Wat zijn jou ervaringen met het vastzitten in games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 11 jul 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn behoorlijk veel momenten dat je vast zit in een game, bijvoorbeeld doordat je een puzzeltje niet kunt oplossen, bepaalde objecten niet kunt vinden of doordat je een vijan of een eindbaas niet kunt verslaan.

Mijn ervaringen met het vastzitten in een game zijn:

1. Bij indiana jones and the fate of atlantis (ongeveer rond 1998) moest je alle moon stones in een combinatie leggen....en het lukte maar niet om ze in de juiste volgorde te krijgen dat moest omdat dan die deur openging!

2. In yager moest je in een level in de bitterfeld zone een gun bemannen en alle aanvallende vliegtuigen uitschakkelen voordat het platform waarop je je bevind het/zich begeeft. Ik kreeg ze steeds maar niet optijd kapot en het plaform ging steeds kapot. En als ik ze had dan kwam je in deel 2 van dat level en dan had je maar 3 continieus...dus als je het dan 3x verknalde kon je da eerste deel ook weer opnieuw doen.....:mad: later kwam ik erachter dat je met die machine-gun dus ook ROCKETS kon schieten en was het een stuk makkelijker.....

3. Het klinkt heel stom maar in dat level bij halo " 324 (zoiets) guilty sparks" kreeg ik de flood maar niet dood....ik heb het echt 4565 keer geprobeerd maar het lukte steeds niet! Uiteindelijk is het gelukt en werd het weer makkelijker....

4. Bij prince of persia op de pc heb ik ook lang vastgezeten bij een stuk waarbij je steeds over een gat moest springen....later bleek het dat het een foutje in het spel was , het gat was te groot voor de sprong die de prince kon maken....met cheats zoals " jump higher" is het me toch gelukt:)

5. Bij red faction 1 kwam ik maar niet uit zon level waarbij een man je moest volgen...maar die man die bleef dus de hele tijd staan en ik d8 dat hij mij moest volgen...later bleek het dat hij steeds wachte totdat jij de area van enemys had gecleard en dat ie dan pas kwam...maar het duurde wel steeds heel lang voordat ie kwam.....

6. Bij hitman 2 moest je in een bepaald level een bomb eerst disarmen en dan ergens neer gooien ...nou ik wist dus echt niet hoe het moest en het lukte ook gewoon niet....heel vaag....later heb ik met de god mode cheat de bomb gewoon voor me laten ontploffen en dus kon ik door de muur die je moest laten ontploffen.....maarja eht was dus echt eeen foutje in het spel...

zo zijn er nog veel meer dingen waarbij ik vastliep in een spel maar ik kom nu even niet meer op nieuwe.....wat zijn jou ervaringen met het vastlopen in games??

Lucht je hart.............:)

2. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me er maar 1 goed herinneren, maar dat is omdat het me nog steeds niet lukt :{

Metal Gear Solid: Substance: ik met raiden de laatste bom onschadelijk maken en dan met 'Fatman' vechten... maar die bom (op het heli-dek) kan niet onschadelijk gemaakt worden... ik heb echt alles geprobeert... HELP ME! :'-(

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja voor dat sorrt dingen moet je egt effe bij het help forum posten want dit gaat om ervaringen en niet om vragen over games ok?:)

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit vastgezeten in Rollercoaster Tycoon, dat laatste level lukte me maar niet (grrr...)
    mare voor de rest eigenlijk nog nooit...

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik bij legend of zelda: Ocarina of time op de N64:D
    ben er overigens al uit hoor, maar heeft me veel moeite gekost8)

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  6. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt mij ook wel eens bij PGR bijvoorbeeld kom ik echt niet verder ben al best ver maar ik mis net een aantal Kudos om weer verder te kunnen.
    Soms zit ik wel eens eventjes vast maar uiteindelijk kom ik wel verder dat gebeurt vaak bij spellen waar ik veel moet zoeken zoals Splintercell of Hitman2.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zat altijd vast in die adventure games van vroeger.. maar toen kwam er internet en waren die problemen snel opgelost :p (niet vaak gebruikt hoor want das juist zonde)

Ook heb ik heel lang vastgezeten in Wrath of the Black Manta op de NES.
    Hele spel was heel easy behalve de laatste eindbaas, en nu weet ik hoe je hem moet verslaan maar heb geen zin meer.

Solstice op de NES heb ik ook heel lang over gedaan

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hmm bij prince of persia was er nergens een sprong te groot, wel leken een paar sprongen te groot, maar met een soort van aanloop, en precies op het juist moment springen lukte het dan net.. maar ja dat kwam op skills aan, maar egt geen 1 sprong was te groot..

