Wat voor stuur???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door proz8c4ever, 28 jul 2002.

1. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou rally sport challange en project gotham, daar komt ook nog eens gp4 bij. Wat is het beste x-box stuur? 360 modena?

2. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Er is er toch in Nederland nog maar 1 te koop?

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Hier hebben we laatst nog een tread over gehad, moet je ff verder kijken, of de zoek functie gebruiken

4. proz8c4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier nieuw, en heb ondertussen al een heeeeleboel info gevonden.
    thxz anyway !

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Welkom dan, en succes verder

6. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je ons dan wat conclusies kunt geven?

Voor mij geldt: zo lang MS niet hun stuurtje uitbrengt, blijf ik gewoon met de controller sturen!

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Ferrari-stuur zou ik niet kopen. Die MAdcatz ziet er wel heel cool uit.

8. proz8c4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...

De één zegt dit, de ander zegt dat... Een heleboel informatie is dus wel leuk, maar iedereen heeft een andere mening, daar komt ook nog eens bij dat sommige gewoon niet kunnen sturen.
    Het lijkt er op dat elk stuur slecht, en goed is. Ik denk dat ik maar eens een plek ga zoeken waar ik die dingen kan testen. Want ik snap er geen reet meer van. In de PU las ik dat er nog niet één goed stuur is voor de xbox. Ook op internet heb ik dit een aantal keren gelezen.
    Het is natuurlijk wel zo dat spelletjes als burnout enzo wel te spelen zijn met stuurtjes, dat is gewoon gas geven en raggen maar. Maar voor spellen zoals PGR, GP4 en F1 2002 is er niet echt een goed stuur... vreemd eigenlijk, want dat zijn Juist de spellen die je met een stuur hoort te spelen.
    Dus... moraal van het verhaal...
    Ik stuur voorlopig wel met mijn normale controler, en ga dan nog maar een extra spelletje kopen deze maand.
    Bedankt voor alle aandacht, over een paar maanden post ik wel een nieuwe thread, misschien dat er dan wat meer duidelijkheid is.
    Thxz again,
    I'm out of here !!!

Deel Deze Pagina