kheb hem net gekocht, en ik vind hem super bizar. I heb hem niet zo lang gespeeld, maar hijs echt gaaf. mooie level - graphics - en geluid. goeie besturing(alleen jammer dat je niet kan springen) En natuurlijk de level maker!!!! Maar wat vinden jullie??
Ik heb hem ook net en ben nu bij het Notre dame level (in storymode natuurlijk) ! Errrrugh gaaf ! Het leuke is dat elke level zijn eigen sfeer uitademt....zo zit je in chicago tussen de gangsters en zo weer in het wilde westen met cowboys etc.... Het voordeel van TS2 tegenover Halo is dat je niet in het zelfde sfeer en interieur blijft hangen maar dat het elke x een verassing is waar je terechtkomt ! Ik weet dat velen niet eens zullen zijn met mijn volgende uitspraak maar : Dit is leuker (en ik zeg niet mooier) dan onze heilige Halo ! PS: Hoe ver zijn jullie al ?
Om mee te beginnen en om rustig het spel te leren kennen is het OK ! Dan kun je alles wat je geleerd hebt bij het echte werk gebruiken ! En wat heeft dikkie dik hier weer mee te maken ?
Argh...ik kan niet wachten, gezellig co-op met het vrouwtje knallen. Vetjes, hoeveel levels heeft het spel eig.?
10, net als Halo. Maar ik heb wel het gevoel dat ze wat korter zijn... ik ging vanavond met een vriend cooppen en we waren na een paar uurtjes al in level 5 (op normal) Maar verder, supergaaf spel.. echt in tijden niet zo'n kewl spel gespeeld. Het voelt gewoon geil aan allemaal, die verschillende tijdperken zijn ook erg kewl... Co-op heerst al helemaal, verder zit er een mapmaker bij, multiplayer met bots, tis gewoon lekker compleet.
Ik moet de game nog spelen maar volgens gamespot zou dit de beste split screen multiplayer first person shooter ooit kunnen zijn....but then again.....BlinX was niks volgens hun...ach ja...ik koop hem want ik ben er van overtuigd dat ie wel cool is...het kan alleen maar beter zijn dan ik denk....
multiplayer in coop, of tegen elkaar, want in het laatste geval ben ik het zeer met ze oneens, zonder het gespeeld te hebben
coop kan ik me wel voorstellen, dat hebben spellen nog niet veel ,maar je gaat me niet wijsmaken dat versus in TS beter is al in bijvoorbeeld unreal, of perfect dark want PD is echt supergoed, zijn vast wel meer spellen beter
Damn, hij lijkt je niet bijzonder, maar je hebt wel Sega Soccer Slam, deze game is veel beter dan die troep!
Het is weer zover; Als je op het einde van level 1 het groene kristal hebt gepakt, en die bak met dat wezen kapot hebt geblazen wat moet je dan doen?
OKEE IK WEET NIET WAT TE DOEN OF OMRUILEN OF NIET. omdat ik de game HELEMAAL VERNEUKT is door die ****** aim knop. Als ze godverdomme me een croshair hadden gegeven en maar 1 look hadden dan vond ik hem super. Maar nee ze moeten weer een aim modus erin hebben zitten waarbij ik DAN pas een croshair krijg, en me wapen van links naar rechts door me beeld zwiept zonder dat ik omdraai. Het ergste is nog dat het wapen steeds helemaal terug klapt naar het midden en ik heb niet van die vaste duimen dat ik nu precies makkelijk op ze hoofd kan knallen (zelfde probleem voor sniper). Nee ik heb dit spel nu 4 uur achter elkaar gespeeld en kan er nog steeds niet aan wennen. Als ze het gewoon zoals halo (en elke andere shooter) hadden gemaakt, midde is croshair en voor de rest niet (mikke in midde en strafen) maarnee ik vind het zwaar verneukt. Ik speel al heeeeeel lang shooters maar bij deze game kom ik het eerste level niet door omdat ik een uur bezig ben om zon camera kapot te schieten omdat het ding steeds terug zwiept, en dan ben je al ontdekt en word je neer geknalt. Wat ook zwaar verneukt is WAAR DE KUTZOOI IS MIJN LEVENSBALK. En nee ik wil hem altijd zien niet als ik geraakt word. Dit spel geeft me frustraties en word er gek van. Dus ik weet niet wat ik moet doen ruilen voor een andere game of niet?? want de rest wat uit is lijkt me ook zwaar bagger. Ik wil splinter cell of unreal (een echte normale shooter) maar deze aim manier vind ik bagger shit.
tja de gameplay is nogal gebaseerd op het onder de knie krijgen van het aimen. ik weet ook nog niet of dat nou irritant of juist wel iets origineels heeft. maar die camera uitschakelen is wel een beetje pielen ja, maar dat is toch juist het idee?!?! we heten niet allemaal Sam Fisher. dat je health niet in beeld staat is inderdaad erg jammer. verder wel een leuke game... p.s. kan iemand me vertellen hoe ik het boven op die dam aan moet pakken???