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Star Wars: episode I, the Fhantom Manace. In het level als je in de stad bent van de Gungans. Op een bepaald stuk moet je over drie pilaren springen, maar als je op zo'n pilaar landt, begint de pilaar te zakken. Hier ben ik heel lang mee bezig geweest.

Bij project Gotham racing zit ik nu vast in de one on one tegen de corvette. Hij haalt me altijd in het voorlaatste rondje in (en ik heb al 30 sec. voorsprong). En dan is het: dag dag, tot op de finishlijn.

Bij Buffy zit ik vast in het level de dreamers ralm.

Bij Panzer Dragoon Orta krijg ik de eindbaas maar niet dood.

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet echt zwaar dat ik vast zit maar bijvoorbeeld met blinx ben ik nu in wereld 8 en daar is het best pittig maar omdat ik meer spellen heb speel ik het weinig

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben met Blinx in die sneeuwwereld. Ik kom altijd tijd tekort.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wel hoor over welke heb jij het dan?? Ik heb zelfs een patch gedownload waar in stond....- the problem that somthimes causes " jumping but always falling" is now not a problem anymore....en daarna was het verholpen dus.....het is in dat level waarbij je moet springen van krat naar krat in dat luchtschip.

13. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me ontzettende frustrerende momenten bij SplinterCell herinneren......fukaduk.

In het 9e level als je met de lift naar beneden gaat en dan kom je uit in een bibliotheek, met een stuk of 4 mannen die boven je en van voren komen. Ik zat toen al wel laag in mijn ammo en in health....pfff daar heb ik echt zitten schreeuwen tegen de tv, vriendinnetje kwaad....je kent het wel, maar wat een moment toen dat was gelukt, bijna orgastisch :D

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    volgende keer even erbij zeggen dat je het over Prince of Persia 3D hebt.. :p

15. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o o

ik heb bij little big adventure heeeeeel erg lang vastgezeten. we hadden toen de psx net gekocht en dat spel erbij. ik zat toen dus nog op de basisschool en snapte geen kloot van engels. en probeer het dan maar eens uit te spelen. het is overigens wel gelukt een paar jaar later toen ik een beetje engels kon :D

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    1. Bij Broken Sword 2 op de PSX. Ik kwam niet verder bij het museum. Naa ongeveer 2 week vast te hebben gezeten kwam ik er eindelijk achter. slaappillen ofzoiets in iemands glas gooien.

2. Ook bij Broken Sword 2. Bij die boomhut (ik kon niet zo goed Engels) Deed je een beeldje op het wiel en dan kwamen er vonken, maar omdat de graphics zo slecht waren had ik het niet door, hij zei wel aldoor; when I held the statue against the rim of the wheel, A shower of containted on to the leaves. Die zin vergeet ik echt nooit weer. Want ik kwam er echt niet achter, toen ik papier in de bosjes gooide wist ik het eindelijk.

3. Bij Splinter Cell in Kola Cell zit ik nog steeds vast. Alleen maar omdat ik geen Svae points krijg :mad: Ben al in zo'n kamer geweest met allemaal water en heb daar iets met de computer gedaan, en daarna ben ik weer terug gelopen. Maar het hielp niets.

4. Bij Midnight Club2. Ik haal de Champ van San Fransico maar neit. Ik heb em niet vaak geprobeeerd. omdat je te veel moet rijden, en iedereen gaat een andere kant elke keer op, dus ik weet de snelste wegen ook niet.

5. Bij Morrowind een aantal missies, ga ze niet allemaal opschrijven, ik denk trouwens niet dat ik de enige daarmee ben.

6. Steel Battalion. Mijn rode knop doet het niet goed meer (kwam wat cola in en nu gaat ie vet moeilijk) Level 5 haal ik aldoor niet.

7. Nog veel meer spellen dat ik Links heb laten liggen. omdat ik toen nog een omgebouwde PSX had. 1x spelen. vast? volgende spel. Daarom bouw ik me XBox ook niet om.

Edit:
    Ow en Tron Bonnen Advance, ik wist niet wat ik verder moest doen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  17. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Een keer bij Splinter Cell.. ik moest een computer vinden.. het was het tweede level geloof ik bij het politiebureau. Je moest een klein gangetje hebben achter de struiken.. ik heb echt uren lopen zoeken. Uiteindelijk heb ik Internet maar geraadpleegd.

18. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gangetje heb ik ook uren/ dagen naar zitten zoeken

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    neej je moet gewoon beter lezen..voor al die andere versies voor pop 3d kon je toch geen cheats invoeren :) maar je hebt wel gelijk hoor...volgende keer vermeld ik het speciaal voor Orkcrist:)

20. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    bij batman vengeance , als ik bij hem in de buurt kom bevriest hij me benen en ik weet niet hoe ik los moet komen en ik heb alle knoppen uitgeprobeerd + combinaties , kan iemand me misschien daarbij helpen??

Deel Deze Pagina