Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

1. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    OK, over dat een XBOX ruleert _O_ zijn we het met zen allen wel eens... Maar wat vinden jullie nou van een Gamecube? Ik heb vorige week zondag een uurtje MARIOKART gespeelt en ik vond het echt vet lachen, toen ik aan die vent vroeg wat het nou koste zei die € 150 incl MARIOKART, voor dat geld ben ik er serieus over na aan het denke om er (na een kerstvakantie hard werken) een cubie bij te kopen. Wat vinden jullie? Zouden jullie het doen? Of hebben jullie al een Gamecube? En wat vind je er dan van? Is het het geld waard?

Greetz Brabus...

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doen jo, spellen als metroid, mario kart, zelda, f zero x, staan gerand voor vele uren spel plezier.

Ik ga er binnekort ook weer eentje halen.

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    IK zit er ook over te denken want 100 euro is echt neit veel geld voor een spelcomputer!

4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    En het is ook een erg coole spelcomputer.

Als je er een koopt, zorg dan dat je zeker zelda the windwaker koopt en super smash brothers

5. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vorige week een mariokartpack gekocht en het bevalt me zeer goed.
    maar ik heb de cube voornamelijk aangeschaft voor resident evil 4 maar die komt pas eind december uit in japan dus wij moeten nog langer wachten.....
    maar ik zou er zeker 1 kopen voor dat geld

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij die mario kart pack hebt... kunnen we misschien handelen over de zelda disc???

7. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een vraagje:
    heeft een NGC een ingebouwde HD?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, helaas gebruikt deze net als de Playstation 2 gewoon memory cards.

9. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou er toch nog eens goed over nadenken, ik heb zelf een gamecube gekocht voor Zelda en een week na aanschaf van zelda t/m heden heb ik hem zelden nog gebruikt.

Vanwege xbox, xbox-live en het grote spelaanbod kom ik er gewoon niet meer aan toe, vandaar dat ik 'm ook weer verkocht heb !

Groeten Ewout

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als je van spellen houd die op de cube uitkomen, kan ik je wel aanraden (als je er toch naar overweegt) om hem te kopen. Zelf heb ik hier ook een cube staan. Alleen het probleem is nu dat ik niet weet welke spellen ik NA mario kart zou moeten aanschaffen. In mijn ogen komt er eigenlijks maar heel weinig uit. Oké als je nog géén één hebt kun je altijd overwegen om bijv ook Zelda en Metroit Prime te kopen of weet ik veel dan ook. Maar als ik nu een beetje op het internet rond kijk zie ik echt maar bar weinig titels die interesant zijn in de toekomst tenminste waar ik van houd. Misschien dat het wel hard klinkt en dat het voor anderen niet van toepassing is, maar voor mij gevoel bloed de cube een beetje dood. En straks na het lam spelen van MC DD zal hij vrees ik stof moeten happen. Maarja iedereen heeft z'n eigen smaak en dit is dus ook weer per persoon anders. Maar dit vind ik er van :)

11. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    zeker kopen.. om eerlijk te zijn vind ik de cube net iets beter dan de xbox.. maar dat komt ook omdat ik veel van arcade games hou.. en de GC is gewoon de console naar keuze als je van arcade houd..

Zelda, metroid, eternal darkness de resi reeks. ook allemaal aanraders
    maar smash brothers, mario, rogue leader, f-zero en dubble dash mag je natuurlijk ook niet vergeten..

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gerust een GC kopen met het oog op de toekomst:

- Metal Gear Solid: Twin Snakes
    - Final Fantasy: Crystal Chronicles
    - Pikmin 2
    - Metroid Prime 2
    - Wario Ware GCN
    - Mario Tennis GCN
    - Mario Golf Toadstool Tour
    - Legend of Zelda: Wind Waker 2
    - Resident Evil 4
    - StarFox Armada

Daarnaast kun je ook nog eens een GameBoy-player aanschaffen, waarmee je de vele top GBA spelen kunt spelen op je TV.

