Ja cker, amped 2 in de winkels, de meeste van jullie zullen ehm al hebben dusse: wat vinden jullie ervan? gewoon als game en tov amped 1!. Ik zelf vind hem veel beter dan amped 1. Ik heb hem nog niet, maar heb hem ternet lekker gespeelt op mijn werk, betaald gamen . Hij speelt zeer goed vind ik, alleen denk k dat ze in de revieuw gelijk gehad hebben, als j amped 1 nog niet gespeelt heb kan ie best lastig zijn, mooie graphics, lekker realistisch. IK vind hem beter dan SSX3, maarja ben snowboarder en hou denk k van de realisme(al is SSX3 een PRIMA spel, daar niet van ). Laat wat van j horen
Naar mijn weten lag hij nog niet in de winkel, maar ik heb 'm dus wel thuis, de promo versie dan weleswaar. Ik vind hem wel verbeterd ten opzichte van Amped 1, de gfx zijn wel aardig, niet super, en het is nog steeds erg realistisch, maar ik hou er heel erg veel van, dus toppertje, en beter dan SSX en Tranworld Snowboarding
Hij is pas vanaf 14 November (vrijdag) te koop, de pre-orders van gcshop.nl krijgen hem dan ook pas. Het kan dus wel zo zijn net als Maserati (van games-site), dat je hem dan al eerder krijgt, net als de ge-reviewde versie die voor xbw is gebruikt. Maar ik denk dat de meesten hem nog niet hebben Dus ff wachten tot vrijdag dan zal ik hier mijn bevindingen posten!
Idd naar mijn weten heeft gcshop hem nog niet binnen.. maar er is een amped 2 thread, daar kan je ook je ervaringen kwijt /edit Amped 2 there you go..