wat voor sound heb jij?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 13 apr 2002.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    hoe speel jij je games?

    ik speel nu met de sound door mij stereo :), ruled echt.. wat een verschil zeg. ik post nog wel eens een shotje :9

    heeft iemand surround ofzo?
     
  2. Xbox gamer

    Xbox gamer Guest

    Ja ik heb surround
     
  3. Dabo

    Dabo Guest

    Ik heb ook geluid via mijn stereotoren.
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij mij ook mijn stereotoren (technics) met digitale versterker, alleen helaas geen DTS of Dolby 5.1

    Heb wel Dolby surround (en boxen daarvoor). Je kan trouwens ook "Surround Sound" selecteren in het xbox-menu, maar geeft bij mij geen verschil. De versterker genereert al het surround, dus de optie bij de xbox heeft volgens mij geen nut, toch :confused:
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    maar om 5.1 te hebben moet je toch een speciale kabel hebben,
    nou daar heb ik geen zin om om te kopen hoor. iets van €24?
    k kan voor €15-€18 euro een trusmaster controller kopen(nieuw) dan besteed ik daar liever m`n geld aan uit.
    nog ff over dat geluid. als ik m`n TV kei hard zet is het net DS:D
     
  6. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zou als ik jou was toch maar echt zon kabeltje kopen je weet niet wat je hoort vooral met halo helemaal tegek
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    5.1 hier (denon 3801) offcourse, dat kabeltje is ze geld meer dan waard, horen is geloven.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehm door mn TV ding.. zit wel iets van Surround op, maar geen digital zooi :D Ik dacht nog mooi wat boxen te jatten van zolder, grrr heeft mn broertje ze nu opeens voor zn gitaar =(
     
  9. Xboxy19

    Xboxy19 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    kspeel met dolby surround 5.1 en ook met digital:D in de huiskamer op breedbeeld tv :D
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2002
  10. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het meestal door mijn versterker (SONY STR-DE 325) met pro-logic mogelijkheid, dit gebruik ik alleen niet. Ik heb 2 speakertjes staan ( JBL LX3 ) ;) en vooral met de ambiance van Halo is het een geweldige combinatie!!!:cool:
     
  11. Mr_Smartypants

    Mr_Smartypants Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dolby digital here. and it kicks ass !! echt waar Halo is een hele nieuwe ervaring. En bv bij DOA3 als je dan van die berg naar beneden springt dan hoor je die wolken gewoon langszuisen, echter vet !!
    En niet te vergeten een lekker bas als je weer eens iets opblaast in Halo ! :9
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu nog Dolby Pro Logic zit in mijn tv ingebouwd.
    Perfect geluid 120Watt vermogen ,alleen jammer
    dat mijn draadloze surround speakers zéér gevoelig
    zijn voor storingen van buiten af !!!=(
    Maar volgende maand ( Vakantiegeld ) komt er een
    Dolby Digitale versteker in huis met 6 maal 150Watt vermogen.
     
  13. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heerlijk met surround :D

    Dali 6006 SE speakers
    Dali R1000 + C1000
    Yamaha 420RDS

    Ik heb ook een weekje zonder de versterker gespeeld en dus het geluid gewoon via m'n TVtje, maar ik zou echt niet meer zonder willen. Ik ook wel gaaf dat al de mensen die ik ken die een X-Box hebben, ook allemaal een DTS-set hebben
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel Halo via mijn Kenwood Dolby Digital versterker van 5x100 Watt. De speakers zijn allemaal van Magnat. Er zit geen subwoofer bij omdat de front (zuil)luidsprekers genoeg bass produceren om de bank te laten trillen. Dat is wel genoeg om de buren te pesten. Verder heb ik de surround luidsprekers op speakerstands gezet zodat ze precies op oor-hoogte staan (als je op de bank zit), nu hoor je de surround effecten nog veel beter en is het gamen helemaal te gek!

    Echt een extra dimensie aan je spellen met dolby digital!
    Dat was de 35 euro voor de advanced scart cable en de 27 euro voor de toslink kabel wel waard!
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel door mijn tv versterker, stereon dus :'-( ik heb een creative inspire 5.1 set(zonder optisch) maar weet niet hoe ik deze moet aansluiten
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil n 5.1 set voor mn examen :D
     

Deel Deze Pagina