Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden om een xbox te kopen was voor het spel Shenmue 2, alleen is dat spel nog niet uit. Maar ik ben ook tevreden met andere spellen voor de xbox zoals Jet Set Radio Future.

    Ik heb ook nog ergens op een ander forum deze discussie gelezen (Het gaat over NGC en PS2 bezitters die over Crazy Taxi 3 praten):

    Denken jullie dat NGC en PS2 bezitters (die Crazy Taxi hebben) later een xbox gaan kopen? Ik weet het nog niet zeker of ze het gaan doen of niet.
     
  2. Halo, Online gaming, MS, krachtigste console en hij ziet er mooi uit.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    M'n ouders wilde een DVD speler, en toen adviseerde ik ze om dan een XBox te nemen... :)
     
  4. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds het E3 filmpje moest en zou ik Halo spelen en die droom kwam uit8)
    Ik ou me Xbox ook voor 480 hebben gekocht alleen ik had toen nog net niet genoeg geld, de prijzen daling kwam heel goed uit.
     
  5. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo, Halo 2, PDO en voor Rare
     
  6. XForce1

    XForce1 Guest

    slim gedaan zeg

    Ik heb XBox van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag, tering, wat was ik er blij mee zeg.
    Denk dat ze af en toe wel spijt heeft maar wat ben ik blij met dat ding zeg
     
  7. gegron

    gegron Guest

    voor mn raport gekregen
     
  8. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat ik een Xbox heb gekocht was voornamelijk vanwege de grafische kracht !
    Toen ik DOA3 zag was ik verkocht...8)
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem gekocht omdat er gewoon de vetste games op komen, want op de ngc ( prima console verder ) gewoon geen goeie shooters komen, ook wou ik graag dvd en online gaming ziet het er naar uit of xbox ook voorop gaat! :cool:
     
  10. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bijna een GC gekocht alleen maar om het spel Rogue Leader...ben nou eenmaal gek van StarWars :p
    En laten we eerlijk toegeven dat dit spel er heel cool uitziet, geluid is ook van superkwaliteit (...maar geen surround)
    Gelukkig heb ik toch gekozen voor de Xbox !
    Deze maand komt het spel 'Clone Campaigns' uit, en die ziet er ook goed uit...gelukkig maar.
     
  11. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, denk dat het uiteindelijk toch komt omdat de Xbox eerder was dan de GameCube. Ik heb heel lang getwijfeld, tot 15 maart. Toen kocht ik hem maar vanwege Halo ;). Uiteindelijk heb ik rond 20 mei nog een GameCube gekocht, maar die staat nu maar een beetje stof te vangen.
     
  12. shootergod

    shootergod Guest

    ik heb em gekocht voor halo en de andere shooters die nog uitkomen op de ps2 en ngc komen niet zoveel shooters ut
     
  13. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    3 redenen:

    Halo
    DVD-speler
    Reward Pack
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Halo.... Halo 2 met xbox live:cool:
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was aan et sparen voor een ps2, toen zei me vader: ''hey die xbox is nu uit'', toen d8 ik eerst van ''ja dag, xbox is tog niks'' totdat ik bij de media markt silent cartographer van halo speelde.... ps2?? wat is dat?
     
  16. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd een beetje gek van Nintendo (heb die jaren ervoor Nes,Snes en N64 gehad) ik was namelijk beetje telleurgesteld over de N64.
    Dus werd het tijd voor iets totaal nieuws.......Xbox :). (die ik nu bijna een jaartje heb :))
     
  17. alibi

    alibi Guest

    voornaamste redenen:

    geen gezeik met installatieproblemen zoals op de PC
    krachtigste console
    DVD-speler
    Xbox-Live
    prijs-kwaliteitsverhouding
     
  18. ikah

    ikah Guest

    3 woorden: Xbox Live Halo
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wou eerst een gamecube, toen speelde ik bij v&d doa3 en halo. nog even getwijvelt en de voor en nadelen op een rijtje gezet, je hebt geen memorycard nodig dit vond ik ook een voornaamste reden na de games(een memorycard is al snel 50 euro)

    Ik heb hem sinds de prijsverlaging maar heb er nog geen moment spijt van !!
     
  20. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou gewoon een spelcomputer, toen heb ik even geinformeerd en de xbox was relatief het goedkoopst en de beste. Ik heb er nog geen seconden spijt van gehad dat ik een xbox heb gekocht en geen ps2.(ngc viel bij voorbaadt al af, omdat ik al die kindervriendelijke spelletjes geen zak aan vind).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina