in een artikel van gamer.nl las ik dat xbox in het eerste kwartaal van 2003 nog meer verlies maakte, wat vinde jullie hiervan en dan moet je die reacties eens leze onderaan, das echt debiel. denken jullie dat xbox verlies gaat blijven maken of komen ze erbovenop in de consolemarkt
denk dat ze het moeten stoppen of gewoon coole games maken een coole reclames met een mega coole trailer
hier loopt al een topic over gamer-jup. kijk hier maar: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=23144&highlight=verlies en het artikel op gamer.nl laat zich trouwens vinden achter de volgende link: http://www.gamer.nl/nieuws/17740
Als je de E3 ff volgt dan zal xbox wel weer goed gaan verkopen. Opzich boeit mij het niet zolang ik maar kan liven en dat er elke keer verbeteringen komen op live gebied (en games natuurlijk).
Kan haast niet kloppen maar goed. Ik weet zeker dat de Xbox eind van dit jaar voor een erg grote winst gaat zorgen, daar zorgen games als Fable, Sudeki en Perfect Dark wel voor.
Weet je hoe dat komt dat de xbox niet zo heel veel verkoopt.....Omdat er gvd teveel POEP (met een grote P) games uitkomen....allemaal van die ongeinspireerde bagger waar je geen ene fuck aan hebt......Daardoor zullen mensen misschien eerder geneigd zijn om een ps2 ofzo in huis te halen. Dus als Microsoft het beter wil doen met de xdoos dan zullen ze meer reclame moeten maken en er voor moeten zorgen dat ze kaskraakers krijgen op de xbox en geen ruk games. :|
kijk eigenlijk is het een gunstig teken dat de xbox meer verlies maakt, want op elke xbox maakt microsoft verlies dus als er meer xboxen worden verkocht maakt microsof ook meer verlies
Ja en als ze verlies blijven maken.....verliezen denverlopers het vertrouwen in de xbox en laat Microsoft de xbox een keer vallen....net zoals Sega heeft gedaan met de dreamcast. Nu zal dat bij microsoft minder snel gebeuren maar het geld van microsoft is ook niet eindeloos.
Waarom moeten er elke week mensen hierover komen zeuren....en erger nog...als Maas zoiets slims post....waarom gaan mensen hier dan nog op verder???? Dat gezeur over xbox verliezen hebben we toch wel zo'n b'tje gehad nu???
Dus volgens jou mogen we geen discussies voeren over iets wat jou niet aanstaat?! Beetje egoïstisch standpunt maar goed..
Helemaal niet....maar d'r is hier al een draad over(en nog een lange ook) Kunnen mensen eigenlijk wel lezen hier??? ffs Edit: mergen zou ook een mooie optie zijn zo ondertussen
Ja dat wou ik net even zeggen nickyb. Als ze ze verkopen maken ze wel verlies, maar dat gebeurt niet bij het verkopen maar bij het produceren. Echter, als er weer een Xbox wordt verkocht wordt Microsoft weer gestimuleerd om meer Xbox'en te maken. Hier maken ze dan weer verlies op enz. Alleen Microsoft wil en gaat het geld op den duur terugverdienen doordat developers moeten betalen om games te maken voor de Xbox. Hierdoor moet Microsoft wel Xbox'en blijven maken, anders kan niemand hem kopen en is er te weinig publiek voor games op de Xbox en dus maken developers deze niet meer en maakt Microsoft nog meer verlies. Maar dat is dus off-topic. Ontopic: Mij maakt het niet uit. Zolang Microsoft blijft investeren in de Xbox vind ik het goed. En bovendien moet je niet alleen in geld rekenen: Microsoft heeft nu veel (naams)bekendheid voor de Xbox 2.
En wat dan nog, mag er dan opeens niet nog een geopend worden als er een degelijke discussie uit voort kan komen..
uiteindelijk denk ik dat hij het wel red... bedoel xbox heeft natuurlijk wel microsoft achter zich he die heeft geld zat om hem in leven te houden totdat hij goed loopt... Op de xbox zelf zullen ze nooit winst maken... dat moet verder van de games komen... en jah die hebben even tijd nodig voor dat dat loopt... maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken aangezien microsoft veel geld bezit en er aardig wat in kan en wil stoppen