1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Helaas kunnen we er niet onderuit komen. na ons eerst wekelijks via de TV te hebben lastig gevallen en ons daarna in elke abri met zijn mooie mars shirtje te hebben gestalkd, worden we nu weer lastig gevallen met het volgende Jim-item namelijk zijn verjaardag.

    Zet hier neer wat je "onze Jim" toewenst

    P.S. Hou het wel netjes.

    Beste Jim,

    Ik hoop nou dat je vanaf je zestiende eens zanglessen gaat volgen, een cursus engels zou het ook niet slecht doen.

    Probeer tijdens het zingen je kaken eens van elkaar te krijgen, zodat mensen kunnen verstaan wat je mompelt, uiteraard hoop ik dat je jezelf niet al te serieus gaat nemen als artiest,.

    Tevens hoop ik het bewuste paard, hetgene waar jij dus overheen bent getild, snel bij de slager tegen te komen.

    Ik hoop dat je snel een buitenlandse carriere krijgt en ons kikkerlandje snel vergeet.


    Ga lekker andere volkstammen lastigvallen!!
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Die is goed :D

    Ik wens Jim een TV/Radio verbod toe, hij kan namelijk voor geen meter zingen. }:]

    ps, Ik dacht gisteren al van wat is dat toch voor een kat te schreeuwen omdat hij op z'n staart getrapt werd of zo. Maar na wat langer luisteren bleek het Jim te zijn. Krijg ik net zo'n gore reclame te horen over z'n geweldige nieuwe album
    |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  3. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens Jim helemaal niks toe, want hij heeft al veels te veel gekregen.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jim gefeliciteert met je 16e verjaardag. Hopelijk hou je op met muziek maken want je zingt net zo mooi als een brandende buidelrat.

    Nogmaals Gefeliciteert:cool:
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Eeuwigdurende diaree!!8)
     
  6. jaaps

    jaaps kip nugget.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    een milky way
     
  7. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen dat jij als verjaardag een keer kei hard in je noten getrapt word dat je eindelijk een paar hoge noten kan krijgen..

    Fijne verjaardag.!
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wens Jim een prachtig huwelijk met Rinus toe! :p
     
  9. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens dat Jim zo'n enorme schop onder zijn hol krijgt, dat hij van ellendigheid nooit meer kan staan en dus moet gaan zitten optreden:) ow ja, ik hoop ook nog dat hij zijn tong verliest, zijn beiden armen breekt zodat hij geen microfoon meer vast kan houden, hij plots van het hilton afspringt omdat hij gek wordt van al die wijven die achter hem aanzitten, hij ....., hij ....., enz, enz, enz, enz, enz:+
     
  10. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, en aan alle (komende) moeders van Nederland, noem je kindje nooit meer JIM!!8)
     
  11. nielzo

    nielzo Guest

    Een drol in z'n gezicht :+
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is nog steeds minderjarig, en aangezien ik niet de ideale schoonzoon ben, zullen zijn ouders wel geen toestemming geven:cool:

    Hadden zijn ouders maar voorbehoedsmiddelen gebruikt!!
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    een zangverbod
     
  14. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, die gast zijn stem (zang) is zo eentonig :{
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik jim toewens? Euhm.... Een xbox (met halo) zodat hij geen tijd meer heeft om met zijn stem de radio/tv te verkrachten. Of een stemvervormer zodat het misschien WEL goed gaat klinken.

    Ok die was flauw, maar feit blijft wel dat hij gewoon zover gekomen is omdat hij er toevallig niet zo lelijk uitziet als zijn leeftijdsgenootJES.

    Ik zeg het je, zodra bij deze gast de puisten op elk denkbare plek op zijn gezicht springen wordt ie als zingende pusfabriek niet meer zo aanbeden door al die meisjes van 11...
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    moeilijk moeilijk....
    (kiest uit rijtjes dark powers van KotOR)
    *Choke *Force Push *Lightning *death *Horror
    allemaal tegelijk }:]
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe er dan ook maar Fire bij, klinkt leuk als je het opneemt. :+ Ohnee, zo klinkt Jim al :mad:
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hehe waarom toch zo weinig respect voor zo'n jongen? Als je het op zo'n jonge leeftijd al zover kan schoppen verdien je respect. En niet alleen van gillende tieners. Het is vast niet jullie muziek, ook niet mijne, maar zo iemand afzeiken staat een beetje armoeiig... je zou haast denken dat iedereen jaloers is... Van mij krijgt hij niets, ik ken hem niet.
     
  19. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het gewoon jammer, het was gewoon duidelijk dat sommige anderen bij idols duidelijk veel meer talent hadden dan hij, maar dat zij minder ver gekomen zijn omdat ze er misschien iets minder uitzagen (alhoewel, hint :9). Dan denk ik, idols gaat over je zangtalent en uitstraling, niet over hoe goed je er dan blijkbaar uitziet...

    Maar goed, het topic ging over wat we hem willen geven voor zijn verjaardag, en niet over hoe oneerlijk het is dat hij zo ver gekomen is.
     
  20. Delirium

    Delirium Alien

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    een betere stem
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina