Ik ga dit spel binnenkort kopen en ik vroeg me af welke auto ik het beste zou kunnen kopen van mijn schamele 13000 credits/dollars/euro's/ponden/yen.
Ik begon met een Celica uit 1980, dan de '80ties race doen, daar de special prize winnen, heb je een mooie bak Of je spaart door voor de dikke zwarte mercedes
Zover ik heb gezien kon je kiezen tussen een Fiat Punto en een Peugeot 206 206 heb ik zelf maar gepakt, die is ietsie sneller en rijdt iets lekkerder
Pfff Neem klassiekertje zon 206 is wel een 'grappig' dingetje maar meer een vrouwelijk boodschappen wagentje Zon jaren 80 race model als martijn al zegt is wat meer sportief beetje strakker afgeveerd, helt niet zo over in de bochten. En het rauwe geluidje uiteraard
Ben begonnen met een 206 en daarna full option Daarna een Lotus exige gekocht met full optoin (mega bak) Daarna een Acura nsx (klote ding) vervolgens weer verkocht Nu heb ik een Lotus esprit met alle opties en dat wil ook wel vooruit. Volgende auto ?????
De ouwe vertrouwde Dodge Charger kan je tenminste op bouwen, beetje bruut voorkomen en de strakke lijnen, het oog wil tenslote ook wat. Sportief onderstel en als je de turbo druk gewoon voluit zet ben je pas echt een bikkeltje.
Weer een topic die al veelvoudig bestond. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9889
FF niet zo populair he Maar je kan aant begin bijvoorbeeld 2 uitlaten kopen. (ook banden enzo) en als je verder komt dan komen er dingen bij je die kan kopen. En je kan 2ehands sjit kopen maarja, zo knieprig ben ik niet.
Jah maar nu heb je weer hetzelfde .. met weer dezelfde vragen ... verplaats bij het originele te blijven. Is wat overzichtelijker
ik ben begonne met een 206 en is nu opgevoerd tot 169 pk, en dadelijk als ik 33,000 heb koop ik daar de mooiste wagen van allemaal van een honda 2000. die wagens zien er zo vet uit echt mega, maar ik ga ook een keer beginnen met zo'n lekkere oldtimer met van die mooie vg geluiden heerlijk gewoon
Ben begonnen met een Fiat Punto die ik nu nog heb, 175 PK 899 KG 205 Km/u is de topsnelheid kan sneller maar heb voor acceleratie gekozen. Heb nu die Fiat Abarth en een Toyota Supra die ik aan het opvoeren ben, heb het nog niet zoveel gespeeld z'on 5 uur waarvan ik mischien 3 uur echt gespeeld heb laat het spel soms draaien ]:-
ik begon met de Peugeot 206 maar rfij nu al audi tt echt gaaf en ik heb nog een paar prijzen autootjes staan?
Jo underground alles kits? ik snapt alleen 1 ding ff niet, waarom moet je al weten welke auto je moet kopen als je het spel nog niet hebt?]
peugot 206 -> honda integra uit '96 (nog steeds mijn favoriet) -> lotus espirit -> ford gt concept -> platte zilveren concept wagen (naam kwijt) -> ford gt90 -> ben nu alle andere auto's aan het kopen en opvoeren en rij nog vooral met mijn honda integra.
ben begonnen in een 206je.... en heb nu een corvette opgevoerd tot 733 pk daarnaast heb ik in de garage nog een charger/benz(oldtimer)......en nog twee waar ik ff nie op kan komen en ik vind die esprit 2002 lotus...lang zo snel nie als een corvette:{ en trouwens....vinden jullie de banden ook zo snel slijten:{ na twee a drie races moek nieuwe banden:{
hee waar ik dus net achter ben gekomen.... is dat je veel auto's of een N/A tune kan geven of een bolt on turbo. en met die bolt on turbo krijg je die turbines. dit is zwaar kut aangezien ik de meeste snelle auto's al heb en een paar daarvan heb opgevoerd met die N/A dinges. ben ik nou dom of ben ik niet de enige die dit niet wist?