevoel gaan vertellen wat je krijg met live maar daar kom je zelf wel achter! :9

greetz wooly

4. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Het moet gratis worden, net als op PS2 en enkele games zoals MMORPG's mogen betaald worden. En het aanbod aan Live games kan me nog niet echt boeien. En DoA Ultimate zal ik zeker kopen, maar niet voor Live maar gewoon single player kan ik me goed vermaken. En het zou heus wel kunnen dat spelers zelfs games hosten en ook kunnen gamen want de Xbox is heus wel zo snel om dat te doen.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor 5 euro p.mnd is het niet echt duur; het is het meer dan waard. en wat betreft het aanbod van games, er zijn genoeg verschillende on-line games.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah heeft PS2 downloadable content, een friend list, een eigen website waar je kan checken wat er uit komt, xbox live arcade, meerdere servers ... ehm ik kan nog een tijdje door gaan :)

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou al zeggen, moest 5x lezen voordat ik erachter kwam dat je bedoelde dat de Xbox dat allemaal heeft en de PS2 niet :p. 't Is al laat he 8).

8. Ik heb Live maar ik deed er heel lang niks meer mee. Nu heb je Fifa 2005 en Halo 2 zometeen en dan ga ik er weer volop gebruik van maken.
    Xbox Live heeft maar één nadeel: het kost geld.

9. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Dit vindt ik persoonlijk allemaal overbodig. Je wilt Online gamen en dat is het lijkt me ook dan wel. Maar downloadable Content vindt ik ook erg nutteloos. laat ze dan een bonus disc tegen een zachte prijs uitgeven. Veel mensen die geen Live hebben en ook niet zullen nemen willen wel updates en vooral spellen die pas "echt" goed lopen met een patch. Waarvoor koop je anders een game voor rond de 30 tot 60 euro ?!. Laat de producenten dan de downloadable content of patches op een dvd elke maand uitgeven. Dit zou veel beter zijn want je gaat niet een game kopen dat niet eens helemaal af is want om het te laten werken zijn er nog een paar patches nodig. En de addons is wel allemaal Leuk maar deze zouden beter gewoon kunnen worden verkocht als Addon cd. Of als een goede game classic worden deze content gewoon erbij zetten zaols bij SC is gedaan met de 2 extra levels. Het is niet dat ik tegen Live ben. Maar het is gewoon allemaal te overdreven dat je alles via Live moet doen. Online gamen op PS2 is gratis en dat waardeer is meer als op Xbox want je betaald als 60 euro per jaar en dan moet je nog eens de game kopen voor 60 euro. Dit heb ik er echt niet voor over om online te gamen. Ik gegrijp niet waarom MS niet een lite abo van rond de 30 euro aanbied, waarin je alleen online kan gamen endownladable content kan gebruiken en dat is het. Al die extra functies zijn al erg overbodig maarjah die houdt me allemaal er wel vanaf om Live te nemen.

10. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

overbodig ik vind van niet die 59.95 vind ik niet zoo veel. bovendien ik vind het leuk dat ik van als kan downloaden op xbox live. de xbox bovendien veel beter uitgerust voor oline gaming. die heeft standaart een hardeschijf de ps2 niet. die moetje er los bij kopen daarbij heeft de xbox een ingebuowde netwerk kaart.die moetje er bij de ps2 ook los bij kopen. dus de ps2 is vrij duur om hem online te krijgen. de ps2 kost op dit moment even veel als de xbox. maar zuow eigelijk goed koper moeten zijn dan de xbox. om dat die deze digen niet heeft. xbox 149. ps2 129.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Een zin: Prijs Kwaliteit Verhouding.

PS2 laag kwaliteit, geen prijs. (ze moeten toch hun zooi kwijt raken, PS2 online is er alleen maar omdat live het zo goed doet, het is een slechte copie van live. Live komt uit bouwen ze snel een adapter waarmee je online kan:confused: Puur copy en paste werk van Sony)

Xbox: Erg hoge kawliteit to super kwaliteit, voor een normale prijs.

(Wie laat het nou van zijn CC afschrijven erg dom, gewoon die starterkit halen heb je Headset + 12 maanden en weer twee demo's of zoals vorige keer Splinter cell.)

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Sony denkt dat ze een beter spelaanbod hebben, vandaar dat die prijs duurder is. (Denk je trouwens wel even aan je spelling, Potter?)

En welke sloeber heeft er nou geen 5 E per maand over voor een goed, stabiel en snel netwerk + leuke extra's als downloadable content etc.?

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best stomme vraag, iedereen vindt Live toch te gek?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Tja dan is Xbox Live idd niets voor jou ... dus kan je beter bij de PS2 blijven. ik heb het er wel voor over :) ... Ik ben op het PS2 netwerk vaak dezelfde namen tegen gekomen ... Het PS2 netwerk kent ook geen clan support. Daar naast lijkt het of elde developer weer opnieuw een standaards wilt ontwikkellen ... Dit merken we trouwens ook op Live... EA zit dan nu wel op het Live netwerk, maar beheerd wel haar eigen servers... en dit gaat allemaal nietzo flex als het Live netwerk. Geef mij maar een universele standaard. Verwacht trouwens niet dat het PS2 netwerk gratis blijft. Sony is de kampioen geld vragen. Een addon CD kost meestal 20-30 euro en als er een bug is gevonden ... word deze niet opgelost. Terwijl er op het Live netwerk meestal binnen een maand oplossing beschikbaar is. Tevens ben ik erg tevreden met Live Aware, zodta je kan zien dat een vriend van je eindelijk on-line is gekomen.

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  15. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst speelde ik steeds op XBConnect , maar nu heb ik Xbox Live & eerlijk gezegd valt het mij tegen wat je voor je geld krijgt !
    Sommige Servers zijn lagger als die van XBConnect & Xlink .
    Het spijt me zeer , maar ik ga Xbox Live opzeggen als mijn Jaartje erop zit van de Starters Kit . :mad:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja dan kies je de verkeerde servers uit :eek: ... lag word veroorzaakt net als xbconnect doordegene met wie je host ... er word naar mijn mening altijd goed aangegeven wie er lagged en wie niet

17. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn geen nadelen alleen dan je eventuele creditcard die een heel aantal mensen niet hebben. Dus neem live je krijgt er zeker geen spijt van 8)

18. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Amen, Fardo. Amen! :D

19. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind xbox live geweldig:D. Tegen mensen spelen is altijd beter dan tegen de comp. Enigste nadeel voor mij was de connection lost door die kl*te kapotte utp kabel, maar dat is nu verholpen :D. Maak nu verbinding via mijn pc maar dat zorgt af en toe voor een kleine lag. Binnenkort schaf ik zo'n draadloos adaptertje aan :p.

20. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoelde is ook kwa content en zo , waarom moet ik voor nieuwe content betalen . Wat een onzin !!!

Deel Deze Pagina