Wat vindt je het irritants in de fora??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 17 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal zelf eerst even neerzetten wat ik irritant vind en me dood aan erger.
    Dat is namelijk mensen die absoluut geen richting geven aan bepaalde posts. Dus bijvoorbeeld iets te ruil aanbieden op Xbazar maar totaal niet aangeven tegen wat of welk genre of zo.
    En dan vervolgens het ene na het andere voorstel af gaan lopen kraken als zijnde " denk es na" of "dat spel is nog geen drie euro waard" enzovoort....

Dus mijn voorstel wees wat duidelijker in je aanbiedingen, geef een richting aan waar je interesse naar uitgaat.

Zijn er nog meer mensen die zich ergens aan irriteren, en dan niet alleen dat opsommen maar ook aangeven hoe dat jij denkt dat het beter zou kunnen in jou ogen.

2. mastapiece

mastapiece Guest

Tsja, dit is natuulk een ellelange discussie want iedereen kan wel 10 dingen opnoemen van waaraan ze zich irriteren. het gaat er denk ik om dat de mods "vriendelijker" moeten zijn tegen de nieuwlingen en "strenger" tegen de mensen die hier al lang(er) zijn.
    Zo creer je een goede sfeer voor me mensen die hier nog niet zo lang zijn en wijs je met een strenge vinger naar de mensen die hier al langer ronddwalen en wijs je ze zo op hun fouten.

Maar das mijn mening :)

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat je in xbazar helemaal niet perse moet zeggen wat je zoekt...misschien wil je gewoon weten wat de mensen in de aanbieding hebben...en als een threadstarter zo een vage opmerking geeft "denk es na" ofzo..tja whatever..ga ik me niet druk om maken

ik irriteer me aan mensen die mod gaan spelen of zo'n opmerking neerzetten van " mod doe hier iets aan"...er zijn al genoeg mods en het is hier al streng genoeg..heb geen zin om van members ook nog shit aan te gaan horen weet je...verder irriteer ik me niet echt ergens aan...tja behalve dan dat sommige mods bijdehande opmerkingen in een topic plaatsen voordat ze hem sluiten..dicht is dicht weet je..wees gewoon zakelijk

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Het was mijn bedoeling om in deze thread nou ff niet de mods de schuld te gaan geven maar gewoon aan te geven aan welke dingen je je irriteert zo dat sommige mensen dan misschien denken van:" He nooit geweten dat iemand zich daaraan irriteert, dat zal ik de volgende keer maar anders doen dan" of niet en aangeeft waarom niet.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben niet bezig mensen ergens de schuld van te geven..ik geef aan waaraan ik me irriteer

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Personen als nickyb in dit topic.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik erger me ook aan mensen als DiaLogical :p.
    Check z'n eerste post in deze threat (3e v/d threat). Drukt ie op quote, hupsakee weer m'n halve 17" gevuld.
    We begrijpen toch wel dat het daar over gaat.

Dus mijn voorstel, geen quote's wanneer:
    -Ze heel groot zijn
    -Ze niet nodig zijn (als het duidelijk is waar het over gaat)

Maar alleen kleine geselecteerde tekstjes quoten, de echt belangrijke zinnetjes.

....miereneukmode off....

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het ook over de post van mastapiece ik had die van jou nog niet eens gelezen toen ik die van mij poste.

Vind ik ook een goeie ja. (deze quote was niet te lang toch?;) )

9. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf irritant vind is als iemand ideen gelijk afkraakt zonder daarmee met goede argumenten te komen waarom een persoon dat vind, of zonder zelf met een eigen idee / plan te komen hoe t dan wel beter kan , neem de XBW MotoGp Challenge als voorbeeld:
    Ik word gevraagd om mee deze competitie op te zetten en ben er serieus mee bezig , de hele week ben ik aan t bedenken wat wel erin kan en wat niet, ik vraag om tips en suggesties aan mede forummers, en mee als ik met een goed voorstel kom op de thread, komt er kritiek en commentaar, natuurlijk ,dit is een forum , maar als je iets ,weet dan wel wat je zegt en waarom je t zegt, zodat ik daar iets mee kan, maar niet gelijk reageren met een quote waar ik toch nix aan heb!

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de weinige dingen waar ik me echt aan kan irriteren zijn de personen die blijkbaar nog nooit van leestekens hebben gehoord. Posts van dik 25 zinnen met hoogstens één of twee punten. Das toch niet te lezen? Het lijkt wel of sommige écht niet even snel kijken wat ze neerzetten en klakkeloos alles neerposten wat ze opschrijven. Dat kan het lezen voor mij behoorlijk verzieken. Verder vind ik vrijwel alles OK overigens...:)

11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me ook aan mensen als Biscuitje :).

Check z'n eerste post in deze thread (7de v/d thread). Check die lange sig. van 'm, dat irriteert mij.

En zo'n "qoute functie" zouden ze gewoon een maximaal aantal tekens moeten doen.

Maar waar ik mij ook het meest aan erger (al la DiaLogical) is ook die uitzonderlijke domme uitlok reacties voor ze de thread sluiten (al la Wouter).

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :{

Er is een speciaal forum voor kritiek op moderators, het moge dan duidelijk zijn dat je niet een topic gaat verneuken door aldaar je reactie te plaatsen.

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger mij aan mensen die dan de Mod gaan bekritiseren waardoor het hele topic verneukt wordt en er daardoor een slotje op komt. De link van WouteR is een prachtig voorbeeld hiervan.

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mij irriteert het dat mensen niet normaal nederands typen. Dan heb ik het niet over hoofdlettergebruik, maar over de interpunctie en bijv. worden als neej, irri, keej. En mensen die tegen mods zijn en zich aanmelden voor de off-topic chat en the green mile...

15. waarom

waarom Guest

het irriteert mij dat ik NOG steeds gebant ben met mijn normale account Perfect_Shit (2 weken nu, en ik was 2 dagen gebant), en ik heb Fardo al 1000 keer ge-pmt, maar hij wil er nix aan doen lijkt wel :?

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je gelijk in, als ze dan toch zeggen: bied maar raak; dan moeten ze maar niet zeuren als er eentje met Bloodwake aankomt. Maar vaak hebben de threadstarter geen echt spel dat ze per se willen ( wat begrijpelijk is, omdat er gewoon zoveel keuze is) maar ze zouden wel een lijstje kunnen maken met de spellen die ze zeker niet willen;
    het liefste heb ik nog dat soort threads: game A te ruil tegen game B en alleen zo, niet anders. Lekker duidelijk, maar dan heb je van die mannetjes dat toch game A willen, maar game B niet hebben, dan bieden ze een game C aan, das erg vervelend, ik vind dat je als mod dan zou mogen optreden, maar voorlopig laten we dat nog beetje begaan.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nou 2 x pas :cool: .. ik kan je niet unbannen ... ik vraag het nog een keer aan Wouter

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en ik erger me aan domme admins zoals Fardo :+

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waar ik me écht aan irriteer binnen dit forum is dat mensen de geschreven texten vaak niet goed lezen. Soms ben je wel drie keer bezig iets uit te leggen voordat mensen het snappen (omdat ze niet goed lezen) en dan een pagina later kan je het weer allemaal gaan uitleggen omdat nieuwe posters geen zin hebben om de voorgaande posts te gaan lezen. Blaat maar raak voor een knaak is het hier vaak. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina