Wat vindt men van de britse "heren"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BandOfBrothers, 24 jun 2003.

1. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze thread al is geweest .
    Kon niks vinden met zoeken?
    Maar vind men het niet vreemd dat met britten racen gewoon klote is ?
    Was net gekicked omdat ik gen Brit , Lymir was .
    Ik weet niet hoe anderen daar over denken?
    Trouwens was motogp2.

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm geen pproblemen met hun, maar ik zeg ook nooit wat en versta meestal niet eens wat hun zeggen wat hun brabbelen altijd maar wat

3. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je wat zegt wat zij niet leuk vinden dan is het banned (hoeft niet errug te wezen)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Met de fransen is het altijd veel erger. Ik kan goed engels verstaan en praten, dus misschien ligt het daar aan.

5. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook engels enkel als het ze niet aanstaat wordt je gebanned

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sjah, heb geen xbox live, maar met britten nog nooit last gehad bij pc online games. Wel met fransen, argh, ze zijn geboren om door mij gehaten te worden :p
    Maarja, engels typen is 1 ding, engels goed spreken is een ander ding...

7. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    de engelse en de fransen zijn allebij irritant, de engelse denken ze vet goed zijn, al bakken ze er nix van beginnen ze te schelden meestal met dingen zoals 'your mother this en that' het liefst speel ik gewoon met nederlanders

8. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook maar meestal pak ik engelse taal(aangezien nederlands niet ondersteunt wordt ) maar die gasten zijn gewoon leeghoofdig snel dat ze de taal met nederlands maken.

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, ik heb eigenlijk behalve 1 keer nooit problemen gehad met kicken. Je moet ook niet een lobby in komen en meteen de grootste bek hebben terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn.

Met Engelsen heb ik nooit problemen, kep ook een aantal friends waar ik zo nu en dan mee speel, is cool. Fransen zijn een ander verhaal, maar als je gewoon een paar zinnetjes hebt dan laten ze je gewoon met rust. Zeg gewoon Bonjour terug en daarna 'Je suis Hollandais' Ze hebben niets tegen NLers, wel tegen Amerikanen. Italianen zijn ook leuk. Daar zeg je vrolijk Ciao tegen en als ze wat gaan lullen zeg je gewoon, 'Si, sono Ollandese' Dan gaan ze weer O Ollandese en dan gaan ze in gebrekkig Engels domme grappen maken *) Duitsers zijn helemaal leuk, dat zijn over het algemeen boeren en ik praat ook wel een woordje Duits mee, dat vinden ze juist cool als buitenlanders hun taal spreken. Van Spaans weet ik nada :)

Ik heb geen talenknobbel, maar als je gewoon wat zinnetjes kent laten ze je met rust. Misschien vreemd, daarom race ik natuurlijk ook liever met Hollanders. En ga niet constant schreeuwen dat de game moet starten! Zeker niet tegen Fransen in het Engels. Zeg dan zoiets als Commencer svp :D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje generaliserend door ze meteen ietwat af te kraken omdat iemand je had gekickt :) IK heb geen problemen met ze, sterker nog, je kan altijd prachtig met ze lachen :)

11. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je nu net geen grote bek opzet ????
    Als je meelult en zo'n figuur vindt het erg dat ik dat gezegd heb bafff weg ,moet wel zeggen dat het een stelletje stumpers zijn (op een enkele na).
    Ben wel dat op live de mogenlijkheid is dat men nederlands kunnen praten ,wantned. praten op iets watëngels aangeeft en voila pleitte .

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik die Engelsen overal het algemeen wel cool, speel veel NBA2k3 en wolfenstein tegen/met ze
    In principe vind ik alleen die fransen af en toe irritant (who doesnt) en die Amerikanen zijn juist of heel relaxed of ze doen te stoer
    Duitsers vind ik ook wel relaxed

13. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    maar toch hebben die engelse (ook de fransen) iets tegen alles wat buitenlands is, vooral de engelse denken dat ze superieur over ons zijn, toch wel jammer! want dat wekt bij mij gewoon irritaties op

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    gek dat ik daar nooit iets van merk terwijl ik toch wel vaak op live zit
    is je engels misschien heel slecht ?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Engelsen en Amerikanen hebben wel wat veel zelfdunk ja, kijken vaak wel wat neer op ons Nederlanders maar zijn wel geinteresseerd, en houden hun muil als je ze blaast op he tcircuit :D

16. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    whahah dat is ook zo na een tijdje winnen dwing je wel respect af

17. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de de bewoording dat ze niet mogen kan.
    Maar vond het wel vreemd .

18. BandOfBrothers

Leuk Bevonden:
    0
    srry , maar misschien dat mijn bewoording op het engelse gebied hun niet aanstond maar ze wisten al dat ik geen Schiereiland bewoner was .
    Ze liepen raar te doen en lullen in het engels dat ik niet geheel kon begrijpen .Iets verkeerd gezegd en voila.

19. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja er zijn genoeg nl'ers op live dus ik vermaak me wel in mijn eigen taal

trouwens 4 juli pu awards ik hoor dat xboxworld.. ook aanwezig is ik ga zeker effe langs

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    das juist ni zo, als ik die engelse d'r uit race dan word ik vaak gekicked

Deel Deze Pagina