zou dit spel nfsu 2 verslaan of wordt het hellemaal niets mijn mening is ik twijfel nog of ik hem koop
Ik HOOP dat het NFSU verslaat maar ik ben bang van niet. Hopelijk doet Midnight club 3 dat. Maar aan de screens te zien mag er nog flink aan gewerkt worden.
Ik heb de amerikaanse versie een keer bij een vriend gespeeld die was dus echt bagger. Het tunen was ook niks aan !
Ik denk dat het niks word deze game is nu nog niet zo populair en denk dan ook maar eens aan zijn zware concurrenten: FM, Juiced, Midnight Club 3.
Precies. Ze moeten toch echt wel met iets supergoeds komen als ze ook op het lijstje willen staan. Maar in Amerika is het wel een hit dus dat zegt toch iets.
@ feodor: SRS is helemaal geen concurrent van Forza, SRS is een straat-racer en Forza niet... Maar iig, ik verwacht niet veel van SRS, op gamespot kreeg ie bijv. maar een 6.7 ofzo, en ook de movies op de digitale snelweg trekken mij totaal niet, geef mij maar Juiced (de koning van de street-racers)
Leuk, maar haalt het waarschijnlijk niet bij Juiced en Need for Speed. Hij si nou toch ook uitgesteld omdat er een bug inzat ofzo?
Ik zou er niet teveel van verwachten. Tussen grote namen als Juiced, Nfsu2 en Midnight club 3 maakt 'ie helemaal al niet zoveel kans.
Schaamteloze NFSU ripoff....zelfs de bocht markeringen zijn rechtstreeks uit NFSU gelift.... Een game waar tijd noch moeite in is gestoken/kut met peren/ mijden als de schurfterige hond dat het is... BAH! (GC versie gespeeld en dus geconcludeerd dat het spel NIKS toevoegd aan het genre, sterker nog....het is een kloon met een andere naam en "developer".)
Jouw mening is dat je nog twijfelt dat je hem nog koopt... aha juist Nee, kvind het spel niks, heb hem 1 keer gespeeld en ik irriteerde me er gelijk aan en daarna niet meer gedaan.