Wat vinden jullie van de cijfers die zijn gegeven door IGN en de rest? Wish you where here..... and I wasn't Munchie
Misschien beetje butt-kissing bij MS omdat ze nu al n xbox hebben gekregen ofzow..? maar ik geloof best dat de games goed zijn hoor daar niet van, er zijn ook niet echt brakke launchgames, behalve arctic thunder
Volgens mij is dat geen buttkissing hoor, I think dat het gewoon wel eerlijke cijfers zijn, van teamxbox bijvoorbeeld zijn het eerlijker revieuws, en bij Planetxbox helemaal, DOA3 krijgt daar maar een 8! (ik denkdat ie beter is dan een acht, maar oke ) NOg 2 nachtjes.. en dan is het zover: XBOX LAUNCH greetingz... Munch
ja natuurlijk zijnde games goed.. maar dit zijn dan ook de top-notch games he.. planetxbox vind ik zelf niet echt een super website.. komt met weinig nieuws.. is alleen groot door het netwerk dat er achter zit, waardoor je automatisch veel bezoekers krijgt en veel geld dus ook een goed systeem en exclusieve shit zelfs de meeste baggere amerikaanse xbox websites verdienen geld.. ]:-