Wat voor character heb jij met fable?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Conquistador, 20 aug 2004.

?

Wat voor een character heb jij met Fable?

  1. Een sterke, heldhaftige ridder

    7 stem(men)
    10,4%
  2. Een sterke, beruchte ridder

    12 stem(men)
    17,9%
  3. A fisherman

    1 stem(men)
    1,5%
  4. Een wijze, eerlijke tovenaar

    4 stem(men)
    6,0%
  5. Een wijze, maar gevaarlijke tovenaar

    2 stem(men)
    3,0%
  6. Combi van tovenarij en zwaardvechten

    21 stem(men)
    31,3%
  7. Ik blijf een onderdanig slaafje

    1 stem(men)
    1,5%
  8. Een beruchte dief

    4 stem(men)
    6,0%
  9. Ik wissel goed en slecht steeds af

    7 stem(men)
    10,4%
  10. Anders...

    8 stem(men)
    11,9%
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Post hier nou hoe je jou character wil hebben met fable, en zodra de game uit is hoe hij later ook is geworden.

    Ik wil zelf een moordlustige dief worden met in elk stadje een ander schatje 8)

    Maar mezelf kennende zal ik weer de goedzak gaan uithangen.

    Ben benieuwd naar jullie poppetje,

    Heb trouwens fable pre-ordered bij gcshop.nl voor 49,50 inc. verzending
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, heb je dat echt zelf verzonnen 8) :confused: . Niet toevallig van een zeker iemand z'n idee afgepakt? Geeft niks hoor, ik vind het wel goed ;) .

    Nou, ik word een gevreesde slechterik en vooral 1 van die eerste screens die vrij waren gegeven van project ego (toen nog) van die witte dude met zwarte kleren sprak mij wel aan. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden. Ik heb het iig ook ge preordered.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ja ok het blijft wel in de casemod kern he;)

    trouwens een kale ridder met tatoeages en een dik zwaard lijkt me ook vet
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga proberen de game 2 keer te spelen, 1 keer heel goed en 2de keer probere super evil, maar het zal automatisch een middemood worden, voor bepaalde questen te vervullen...

    Eigelijk valt het nog niet te beslissen omdat we nog maar 1/4 van de game hebben gezien in filmpjes, volgens mij zijn er nog zoveel mogelijkheden die we niet kennen en daarom kun je nog niet echt een beeld vormen van je persoon...
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  5. hellrazor

    hellrazor New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Een held met een heel gevaarlijk zwaart :eek:
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    ga lekker de perfecte held uit hangen denk ik maar :)
    en iemand van close combat, dus lekker met een zwaar gaan hakken, vind ik altijd veel vetter dan de magic of iets dergelijks.

    maar nog niet gepreorded, ff kijken dan maar want is denk ik toch wel handig...
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk zelf dat ik de game heel vaak zal spelen, je zult telkens andere dingen krijgen als je het anders speelt en het spele met de ai van de NPC lijkt me ook zo leuk _O_
     
  8. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel is een keer 'evil' zijn; maar ik denk toch dat ik uiteindelijk mensen ga helpen en wordt de uiteindelijke resultaat waarschijnlijk een neutraal persoon ..
     
  9. xboxroelz

    xboxroelz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik een aap ga doen
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of je lang haar als mannelijke karakter kan krijgen ongeveer zo lang haar als mijn avatar? Dan weet ik iig zeker dat ik er dan zo uit ga zien O-)
     
  11. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een zwarte rap neger worden als in gta sanandreas :) Haha lekker flauw die hadden ze toen nog niet denk ik...

    Neej ik wil zon gespierde sjonnie worden. Lekker breed, alleen een broek en een dikke tribal achtige tatoe op zn rug/arm en dan een gigantisch zwaard :D
     
  12. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    lang haar met littekens... kweet nog niet wat ik ga doen evil of goed ik denk eerst evil en dan nog een ander personage goed :) die gaat er dan beetje zelfde uitzien (met lang haar iig)
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Opzich zou ik best alles op een evil manier willen gaan spelen maar dat houd ik niet vol. Bij KoTOR ook geprobeerd maar na 2 planeten had ik er al genoeg van. Had toen wel een extra save aangemaakt nadat ik te horen kreeg "wie ik nou eigenlijk was" om zo het spel verder te spelen op een evil manier voor een ander einde.
    Ik hoop dat ik met Fable ook die kans krijg want ik wil wel alle verschillende eindes zien :D
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk zeker wel dat er veel eindes zullen zijn, maar je kunt het ook gewoon spelen zonder een doel te hebben denk ik ofja hoop ik, zoals in gta beetje kloten etc. dat zal de replay zeker verhogen. Als ik fable heb zal ik een foto van me char. tonen.
     
  15. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er quests zijn in Fable die je alleen kan vervullen als je evil bent, en quests die je aleen kan vervullen als je good bent. zo niet dan speel ik het spel maar 1 keer
     
  16. nielzo

    nielzo Guest

    Ik wordt een bloeddorstige en gevreesde massa mordenaar die wanneer hij ook maar een stadje binnenloopt alles deuren op slot gaan. Ik ben een grote brede gaspierde albino neger met rode ogen en lang blond haar, ik heb over mn hele lichaam littekens verspreidt die ik er uit woede zelf in heb gekarft. Ik draag een monniken kleed met daaronder enkele messen en gereedschappen.

    Nou ik hoop maar dat dat mogenlijk is en anders ben ik maar weer een saaie goeierik :D
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    als het kan: Ik neem het uiterlijk van een Samurai. Mooi armour met shoulderdingen en van dat soort vette shit. En natuurlijk een Katana en *als het spel het toelaat (ik denk van niet, maar hoop van wel* Shurikens of Kunais, heerlijk. Of ik wordt helemaal Ninja Stealth achtig met wederom Katana en Shuriken en Kunais. Magie doeik misschien ook welles een keertje maar ik heb liever een balans tussen Melee en Ranged en geen magie.

    Qua goed en slecht, nou als ik iets gezeik vind 'zoek een of andere ring voor me en krijgje mooie beloning' nou dan zoekik hem wel, maar hou ik hem lekker, moetjem maar niet kwijtraken! en als iemand gezeik heeft met z'n vrouw: 'me vrouw heeft iemand anders genaaid, vermoord die gozer' dan doeik z'n vrouw vermoorden, zij is degene die stout is geweest die man wilde gewoon pret hebben. Zoiets in die richting ga ik Quests oplossen, meestal zoek ik gewoon een oplossing die ik wel toepasselijk vind.
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga gewoon niet al van te voren "plannen" wat ik wil worden. Van ik wordt goed of evil, maar gewoon spelen en kijken wat je dan leuk vind om te doen als je een quest krijgt. Ik ga denk ik wel meer de magie kant op, leuk me wel leuk met zo'n tv-scherm vullende spell. :9
     
  19. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht meer aan een wizard of zo. dikke magie en zo. Denk goed maarja ik zie wel wat er allemaal kan.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    @zeph volgens mij heb ik wel een x een plaatje gezien met een ninja dus dat kan denk ik wel. jou manier van quests oplossen liggen me wel

    Edit: heb het plaatje gevonden is wat klein maja
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2004

Deel Deze Pagina