Wat vinden jullie de minimale leeftijd voor Xbox Live? Ik van dat je op je 9de al oud genoeg bent. Al kwa instaleering moet je wat ouder zijn denk ik. :{
Nou ik ben 14 en ik heb geen probs met dat leeftijd gedoe. Want ik heb zoveel vrienden die weet ik veel oud zijn. Overgings ik ben altijd heel goed in engels geweest
Ach mijn zoontje van drie zit af en toe ook al met de hoofdtelefoon op. Vind ie leuk lekker praten met iedereen. *) Ik denk dat er geen leeftijdsrestrictie nodig is voor live gaan. Het gaat toch meer om de spellen die je speelt dan om het feit of je ze live speelt.
Ik ben ook 11 en ik mag pas op m'n 12de Xbox Live. Maar ik zou niet moeilijk doen over een leeftijd. Je bent wie je bent toch? Maar ik mag XL niet omdat m'n ouders dan geen overzicht zouden hebben over wat ik doe. En dat is (vind ik) pure onzin. Ik kan toch voor mezelf zorgen?
Ik ben 11 3/4 en op me 11e verjaardag kreeg ik dus Live. Ik mocht het zelfs eerder maar ik heb hen toen pas zo gek gekregen me een CC *)
Nou nee, 12 jarigen kunnen niet voor hun zelf zorgen. 18 is gewoon de meest veilige leeftijd, ook wettelijk gezien. Ouders zijn en blijven verantwoordelijk voor hun opdondertjes. en ik kan mij voor stellen ,dat ze liever niet hun 12 jarige gastjes zien vermoorden en constant lopen te vloeken. Je woont toch niet in een woonwagenkamp? Allemaal een kwestie van goede opvoeding, met beleid kan het wel, Blind Reality laat zn kotertje er maar af en toe op, en ik denk niet dat hij hem rainbow six laat spelen, eerder pgr of mm3. maar goed, tis iedereen hun eigen probleem, ik zie alleen dat er steeds meer slecht opgevoede kinderen zijn in nederland.
Er komen idd wel meer slecht opgevoede kinderen. Veel goed opgevoede kinderen komen vaak niet eens op live... Ik ben 14 en heb ook xboxlive. Maar mijn vader vind het niet onveilig omdat ik op xboxlive zit en dingen met zijn cc kan doen. Maar juist dat andere mensen dat kunnen doen.... Daarom begint hij niet aan internetbankieren etc. Maar hij snapt ook wel dat er nu een miljoen gamers opzitten... Maar ja, ik vind leeftijd geen rol spelen... Ik zit soms ook met iemand van negen op xboxlive, het enige irritante is dat schelle geschreeuw .
klopt als een bus, maar ja, tis lastig mensen er van te overtuigen, dat het juist wel veilig is, maar goed. Daar kan je niet veel aan doen.
Hmz, ik zat vanaf m'n 11e achter XBL, nooit problemen gehad, ik vloek niet op Live gelukkig Doe toch alleen maar spellen als MM3 En PGR2. Mijn leeftijd samen met een btje lage stem is voldoende dacht ik zo
Te laag. Erg irri, om te spelen als er "kinderen" door je headset gillen met echt onzin uitspraken die ze zelf niet eens begrijpen. Maar ze roepen ze om "erbij" te horen en vinden het cool. Verder erg irri dat die kids vaak niet tegen hun verlies kunnen en dan beginnen de galbakken in een spel b.v. tegen de richting in rijden etc. etc. Gelukkig kunnen we ze dan kicken. Jammer dat Microsoft het niet kan voorkomen. De dokter zou zeggen "u moet er mee leren leven".
Hier heb ik inderdaad ook een schijtelijke hekel aan. Of van die 14 jarige pubers die in PGR2 de game verlaten als ze merken dat ze niet meer kunnen winnen. Gewoon uitracen die hap en niet zeiken, verstappen hield toch ook niet halverwege op, die zette zijn auto gewoon in de grindbak.
Minstens 14. Er wordt wat afgescholden en geouwehoerd op Xboxlive, kinderen onder de veertien moeten gebanned worden omdat hun stem te hoog is en pijn doet aan je oren! En ik wil geen leerlingen van me tegenkomen op Live!
ik heb er opzich niet zoveel last van; totdat ik in MM3. dan krijg je al die kids die heel irritant zijn. dont touch me or i will kick u (pfff) of opmerkingen die helemaal nergens overgaan.
Nou er wordt toch nogal wat gescholden en gebruik gemaakt van bepaalde woorden waar iemand van onder een jaar of 7 jaar toch niet mee in aanraking zou moeten komen naar mijn mening. Daarbij is de internationale taalvaardigheid dan ook vaak te laag.
Ik vind dat mensen getest moeten worden op oncontroleerbare buigingen van hun stemband zodra ze met één of meerdere bekende spelen, wat een vervelend geschreeuw en gescheld tot gevolg heeft (lees: bijna iedereen van onder de 14). :{
Ook moet iedereen van onder de 14 een verplichte psychologische test afleggen, waaruit duidelijk wordt hoe ze met hun agressie en groepsgevoel omgaan.
onder een jaar of 7? das wel erg laag doe maar x 2 btw, drone , we hebben een edit knop, leer hem te gebruiken
Ik ben dus 11 en ja je stem is dan hoog maar dat kan je verhelpen door zon cartoony voice mask er overheen te zetten . Maar ik zou niet weten waarom kinderen geen shooters mogen spelen? Vanaf mijn 9de is mijn intresse voor shooters gaan opkomen, en op je 9de zou je als je het mij vraagt realiteit en fictie uit elkaar moeten kunnen houden. Mijn intresse in games is zelfs zo hoog geworden dat ik binnenkort bij een nieuwe gamesite redacteur wordt (en nee dat wordt niet sengamer )
Je hebt altijd van die etterige mannetjes van 10 á 11 jaar die met woorden schelden waarvan je schrikt. Minimum leeftijd : 14 jaar.