1. Bij Broken Sword 2 op de PSX. Ik kwam niet verder bij het museum. Naa ongeveer 2 week vast te hebben gezeten kwam ik er eindelijk achter. slaappillen ofzoiets in iemands glas gooien.
2. Ook bij Broken Sword 2. Bij die boomhut (ik kon niet zo goed Engels) Deed je een beeldje op het wiel en dan kwamen er vonken, maar omdat de graphics zo slecht waren had ik het niet door, hij zei wel aldoor; when I held the statue against the rim of the wheel, A shower of containted on to the leaves. Die zin vergeet ik echt nooit weer. Want ik kwam er echt niet achter, toen ik papier in de bosjes gooide wist ik het eindelijk.
3. Bij Splinter Cell in Kola Cell zit ik nog steeds vast. Alleen maar omdat ik geen Svae points krijg
Ben al in zo'n kamer geweest met allemaal water en heb daar iets met de computer gedaan, en daarna ben ik weer terug gelopen. Maar het hielp niets.
4. Bij Midnight Club2. Ik haal de Champ van San Fransico maar neit. Ik heb em niet vaak geprobeeerd. omdat je te veel moet rijden, en iedereen gaat een andere kant elke keer op, dus ik weet de snelste wegen ook niet.
5. Bij Morrowind een aantal missies, ga ze niet allemaal opschrijven, ik denk trouwens niet dat ik de enige daarmee ben.
6. Steel Battalion. Mijn rode knop doet het niet goed meer (kwam wat cola in en nu gaat ie vet moeilijk) Level 5 haal ik aldoor niet.
7. Nog veel meer spellen dat ik Links heb laten liggen. omdat ik toen nog een omgebouwde PSX had. 1x spelen. vast? volgende spel. Daarom bouw ik me XBox ook niet om.
Edit:
Ow en Tron Bonnen Advance, ik wist niet wat ik verder moest doen.
Laatst bewerkt: 11 jul 2003