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week nog ff een Cubeje met het Mario Kart: Double Dash pak gehaald en er nog geen spijt van gehad, heb danook meteen Billy HAtcher erbij gekocht en van iemand op XBW aan Super Mario Sunshien en Metroid Prime gekomen, verder krijg ik nog SSBM en Zelda:TWW, dus genoeg goede spellen lijkt me

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb naast mn Xbox een Gamecube staan en ik ben er zeer content mee! Zelda: The Wind Waker (was mn eerste Zelda game) is een van de beste game ervaring die ik ooit gehad heb. Daarnaast is Metroid Prime ook heerlijk om te spelen en met spellen als Pikmin en Eternal Darkness ben ik zeer tevreden. Ik vind (als je er van houd) een GC een zeer goede toevoeging op de Xbox, maar dat is maar een persoonlijke mening.

15. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    De Cube is erg vermakelijk, hoewel ik de spellen op het moment matig vind. Mario Kart deed me weinig, leuk als multiplayer maar verder niet veel nieuws naast de oudere versies die ik al kapotgespeeld had.

Maar er zijn zeker toptitels voor te krijgen, en sommige daarvan zijn al belachelijk goedkoop nu. De meeste titels horen bij de bekende franchises waar nintendo al aardig wat reputatie mee heeft opgebouwt.
    - mario sunshine (misschien niet zo top als mario64 maar erg leuk nontheless)
    - metroid prime
    - eternal darkness (verplichte kost, 3x doorgespeeld, en erg goedkoop nu)
    - resident evil 1 remake (als je wil laten zien wat de cube allemaal kan)
    - F Zero (snel sneller snelst)
    - Zelda (op het irritante heen en weer gezeil na dan)
    - Pikmin (maar die kun je beter huren, beetje kort maar oh zo leuk)

Afraders: Starfox adventures (goedkope, eentonige en korte zeldakloon), Wario World (veel te simpel)

Al met al is de console minder kinderachtig dan de meeste denken, maar dat zal wel komen door het gebruik van lieve kleurtjes in spellen als Zelda en Mario enzo. Bijvoorbeeld; Eternal Darkness heeft me 2x erg laten schrikken (badkuip, anybody?)...

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Owja.. een toevoeging op mijn vorige post na lezen van captain vimes post. De Nintendo Gamecube oogt erg kiddy en dat is het stiekem ook, maar kiddy betekend voor mij gewoon veel vrolijke kleuren en zeer leuke gameplay. Maar als je weer kijkt naar Zelda:TWW.. de game oogt super kinderachtig, maar toch is het op één of andere manier één van de meest volwassene game die ik gespeeld heb. Ik noem de sfeer, de gameplay en de grafische schoonheid..

17. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je je geld beter kan besteden aan nieuwe Xbox games, neem nou:
    Halo 2
    Fable
    Half life 2
    COD: finest Hour (als ie ooit nog komt;) )
    Kameo: Elements of power
    MOH: Rising sun

Maar een gamecube is toch ook wel leuk, ik zelf denk er ook sterk over om er een aan te schaffen. Ik vind het ook wel eens leuk om de vrolijke omgevingen in Mario te aanschouwen, weg te dromen in het Zelda avontuur, racen op z'n best in FZero.
    Allemaal toch kwalitatief goede spellen die voor aardig wat plezier garant staan. 150Euro is niet niks, maar als je ook eens wat afwisseling wilt (daarmee doel ik op de altijd wat 'schimmige' realistische games op de XBox) zal ik hem zeker aanschaffen.:p

18. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een cube zou kopen zou ik dat doen voor animal crossing maar om daar nu een heel spelsysteem voor te kopen................

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, Super Mario Sunshine, Mario KArt: Double Dash en Billy Hatcher zien er erg kiddy uit en spelen ook zo, maar ik vind het allemaal erg goede spellen(SMS iets minder), mischien hou ik wel van kiddy gamez:confused:

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb nu twee weken mijn cube en tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik er nu al meer lol heb gehad dan met mijn XboX. Zelda is onovertroffen en het enige wat op de XboX die ervaring kan benaderen is HALO, Project Zero en Tiger Woods 2003. De gamecube is IMO dé spelcomputer van 2003 (mijn god, mijn PM zal straks overstromen met hatemail 8))

Deel Deze Pagina