ik ben beniewd wat jullie ervan vinden, ik vind het zeker gaaf, maar ik vind het ook zeker minder spectaculair als de effecten bij speelfilms. Wat was jullie eerste gedachte toen je het geluid voor het eerst hoorde en vind je het geld dat je ervoor betaalt heb nog steeds waard (aangenomen dat je net zoals ik speciaal voor de xbox zo'n set hebt gekocht)?
t geluid is cker goed, ik heb een 5.1 set van Trustmaster. Vooral bij Halo, dan vliegen de oren je om de kogels. [edit]ahum, de kogels om je oren [/edit]
Speel Splinter Cell (Police Station, het brandende gebouw), met het geluid goed open. Dan weet je genoeg.
Ik wil wel zo'n dolby surround voor xbox maar ik heb nog mar een zien staan en die kostte 200€! En een gewone 5.1 voor pc kost maar 105€ maar die werkt niet op xbox (al geprobeerd). Welke dolby surround 5.1 hebben jullie?En hoeveel kostte die?
je moet er wel op letten dat ie een optical kabel in of out heeft anders krijg je geen 5.1 uit je xbox. en je moet een advance scart kabel hebben. daarin gaat die optical kabel. en ik heb een Creative inspire 5700, 379,- toen ik hem kocht. en het geluid is echt fantastisch. minstens zo goed als in films. het halo geluid is echt masterlijk. gewoon alle kogels om je oren en de muziek van halo in dolby surround is echt superb. echt het geld waard, ik zou het er nu nog voor over hebben.
ik heb ook de inspire 5700. zwaar goed geluid, zeker net zo goed als de duurdere homo cinema sets. En het geluid in halo of sc is echt zo geweldig. Zeker het geld goed waard.
Wij hebben een Pioneer Dolby Digital DVD set van €900,- Echt vet, fijn als je je moeder kunt overhalen zoiets te kopen. En idd dat brandend gebouw bij Splinter Cell! Machtig Alle deuren in ons huis trillen..
Ik heb ook een dolby surround set van Phillips. Heb hem aangesloten door hem met rood en gele tulpstekkertjes aan de TV te verbinden. Ik weet niet of het dolby digital is maar het is echt goed geluid! Ik heb een advanced scart cable maar heb ik niet nodig gehad. In mijn subwoofer zit namelijk geen glasvezelingang.
ik vond het geluitd wel goed, heb dus ook die inspire 5700. Maar het viel me op een of andere manier eigenlijk tegen. Later heb ik van die stadaards voor mijn achter boxen gekocht (ze hingen eerst aan de muur) en ze een beetje heen en weer geschoven; EN DAT HEEFT HEEL ERG VEEL GEHOLPEN!, Nu is het wel heel erg mooi geluid Inmiddels heb ik Steel Battalion ook, en die heeft echt meesterlijk geluid hoor! ALs er bijvoorbeeld een raket alngs je schiet dan hoor je die van voor naar achteren schieten, en dan in je achter box steeds verder gaan!!! Iets wat ik in ander spellen nog niet gehoord heb. In andere spellen hoor je de raket dan wel mooi langs vliegen, maar die is dan ook gelijk voorbij snapje. In iedergeval heb ik totaal geen spijt, alleen wel jammer dat ik dat ding gelijk bij de release voor € 458 euro heb gekocht. Beetje domme zet.
Het digitale geluid van de Xbox is echt helemaal fabulastisch. Zo supervet! Ik had mijn Xbox eerst een weekje via de gewone kabel aangesloten (Dolby Surround) en dat is ook wel aardig, maar sinds ik de Advanced Scart kabel heb is er een nieuwe gaming wereld voor me open gegaan. Tijdens de betatest van Xbox Live had ik een 2e Xbox. Ik heb me suf geplugd om steeds alle stekers en draden om te steken maar het was wel meer dan de moeite waard. Xbox met advanced scart: There can only be one...
real-time DD is de beste feature die de xbox heb tegenover de andere systemen het is gewoon een nieuwe dimensie in gamen eenmaal gewend je wil niks anders alleen vindt ik dat ze(de developers) het wel standaard moeten ondersteunen want een xbox game zonder DD5.1 is gewoon gaar en als ze het ondersteunen moeten ze het wel goed mixen zoals al eerder vermeld is halo splintercel mohhaa frotline(beach level is echt refferentie matriaal).
heb sinds vrijdag na lang wachten de logitech z-680 en man zeker de moeite waard ook het wachten. het kost wel een aardige prijs (360euro) maar da moet je er voor over hebben. maar dd is zeker relaxed bij de spellen, vooral autorcacen je weet dan of ze achter je zitten of niet. ik raad het iedereen aan en zeker om je buren en moeder te stangen.
Ik wil ook wel dolby surround maar meer dan 250€ heb ik er echt niet voor over! Gewoon voor het geluid... Dan koop ik toch wel liever een paar games, voor 360€ kan je al zes games kopen(verbeter me als ik me misrekend heb
nope dat hedde goed gerekend, maar heb alle goeie spellen al min of meer, maar je hebt ook voor minder dan 250 euro nog goeie boxen hoor. dit geluid hoort gewoon bij het gamen en waarom dan niet meteen goed inkopen normaal zijn die boxen (logitech z-680) zelf 500 euro in de winkel dan, tenminste de laatste keer dat ik gekeken heb. koop online is veel goedkoper