Ik zelf heb de xbox,ps2 en ik neem nog de gamecube maar ik denk toch dat het de gamecube word van de leukere spellen maar de xbox wint het wel op grafisch gebied. De gamecube zal toch denk ik het publiek het meest aantrekken stel iemand wil een console kopen hij ziet de xbox en de gamecube dan denk ik toch dat hij de gamecube neemt omdat ie er gewoon cool uitziet en niet zo'n grote zwarte lijkenkist.
Ach het uiterlijk van een console...ik vind mooiere beelden en games belangrijker. Als je jonger bent ga je eerder voor een gamecube denk ik en als je ouder voor de PS2 of Xbox. Die keuze is nu wel vrij makkelijk.
Hou er eens iets echt zwarts bij (met gewoon daglicht). De xbox is donkergroen en die controller ook (behalve de DVD remote) Edit: Die is ook donkergroen
Ik kies voor de xbox, wat maakt het nou uit of die er als een "zwarte lijkendoos" uit ziet, het gaat er tog om hoe de games eruit zien niet de consul zelf.
Ik vind die gamecube er eigenlijk maar lelijk uitzien en die xbox ook (ik heb wel een xbox), de enigste iets mooie console zijn die limited editions van de ps2 met verschillende kleuren. Maar ik denk dat de xbox toch wel gaat winnen ook door de prijsdaling. Want het is nu al zo dat veel mensen zeggen dat de gamecube voor kleine kinderen is en wat willen kleine kinderen het liefst, juist groot zijn en de pappa´s en mamma´s hoeven niet echt te kijken naar de prijs nu want dat is maar iets van 30 euro meer, waarbij pappa soms ook nog kan spelen. Dit geld wel voor de leeftijd catogorie van 12 jaar degene die jonger zijn die hebben nog geen contact met groteren dus hebben die behoefte denk ik niet om groter te zijn dus die wille pokemon spelen op de gamecube.
ps2 lelijk gamecube lelijker xbox mooi(donker groen ja inderdaad, duh, kijken is moeilijk he, ik zag het meteen al) ik snap echt niet wat mensen lelijk aan de xbox vinden
Waar komt de verandering van meningen vandaan? Ik heb veel polls gezien en daarin vroegen ze waarom ze geen gamecube zouden kopen en dat was vooral omdat ze weinig nieuwe leuke games hebben dus ik denk dat de xbox daar al wint de ps2 ook, maar de xbox is grafisch veel beter. Het uiterlijk is zeker niet slecht en al helemaal niet slechter dan die van de gamecube dat is net een babybox met huls ofzo, sorry dat ik het zeg maar het is een supergaar ding Xbox is verreweg de beste console en wint echt op alle vlakken, ook op Games kijk en vergelijk ( bv de uitschieters op de ps2 komen ook op de xbox of spellen die ongeveer gelijk zijn of beter ) Xbox heeft meer exclusive topgames en het word alleen maar meer!
gadverdamme. denk je echt dat ze die gamecube kiezen qua uiterlijk? man dat ding ziet er uit als een blokkendoos ik vind de xbox er het vetste uitzien hoor imo.
uiterlijk: 1 ps2 2 xbox 3 gamecube grafisch 1 xbox 2 gamecube 3 ps2 spellen (die ik leuk vind) 1 gamecube 2 xbox 3 ps2 maar goed de gamecube koop ik op 3 mei, ik heb nog wel een plaatsje vrij naast mijn xbox en ps2.
Wat moet je nou met 3 consoles? Waar laat je al die troep? Dan moet je 5 scartaansluitingen op je TV hebben! 3 voor de consoles, 1 voor DVD en 1 voor Video...? De mens is van nature een verzamelaar.. Dus ook met consoles...
ik ben blij dat ik zelf kan bepalen wat ik koop. als ik dus 3 consoles wil hebben, koop ik die dus. wat betreft de scarts. ik heb 3 scart aansluitingen op mijn tv. op elke scart hangt een blok met nog 3 aansluitingen, dat maakt samen 9 aansluitingen. ben je daar ook gelijk van op de hoogte. aangezien het spelen van spellen mijn hobby is, mag het wat geld kosten. heeft ook het voordeel dat ik alle goede spellen kan spelen van gt3 tot amped. en maak je verder niet druk waar ik de consoles laat, ik woon niet bij mijn ouders thuis ofzo. (ik blijft toch een beetje mario fan)
Het heeft allemaal zijn voordeel en nadeel(vind ik dan).PS2 kan het minst aan(grafisch dus ook iets minder).Maar heeft veel soorten spellen al op de markt.Gamecube was het goedkoopst(niet echt meer).De spellen en de spullen zijn iets goedkoper(als je daar op gaat letten zit je echt op je geld ).En de X-box is grafisch het mooist(vind persoonlijk dat er nog een behoorlijk verschil tussen zit met x-box en ps2).Maar kwa spellen moet het nog helaas allemaal wachten(zijn nog te weinig goede spellen voor.Persoonlijk zou ik voor de xbox gaan(zeker als je hem voor 26 april koop want hij kost dan geen flikker)
grote zwarte lijkenkist??? ik vind um toch best wel stoer staan bovenop mn videorecorder. scheelt teminste nie zo veel qua afmetingen.