Wat word de beste shooter van 2003?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 11 jan 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De meeste hier zullen wel halo 2 zeggen, maar hier ben ik het niet mee eens.
    Metroid Prime word de beste!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat Metroid Prime van 2002 is :)

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd.

ik vin metroid primee trouwes helemaal nie zo goed als iedereen zegt...
    maar ik denk dat breed ook wel een goeie kanshebber is...als die in 2003 uitkomt tenminste...:{

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 in ierder geval de beste consolle shooter (denk ik)

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je bij MP niet eens zelf kan richten|:- Als dat zo is "lijkt" hij mij echt klote

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als Metroid Prime van 2002 is, dan had hij hier al in de winkels moeten liggen:+
    Het spel mag dan wel in 2002 in de US zijn uitgekomen, maar hier in Europa komt ie in 2003.
    Nintendo zegt niet voor niks dit word het gamecube spel voor 2003.

7. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder Halo 2. Van wat ik ervan zie gaat hij echt gigantisch goed worden. Alleen of hij 2003 haalt. Hij word waarschijnlijk nog wel een paar keer uitgesteld. (Wat tegenwoordig traditie is in Dev Land.)

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    S.T.A.L.K.E.R. maakt goede kans. Halo 2 ook.

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    stalker is uitgesteld naar 2004. Halo was het van 2001 MP van 2002 en van 2003 wordt het: Halo 2, Brute Force, Far Cry, Doom III of Breed denk ik.

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect dark zero gaat het helemaal worden voor mij denk ik :D als die niet dit jaar komt denk ik toch brute force!

11. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Nintendo zegt niet voor niks dit word het gamecube spel voor 2003."

Rrright, en alles wat Nintendo zegt moeten we zomaar aannemen. Even voor de goede orde, MP is helemaal geen shooter maar meer een adventure game. Dat het first person is zegt niks over het genre waar het spel toebehoort hoor.

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 natuurlijk,ook al weet ik niet zeker of ie nog dit jaar uitkomt,zullen hem nog wel ff uitstellen

13. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat Halo2 nog niet in 2003 zal uitkomen. Brute Force word denk ik DE game van 2003 voor de xbox, voor andere consoles weet ik niet echt welke games er uit gaan komen. SC voor PS2 word wel goed, maar niet zo goed als brute force denk ik.

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    metroid prime is geen shooter.. tis een first person action adventure.. met wapens.. GEEN shooter.. de nadruk in het spel ligt op het gebruik maken van je verzamelde upgrades, je scanner en je verschilllende visors om puzzles op te lossen in een first person view.. van vijanden maak je werk met 'geweren' waardoor het spel vaak als fps af wordt geschreven maar het echt niet is..

beste shooter? Perfect dark zero neemt de kroon van perfect dark over natuurlijk..

15. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik :p

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we het hier over FPS's of over algemeen shooters?

Indien alleen FPS's, is het niet moeilijk: Halo 2 (ervan uitgaande dat Perfect Dark Zero dit jaar toch niet haalt).

Indien alle soorten shooters, dus ook FPA's (als Metroid Prime), shooters ala Panzer Dragoon Orta en anderen: Metroid Prime, no question about it;
    dus, in mijn ogen, ja: Metroid Prime > Halo 2.

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @koesj:

ow sorry, niet gezien..

als pd0 dit jaar nog niet uitkomt wordt het Halo..

18. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als we het zo gaan stellen

Ikaruga >Radient Silver gun> Halo 2 >Halo>Panzer Dragoon > Panzer Dragoon Zwei> Panzer Dragoon Azel (nooit gespeeld maar ik wil die zooooo graag (Panzer Dragoon RPG namelijk met beter gfx dan Panzer Dragoon zwei).> Metroid Prime (heel mischien want ik vond het niet zo fantastisch. Maar dat is een persoonlijke mening. Ik kan me best voorstellen dat mensen het het einde vinden hoor.).

Laatst bewerkt: 12 jan 2003

Deel Deze Pagina