wat voor spel is gunvalkyre??

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox-control, 24 mei 2002.

1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    vaak van gehoord

maar weet nog steeds niet waar ik het spel moet plaatsen:confused:

wat voor spel is het en waar gaat het over.

is het nou gewoon konstant een beetje heen en weer vliegen en schieten??:confused:

goeie morguuuh trouwens:D

2. Chefke

Chefke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep vooor een gedeelte gelijk, k hep namelijk de demo
    soort futuristsche fps. alleen de besturing vin ik KLOTE

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde idd dat de besturing lastig was :)

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    over GV waren ze in het officiele X-Box magazine(nederlandse #1) heeeeel enthousiast. het heeft dezelfde score gekregen als halo. dat spel geeft je het gevoel dat je weer op je atari ofzo zit te spelen maar dan met prachtige graphics... tenminste dat zeggen zij.... over de besturing hebben ze het ook... het is gewoon ff wennen zeggen ze.... als het beter was had GV ook een hogere score gehad....

5. niels-dvd

niels-dvd www.xboxspecials.nl

Leuk Bevonden:
    0
    is een parchtig spel als je het mij vraagt!

ik heb er een recensie van geschreven voor de site waar ik aan meewerk, zie mijn signature voor het adres.

verder waren zowel het Nederlands Xbox Magazine als het officiele Engelse Xbox Magazine enthousiast!

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb de game eventjes gedaan vanavond en voor de liefhebber is dit denk ik wel een spel om rekening mee te houden. Ikzelf ben totaal nieuw in dit soort spellen...Ze trokken me tot op heden eigenlijk amper, enkel geschiet en geren. Maar dit is op de één of andere manier wel een heel erg gaaf spel wat me een tijd heeft weten te boeien. De graphics vond ik zelf niet heel erg adembenemend, vergeleken bij andere games / filmpjes van games die ik heb gezien. Maar 't is inderdaad echt een ren / vlieg / schietspel.

Mocht ik er ooit nog mee in aanraking komen (huur / leen / aktie-verkoopprijs) zal ik 't zeker niet nalaten om een aantal avonden eraan te besteden. Ik heb enkel de demo gespeeld, is er een multiplayer optie voor deze game?

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin is deze game ewrg wneen vooral door de besturing en het lijkt vrij saai.
    Je hoeft bijvoorbeeld niet zelf te mikken enz.
    maar als je het spel probeert onder de knie te krijgen wordt het steeds vetter.
    OP een gegeven moment kun je supervette air/boost combo's uitvoeren terwijl je in volle vaart tientallen monsters verrot schiet.
    :9 :9 :D }:]

Deel Deze Pagina