Wat vinden jullie van een voetbalgame, met echte manageropties ingebouwd?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Da Ni-LXL, 9 feb 2006.

1. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mij erg leuk lijken als er in Pro Evo manageropties werden ingebouwd, bijvoorbeeld spelers uit de jeugd halen en andere manageropties.
    Ik hoop dan ook dat dit soort opties nog een keer erin komen.

Dat je als grote club, bijvoorbeeld je jonge talentjes bij een satellietclub wat ervaring laat opdoen en ze als je ze nodig hebt aan het eind van het seizoen weer terug kan halen.

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Fifa kan je nu al combineren met fm d8 ik, dit alleen op de pc volgens mij. Het zou wel leuk zijn in de toekomst op de xbox ja.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die footbal manager games vind ik slecht teminste niet mijn soort game, dit komt omdat je zelf niet kan spelen maar dus alleen opstellingen etc kunt doen. In pro evolution soccer 4 & 5 en fifa 06 kan je dus je eigen manager mode spelen en zelf ook wedstrijden spelen. Maar dat lijkt me wel cool als je spelers uit de jeugd kunt ontdekken en je eigen gezicht etc maken.. Daarvan moet zeker een spel uitvoor komen.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik heb hier ook vaker over na gedacht.
    Van mij hoeft het niet super uitgebreid.

Maar een mengeling van de Fifa Career en de PES serie gameplay zou lekker zijn.
    Ik wil gewoon een voetbal game waarbij ik ZELF speel, met daarbij wat uitgebreidere opties voor het management.

Zoals idd spelers onderbrengen bij andere clubs waarbij ze ervaring opdoen. (Zie Alex bij PSV).

Maar ook dat je dus lekker gewoon zelf speelt, maar laag begint bij een club. Wanneer je dus wat bekenheid krijgt, naar grotere clubs kan verkassen en dus zo echt een carriëre opbouwt.

Maar dat je ondertussen ook net als Guus Hiddink nu, naar landen teams kan switchen.
    Dus dat je die wedstrijden dan ook speelt! :)

5. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS MYSTERY :9

6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice idea.. Alleen dan worden de management games een beetje overbodig.. Toch?
    Zelf zou ik meer een game zien waarbij je 1 speler bent (jezelf:)) en dat je begint als jonge speler zonder club en dat je je dan via een kleine club omhoog kunt werken door goed te spelen.. Je kan er ook voor kiezen om bij een club te blijven etc. Je moet dan niet alleen de wedstrijden spelen maar ook echt trainen (conditie, kracht, vrije trappen, verdedigen etc.) En de besturing werkt dan zo'n beetje als in club Football 2005(wanneer je met je eigen poppetje alleen speelt) dat je ook kunt schreeuwen om de bal.. alleen moet de gameplay dan iets beter zijn dan in Dortmund club football:)..

Ontopic: ik denk niet dat veel gamers dat spel zullen diggen, omdat nu al veel mensen voor Fifa kiezen omdat ze PES te ingewikkeld vinden.. Als er dan ook nog echte managermode in komt, dan denk ik dat de meeste main-stream gamers toch de game niet kopen en dat de maker er geen winst uit haalt zodat er nooit een 2e deel van zal verschijnen:).. Maar zelf hoop ik trouwens ook dat er zo'n spel uitkomt hoor..

7. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vind ik het het belangrijkste, dat je dan met een satellietclub kunt samenwerken en daar je jonge talentjes stalt, om ze daar ervaring te laten opdoen tot ze oud en goed genoeg zijn voor het eerste.

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben puike ideeen, ik zal die maar niet onderbreken door te zeggen dat ik niet zo van voetbalgames houd.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Vooral goedkope negertjes uit Afrika doen het goed! :D

Overigens is dat NIET racistisch bedoeld, gewoon een grapje, mocht iemand zich jegens deze opmerking beledigd voelen, mijn diepste excuses!

Ontopic: Ik wil dat ook altijd, een voetbalmanager waarmee ik zelf met het team kan voetballen. Dan heb ik tenminste niet van die "Jezus! Hoe kan je die nou missen! Klootzak! Balgehakt! Sterf!"-momenten

Maar mijn favoriet is toch ook zeker dat je jezelf speelt. Ik doe dat ook altijd in Fifa, mezelf namaken, incl. naam en dan veel scoren :p

Deel Deze Pagina