Wat is het voordeel van laser printers en gewone? Ik wil een nieuwe printer aanschaffen van rond de 250 euro. Geen tierenlantijnen zoals scanner en LCD schermpje enzovoort ineen. Kan ik beter een laser of een gewone kopen? Hij moet een hele goede afdrukkwaliteit (kleur uiteraard) hebben en wat ook belangrijk is, is de zuinigheid.
laserprinters in kleur krijg je niet voor 250 euro, die beginnen bij 6 a 700 euro, dus de vraag laser of ink jet is beantwoord
Ik ben ook op zoek naar een printer. De kwaliteit is niet zo erg belangrijk want het is vooral bedoeld om tekst uit te printen en niet voor foto's ofzo. De aanschafprijs is ook niet het belangrijkste , maar mag niet te duur zijn. En ik wil gebruik maken van zogenaamde Reprint cartridges. Het goedkope alternatief dus. Wie weet een printer met goedkope bijbehorende cartridges ?
Zelf heb ik de HP Photosmart 7345, gekocht vanwege een aantrekkelijke aanbieding op de HCCdagen en ben er erg tevreden over. Nu wordt dit model niet meer in de winkels verkocht als ik me niet vergis, maar ik verzeker je dat het goede kwaliteit is voor een lage prijs. Deze kostte slechts 99 euro als aanbieding, en is zijn geld dubbel en dwars waard. Hoge kwaliteit fotoafdrukken, echt netjes! Dus kijk maar eens naar de nieuwere modellen, kwaliteit kan alleen maar verbeterd zijn, en het was al geweldig.
ik heb nu sinds 3 weken de "Epson Stylus Photo R300" Ik vind dit echt een meesterlijk goede printer, waar ik heel tevreden mee ben. en vele anderen met mij. Hier staan er Reviews van andere mensen : Link van algemene site KIESKEURIG daar staat de Photo R300 op plaats 2 in de top 10 Review over printer zelf : Klik ! en de prijs van deze printer is nu rond de 180 euro. (had hem zelf voor 199 gekocht) Hopelijk heb je wat aan de site, en aan de verdere links.
Ok tnx Ik denk dat ik die ga kopen. Nu nog één vraag: Waar kan ik hem het best bestellen? op welke site.
Cool, iedereen in die reacties is heel enthousiast en laat ik toevallig nog een goed printertje wil... omdat dat rot ding dat we nu hebben scheef print en t papier niet goed oppakt en de kwaliteit is helemaal niks! Hij is te koop voor 160 bij pixel mania ofzo (staat in die prijslijst daar). Is ff over na denken.. ik heb geld genoeg maar ik weet niet zeker of ik er een printer voor wil kopen.
Ik lees nu in een paar reviews dat de kwaliteit van text prints wat tegen valt... is dat echt zo? DesrtFox zou je misschien als je een digi cam heb foto kunnen maken van een foto en een stukje text dat je hebt geprint kunnen maken?
De tekst print hij tot nu toe gewoon/mooi. geen tegenvallend iets ofzo. en niks opgevallen dat het het lelijk is, gewoon goede kwaliteit. En ook foto's print hij perfect uit, niet van echt te onderscheiden bijna. en met cam foto maken is beetje nuttelooos, want met foto ervan maken verlies je altijd wel kwaliteit van hoe het echt eruit ziet, vooral voor het zien van zwarte lettertjes op wit papier. Tekst en Kleur zeer goed, nu 3 weken in bezit, en ben er heeel erg tevreden over.
O toch nog 1 vraagje Die cd lade waarin de printer op een cdtje een opdruk kan printen... print ie dat dan direct op de cd of hoe zit dat? En moet je daar dan weer speciale cd's voor hebben?
haha, leuk dat je het daarover hebt, heb dat laatje dus ook 1x geprobeerd voor de gein vorige week. douwt cd letterlijk in de printer (eerst keek ik echt : SCARY ) en dan print hij heel netjes met prgramma cd afdruk erop.. maar cd moet wel een plakvel of ee zijde hebben waarop het geprint kan worden.. ik deed er sony cdr in die zilvere bovenkant ook had, bleef de inkt opliggen... maar was wel pcies gelukt. dus Cd-r met beetje witte/opdrukbara zijde. dan werkt het perfect.
Ah k, dan kan je ook gewoon zon sticker erop doen die je gebruikt als met zon drukkertje. Leuke extra toch Nu nog ff kijken ofk me centjes dr aan uitgeef.
Ik heb inmiddels mijn bestelling gedaan bij dynabite. Het is deze geworden: € 300, - Hij heeft volgens die review een 10!
Ah heb m al gevonden: http://www.canon.nl/For_Home/Produc...ex.asp?ComponentID=56029&SourcePageID=26389#1 Kwil nog wel even zeggen dat ie misschien wel slechter is dan die andere, hij heeft wel een 10 maar dat komt omdat er maar 2 reviews zijn geplaatst van gebruikers, als die dan alle 2 alles een 10 geven dan ist al snel een 10. Bij de andere printer waren heel veel reviews en had ie een 9.4 ofzo of wat t was. Maar gezien de prijs zal die toch wel wat beter zijn