Wat vinden jullie van True Crime

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 9 nov 2003.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    hey allemaal ik heb een vraag.
    wat vinden jullie van true crime.
    vind je hem cool of niet en waarom..:D
    *)

2. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem echt super ! Echt een immens grote stad, veel wapens, veel vrijheid etc.

De stad wordt ook in 1 keer geladen, alleen als je een dojo, shootingrange etc.. ingaat, moet het spel even laden, meer niet. Leuke verhaallijn, met 3 zijtakken ( heb er inmiddels 2 uitgespeeld ). Zeer goede keus als je een nieuw spel wilt aanschaffen ! :)

/EDIT: De besturing is (bij mij dan) in het begin eht k*t maar als je een klein kwartiertje speelt, wil je niet anders en raak je echt verslaafd :D

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  3. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    true crime?
    Khebbum gisteren gehaald en ik vind er nu al niet zoveel meer aan. Er zijn te weinig extra's en dan gaat het natuurlijk snel vervelen. GTA zal veeeeeel beter worden. Morgen ruil ik hem wel om voor Soul Calibur 2, knokspelletje zit altijd goed bij mij...

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Clone, je bent het toch wel met me eens dat het een BEEETJE heel erg aan de korte kant is?

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het toch echt met Clone eens, ook over de bestuuring en er is in vergelijking met GTA meer dan genoeg te doen...

6. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    dus gta vind je minder goed dan TC?

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hij is echt helemaal geweldig! Speelt super, in het begin eventjes wennen maar nu gaat het als een trein. Veel vrijheid zoals tHa ClonE al zei. Ook goed combat systeem. Echt een topper dus :)

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, aan de korte kant :confused: Ik heb het spel vrijdag om 3 uur s'' middags gekregen, en ben tot 2 uur s' nachts doorgegaan ! 8) Was toen wel moe, maar ik was toen ook nog maar bij ongeveer het 2 einde ! Ik heb maar een nieuw nummerbord gemaakt en ben een bad cop geworden }:] Best leuk, van de SWAT gastjes neerknallen :p

9. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje 'wannabe-GTA' spel. Opzich wel leuk om te spelen. Maar om daar nou in deze periode met die massa's goede spellen nou 60 €uro voor neer te leggen... Ik weet het niet hoor

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik druk steeds de linker trigger in , met het gevolg dat ik steeds uit de auto spring en wordt overreden.

Maar je hebt wel véél meer vrijheid in de game dan bij GTA.

11. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja pikachu, daar haddik ook last van...
    Beetje irri maar dat gaat wel over.

Maar zei daar iemand GOED COMBAT SYSTEEM?!?!?!
    Nou het is beter dan gta maar echt bijzonder vind ik het niet..... Alleen de special moves zijn ziek! Verder is het button bashen van de bovenste plank!

12. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd pikachu daar heb ik ook nog steeds de neiging toe, echt kut. Zijn we natuurlijk gewwend van de racespellen maar volgens mij kan je de controller layout veranderen.

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin vond ik het spel echt zwaar klote....maar als je de controls eenmaal onder de knie hebt, dan is die zo verslavend. Vooral de achtervolgingen vind ik wreed. Lekker proberen de banden kopot te schieten...heerlijk gewoon.

14. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, trouwens; die Right Thumbstick is ook precies andersom (dus <- is -> en -> is <-) en die kun je weer niet veranderen, egt kl()te!

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  15. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is het spel wel oke. Maar na vaak gta te hebben gespeeld is het net of ze wat vergeten zijn. Er zijn: geen motors, geen vliegtuigen, geen helicopters, geen boten enz. Echt jammer gewoon! Je krijgt er wel andere dingen voor terug natuurlijk, maar geef mij dan toch maar gta!

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat zei ik, blijkbaar heb jij het nog niet helemaal onder de knie, maar als je dat over een tijdje wel hebt is het echt zeer wreed.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ook zeer wreed is is een frontale botsing met een bus.
    Personenwagens worden tientale meters weg geslingerd.

18. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    En de grote van de stad is echt niet normaal. Ik geloof dat de stad wel 4x zo groot is als een MM3 stad....

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    en lopen er vergeleken met GTA veel mensen rond?

20. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer evenveel.

Mijn mening tot nu toe: True Crime is goed, heel goed. Maar hij voelt niet 'compleet' aan, zoals GTA 3 en Vice City dat wel voelen.

Deel Deze Pagina