Wat vinden jullie van cheaten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 30 jun 2005.

  1. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van cheaten???
    Ik zelf doe het pas als ik de game heb uitgespeelt en um voor de 2de X speel,
    en ik vin ut oowk onzin dat sommige gamers zeggen dat het nergens op slaat om te cheaten en dat het niet eerlijk is tegenover de ontwikkelaars van de game, maar die "maken" de cheat zelf in de game(lijkt mij het meest logisch)
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik cheat nooit..ik weet niet waarom, ik speel liever gewoon 'op eigen kracht' een game uit :)
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, ik cheat nooit als ik de game voor de 1'ste keer speel, dat is gewoon zonde voor het geld wat je er voor heb betaald:)

    Ik cheat alleen als ik het spel al 2x of 3x heb uitgespeeld. dan ga ik wel ff kijken of er geinige cheats zijn, bv. in GTA: Vice City, dat je met die auto's kan vliegen enzo:D.

    maar al heb ik een game zo veel keer uitgespeeld, gebruik ik nog geen cheats van ''ful ammo, full armor, full health'' enzo, die cheats verne*ken het spel plezier;):)


    EDIT// DIT WAS MIJN 100'ste POST :) _0/ _O_ :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb bij GTA ook vollop cheats gebruikt. Maar dat is voor de fun. Ik vind GTA daar ook een game voor.

    Bij Carmageddon kan ik me nog steeds DE cheat herrineren: KEVWOZEAR (toch?:+) toch mooi als je alle verschillende bakken hebt daar.

    Ik kan me echter niet voorstellen dat ik bij een game als Halo of Ninja Gaiden een godmode-cheat ofzo zou hebben. Dat zou het wel verneuken.

    Bij DOOM weet ik nog dat ik op een gegeven moment zat te matten tegen 'Bill Clinton hoofden' en die dino van 'The Flinstones'. Ik weet alleen niet meer of dat nou wel een cheat was.

    Voor de fun dus.. (y)
     
  5. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik het ook alleen als het voor de lol is gta en zo maar niet cheats als godmode of bij forza auto's dupe of met je jetta geld krijgen dat vindt ik gewoon zielig, zeker als je er dan ook nog eens on-line voordeel van hebt....
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel altijd eerst een game op eigen kracht uit en dan voor te kloten wil ik daarnaast wel eens een keer een cheat gebruiken. Alleen dit is alleen singleplayer. Online cheat ik nooit want dat vind ik zo zielig.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag cheaten wat je wilt zolang je het maar niet online doet want dan mag je branden in hel.

    In singleplayer is het eerlijker als je het natuurlijk niet doet maar dat is je persoonlijke keus, ik gebruik nooit cheats om de game uit te spelen mogelijk alleen om wat te kloten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  8. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat Tco zegt ;)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo is die lief.
    *aait polsmannetje*
     
  10. Assault Trooper

    Assault Trooper Living in heaven

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha

    ontopic ik vind cheaten gewoon voor slechte gamers die het echt niet kunnen
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Alsof jij met je auto kan vliegen in GTA als je geen cheats gebruikt... _0/
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten zoals in het 2D tijdperk kan niet meer. Dus om nu te spreken van 'cheaten' vind ik niet zo'n goede benaming eigenlijk.
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten kan best leuk zijn maar je moet het niet teveel doen maar idd het vliegen met een auto in vice city is wel dikke fun :D
     
  14. Destroy

    Destroy Guest

    cheatten met gta is gewoon de bomb dat geeft het echt een lange levensduur maar dan heb ik het over alle wapens hebben en dan gewoon lekker mensen afslachten :p
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is het verschil tussen het 2D tijdperk en het 3D tijdperk dan qua cheats? Of ik nou op een nintendo een combinatie heb bestaande uit 2 verschillende knopjes of nu een combinatie uit 10 verschillende knoppen, weinig verschil toch? Toentertijd had je Game Genie voor cheats en nu zo'n Arcade Player ofzowiets? Er is weinig verandert voor console cheats imo.
    Of je bedoelt dat je jaren geleden nog wel eens wat configuratie bestanden kon aanpassen (*herinnert Duke Nukem 3D, waar je zowat alles kon veranderen, van health points tot de kracht van een wapen, door wat simpele variabelen aan te passen). Maar volgens mij kan dit nog steeds, op de pc, misschien wat moeilijker though. Opzich doen trainers voor pc games hetzelfde, alleen dan wat moeilijker.

    Cheaten doe ik wel eens. Als ik bijvoorbeeld in een spel, om alles te unlocken, met verschillende poppetjes het spel steeds weer moet uitspelen. Deathrow had dit bijvoorbeeld. Daar heb ik geen zin in. Als ik het 1 keer uitspeel lukt het de 2e keer ook en ga ik niet mijn tijd verspillen aan herhalingen, dus dan cheat ik.

    Grappige cheats gebruik ik ook, niks mis mee.

    Online cheaten is simpelweg het spel bederven.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En wat als in een game nou iedereen gewoon cheat online (met dezelfde cheats)? Dan zou ik er geen probs mee hebben, maar als je de enige bent, of het zijn er een paar die tijdens een potje Halo cheaten, dat is gewoon het verzieken van een geweldig spel.

    Cheaten off-line vind ik soms leuk. Zo nu en dan een cheat bij GTA kan leuk zijn, maar dat begint bij mij na een tijdje ook te vervelen. Er zijn er die cheaten omdat ze het gewoon niet goed kennen, en dan missies gaan spelen zonder dat ze dood gaan. Dan vraag ik me af: waarom heb je de game dan? Maarja het blijven keuzes die jezelf maakt bij zo iets. Ik doe het amper de laatste tijd, omdat de games gewoon te leuk zijn om zonder cheats te spelen.
    Vroeger kon het wel leuk met die .ini bestanden zoals Dioga al zei. Even van stats veranderen...:)
     
  17. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik cheat eigenlijk nooit, behalve dan idd bij gta om gewoon wat aan te klooien maar niet om missies uit te spelen. Maar ik vind niet dat wat elgee zegt waar is (als mensen het niet goed kunnen moeten ze het spel maar niet kopen). Mijn broertje bijvoorbeeld gamed niet zo vaak en kan d'r geen drol van maar heeft toch reuze lol met gta als hij met cheats speelt en doet d'r nog een eewigheid over. Dus het gebruik van cheaten is per persoon verschillend en zal ook andere effecten hebben op de gameplay per persoon.

    Wel vind ik dat online cheaten walgelijk is..... Halo2 wordt er zeker niet beter op en ik word ziek van die klere cheaters die gewoon jou lol verpesten. Bannen van live die zooi!
     
  18. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten vind ik best zolang je het maar voor jezelf houdt en niet op live.
     
  19. Meestal ga ik cheaten uit verveling. Die gamers zijn veel te goed en ik kan niet tegen mijn verlies :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cheaten vind ik nooit wat bijdragen aan een game. Het spel wordt niet neergezet zoals de makers het willen. En het kan één of twee keer leuk zijn in de single-player. En cheats vervelen sneller dan je denkt. En in multi-player thuis op de bank met een paar vrienden is oké, maar online het spel bederven is gewoon stom.
     

Deel Deze Pagina