Ik wil weer een live game maar welke moet ik kopen SOF 2 RTCW MotoGP 2 MC 2 PSO ps: mag ook andere live game ik heb al mms 3, gh, nba2k3 en ik heb ook mtogp 1 is het dan wel nodig om deel 2 te kopen zijn daar dan ook nieuwe opties op live. alvast bedankt DvE 704 The Master
zo te zien ben je oa. op zoek naar een FPS. In dat geval is iig RTCW de beste van de 2 en zeker de moeite waard! PSO hangt meer af van je geld. Je betaald namelijk per maand €9 extra. Verder LIJKT hij me wel leuk (als ik het geld had kocht ik hem) Van die racegames zal ik het als ik jou was maar bij mm3 houden... En MC2 vond ik serieus echt bagger, en tussen Motogp1 en 2 zit volgens mij niet erg veel verschil.
bedankt het wordt waarschijnlijk rtcw want sof 2 is ook niet zo'n geweldige game POShad ik er maar gewoon bij gezet maar ik wilde hem toch niet kopen. en motogp maakt dus niet erg uit. erg bedankt ik ga F1 career challange terug brengen en rtcw kopen
SOF2 niet zon geweldig game? ik heb hem al 2 weekjes en hij is zooo bruut, ik heb rtcw sinds vandaa maar tot nu toe erg veel lag en servers die ik nieteens kan joinen