Ik snap niet dat er overal centrale en deel 2 topics van moeten kopen. Ok de centrale begrijp ik nog wel een beetje maar waarom bijv. een nieuwe morrowind help thread? je kan toch best nog een keer die vraag stellen die 5 posts geleden ook gesteld is?
dit is makkelijker zoeken...zo hoef je niet al die 1000 pagina's langs te gaan om je antwoord te vinden
Bij help topics maak ik bewust geen 2e aan (zoals bij het Morrowind help-topic), omdat er dan vragen meerdere keren langs gaan komen en je dan helemaal een ouwe thread op moet zoeken. Bij gewone centrale threads is 't wel handig natuurlijk.
Ik denk dat je het juist gewoon op 10 pagina's per topic moet houden, je zag in het Deel 1 dat het al helemaal misliep (gescheld overal) en het aanmaken van een 2e deel brengt de echte bedoeling van het topic terug, dat dan idd wel op gang moet komen. Ik zie echter toch niemand een heel lang topic doorzoeken naar een antwoord...
Ja als jij dat andere topic een beetje in de gaten hd gehouden dan had dat nietgehoeven Nougoed, boeiend.
Ow haha ja is waar Nougoed, dat liep uit de hand, nieuw topic aangemaakt. 40 pagina's is wel erg lang
ik vind de centrale topic's wel een goede zaak, en ook de tweede delen, vooral als het eerste deel weer is verknald word door loze posts.
Centrale topics zijn goed,maar ik vind dat er een functie moet komen dat je in topics zelf kan zoeken,zoals bij morrowind dat je een vraag hebt,maar niet alles door hoeft te lezen,dat je in dat topic zelf kan terugzoeken.
Als je bij help topics bewust geen 2e annmaakt, waarom heb je dan mijn morrowind vraagjes topic gesloten? (waarin het zelfde al gebeurde)
Ik vind de centrale post niet echt heel fijn ze zijn vaak erg groot en als je iets moet vinden moet je dus eerst 10 pagina's doorlezen ipv gewoon naar een andere thread te zoeken over dat spel. Als je dat niet doet ga je vragen stellen die al gestelt zijn of dingen vertellen die al bekend zijn. :{