Ik vind hem gewoon zo onwijs!!! DFe graphics zijn goed, het speelt zo heerlijk en nog veel meer. De vehicles zijn ook lachen! Alleen valt een ding tegen, dat is dat de vehicles nooit kapot gaan! Wat vinden jullie er van???
Nog niet gespeeld en koop hem denk ik ook pas binnenkort, heb geen geld om meteen nu al een stapel games te kopen.
multiplayer ? oh wacht kheb maar 1 controller .... enne halo is vet, (verslavend) en errug cool. Zeer aan te raden game ... mzzl Munch and Abe THE PAIN HAS ENDED .....
jep, echt een aanrader. Heb zo net de hele dag met mijn broertje co-op zitten spelen en ben tot de conclussie gekomen dat dit 1 van de bete shooters ooit is.
Dit spel is ZOooooooo Vet! Alles is mooi, vette AI en leuke missies die niet te kort zijn. Gewoon de beste FPS tot nu toe! Als je het geld heb gewoon kopen, je kan altijd met vrienden enzo en de missies alleen zijn het geld al waard.
Ik zit ff op het net. Mijn vrouw en vriend van me zitten naast mij te multiplayeren Halo staat alweer een uurtje of 5 aan hiero
Het enige nadeel is dat de missies zo lang zijn. Ik zat vanmiddag co-op te spelen en ik deed bijna 2 uur over missie 5!!!
Originele bericht geschreven door mrhalolover nadeel ?? das juist een voordeel hoe leanger die vette levels duren, hoe beter !!!! mzzl Munch and Abe