Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat net de hulde te lezen op de frontpagina over Halo 2..

    Maar ik wou graag weten wat jullie nou eigenlijk het meest vernieuwde, spraakmakende, etc. game van 2004 vonden?

    Ik zelf ben zwaar Halo fan maar als ik toch een spel moet noemen als ik terug kijk over het Xbox jaar 2004 die mij echt verbaasd heeft dan moet ik toch echt het volgende spel noemen: The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

    Tering dat spel vond echt goed. De graphics, geluid en verhaal (en het is nog een spel gebaseerd op een film ook! en dat voorspeld meestal niks goed) zijn subliem en dat spel kwam al uit dik voor enkel ander spel de graphics kon evenaren. Soms werd de framerate wat minder als het druk was maar dat kwam haast niet voor en helaas had het geen multiplayer optie maar dat mocht de pret ook niet drukken. Het was een voornamelijk FPS maar met vele extra elementen.. echt goed!

    Dus welk spel vonden jullie echt goed? ( + uitleg waarom)

    EDIT Dit is een xbox site dus graag over Xbox spellen /EDIT
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond GTA San Andreas het beste spel van dit jaar. Dat spel is zo ongelooflijk uitgebreid. Echt fantastisch. Ook Halo 2 is echt een toppertje.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik denk dat we het hier over xbox games hebben

    Voor mij de beste game van 2004 was zonder twijfel PES4, omdat de gameplay zoveel beter is dan bij andere voetbal games(lees:Fifa2005)
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind ik Halo 2 zeker de beste.
     
  5. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we het hier gaan heebben over de Xbox dan zal Halo 2 wel hoog scoren want dat is echt een topper.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm voor mij Top Spin omdat ik die game zoveel heb gespeeld. Maar halo 2 is ook zo bruut op live :p
     
  7. Criptyle

    Criptyle Pink Flaming Ninja

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is Ninja Gaiden het beste spel van het jaar. dichtbei perfectie ;)
     
  8. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo 2 zeker niet!

    Maar mss Rome Total War? Zeer goede strategische game, met veel actie en toffe gevechten, soms ook moeilijk maar nooit te. Die game verdient het om game van 2004 te worden maar zeker Halo2, domme singleplayer en totaal geen halo gevoel. Spijtig genoeg te overhyped.
    Ik was nogthans een halofan...

    En als'k een xboxgame moest kiezen, top spin! Knap, tof en zalig met vrienden!!
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  9. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden:
    Er zitten bijna geen minpuntjes aan, eindelijk een spel die gewoon echt een uitdaging was.

    Halo 2
    Dit spel vind ik ook zeer goed, het verhaal spreekt me echt heel erg aan. Het spel is mischien overhyped, maar ik luisterde daar niet naar en ik verdiepte me ook niet in het spel. Totdat ik Halo begon te spelen en daarna Halo 2 en toen dacht ik..... _O_ Wow 8)

    Halo 2 is echt zo gruwelijk goed als je er niks van verwacht, maar meningen verschillen.
     
  11. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vondt het dit jaar maar matig met echte top games.
    Volgens mij is zelfs Topspin al niet meer van dit jaar.
    Maar ik zou voor Ninja Gaiden gaan.
    De Singleplayer is echt voor de doorgewinterde gamer.
    Met buttonbashen kom je in Ninja Gaiden niet echt ver.
    Een goed verhaal wat mooi in elkaar is gezet door Team Ninja.
    Jammer van de censure in europa maar daar leg je niet echt wakker van.
    En jammer dat er geen multiplayer in zit. Maar verder is Ninja Gaiden een game die je voor een hele lange tijd zoet kan houden.
     
  12. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 2 het beste spel van 2004. De multiplayer is te gek en de single player is regelijk goed. Ik hou van shooters en deze game was dus echt een topper!
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde de aankoop van top spin dit jaar. Zoveel op live gespeeld, maar is nu grotendeels vervangen door Halo en PES online :p
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor mij is dat overduidelijk Ninja Gaiden. Geweldig spel, het speelt heerlijk, is heel sfeervol, de eerste keer lekker pittig.
    Halo 2 is ook wel heel goed, maar die is een stuk korter dan Ninja Gaiden en daarom verkies ik Ninja Gaiden boven Halo 2.

    Eigenlijk vind ik GTA: Double Pack het beste spel, maar die kwam 2 januari uit en is eigenlijk al best oud, dus die noem ik maar niet.
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden. Alles is goed aan dat spel (bijna alles ;)). Halo2 heeft een gave MP. Ghost Recon 2 staat denk ik boven H2, door de gave online modes, die soms heel spannend zijn. Deze 3 voor mij dus.
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    1 pes4 na jaren eindelijk eens een goede voetbalgame op de xbox, en hij verveelt gewoon nooit.

    2 fable ondanks alle beloftes die niet zijn nagekomen, vond ik het toch een hele goeie game waar ik inmiddels al meer dan 70 uur mee heb gespeeld
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    misschien wel leuk als een van de mods een poll toevoegd
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ninja gaiden is gewoon het uberspel van mij part had de treat het beste spel ooit genoemd had ik nog ninja gaiden gezegd alleen dan samen met halo
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ghost recon II
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM 2, single player was misschien niet perfect, maar over Live zeker wel. Best scoreboards tot nu toe in een racegame, geen lag, tot 12 man online en héél veel opties! Voor mij was dit het beste spel omdat ik aan dit spel het meeste plezier heb gehad dit jaar.
     

Deel Deze Pagina