[XOne] wat zijn nou de voor en nadelen..

Discussie in 'Games' gestart door markie52, 30 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeiedag allemaal!!

om mijn ouders te overtuige om xbox-live te mogen aanschaffen
    moet ik met mense hebbe gepraat die xboxlive hebbe en wat hun ervaringen er over zijn.. klinkt misschien wel een beetje raar.. haha maar ik d8.. laat ik mij hier eens registreren want ik zat ik een paar topics te leze en d8: hier zitte wel veel slimme knakkers;) haha ik had al geleze dat het 7meuro per maand kost.. dus daar ben ik al over uit.. haha en een router aan moet schaffe.. maar wat zijn dus eigelijk de ervaringen.. :) als jullie dat mij wille vertelle.. zou ik het egt heel tof vinde !! _O_ dus alvast bedankt!!

greets,

mark

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dit zijn MIJN voor- en nadelen:

+ Je kan nu ook onbekende mensen vernederen i.p.v. alleen je vrienden.
    + Goedkope telefoon
    + Verlengt de speelduur van games (massaal) die XBL ondersteunen d.m.v. online play en/of content download.

- Momenteel weinig (top) games die XBL ondersteunen.
    - Ik kom te weinig Nederlanders/Belgen tegen.
    - Af en toe lag, maar dat is ook bij de pc.

Momenteel kan ik geen voor- en nadelen meer bedenken, maar als ik er nog tegen kom (in mijn hoofd). Dan zal ik ze posten.

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nog een voordeel:
    +je kan op elke tijdstip met bijv je vriend in amerika spelen, of gewoon met iemand bij jouw in de straat..

met het kopen van live heb je heus geen nadeel hoor, het kan niet opeens je gameplezier omlaag halen ;)
    vind ik...

ps: smoesje: zeg tegen je ouders dat als je eenmaal live hebt, je spellen langer zult spelen, en zo minder games zal kopen...;)

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  4. alibi

alibi Guest

je zegt wel dat het €7,- per maand is, maar het is eigenlijk (als Xbox Live starters pakket hebt) maar €60,- per maand!

ik heb sinds vanmiddag Project Gotham Racing 2 en ik moet zeggen in 1 woord: geweldig!!!!!
    ik weet niet of met het spel bekend bent, maar kort gezegd meot je punten halen om verder te komen door middel van zo goed mogelijk racen. nou is het geval dat in PGR2 Xbox Live het best toegpast is in alle Xbox Live spellen tot nu toe! je bent continu aan het strijden tegen andere Xbox Live spelers.

en het competitie nivo is erg hoog! van de computer win je op een gegeven moment wel, zoals UC, ghost recon, mechassault moto gp, RTCW ed. maar via Live speel via mensen, en dat is werkelijk fantastisch!niet dat alle Xbox Live spelers nieuw komers afmaken, maar er zitten van die gasten tussen die spelen een bepaald spel de hele dag door... ja dan maak je weinig kans!

dus ik hoop je een beetje op geholpen te hebben!

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je bedoelt 60 per jaar toch?

anyway, is het €30 aanbieding bij de frs al afgelopen?

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach, er je hoeft het niet af te wegen. Het is gewoon helemaal top.

Het is gewoon zo gezellig! In de meeste games is iedereen gewoon superaardig tegen elkaar. Helemaal top.
    Je speelt een spel zo echt veeeeeel langer. Het is gewoon veel leuker om tegen echte mensen te spelen.

Nadelen? Heb ik niet :) Ik kan wel de nadelen die al gegeven zijn weerleggen:
    - Momenteel weinig (top) games die XBL ondersteunen.---> Je moet het relatief bekijken. De xbox heeft veel meer online titels als playstation (en gamecube). Je moet het niet gaan vergelijken met pc-gaming. Want op de pc wordt al jaaaaren online gegamed. Online console gaming is net op aan het komen.
    - Ik kom te weinig Nederlanders/Belgen tegen.--->Tja, vind je het gek. Nederland is zo piepklein in verhouding met de rest van europa. Ik vind het overigens wel meevallen hoor. Ik kom vaak zat nederlanders tegen. En via andere nederlanders ontmoet je weer nieuw nederlanders. Dus voor mij geen probleem :)
    - Af en toe lag, maar dat is ook bij de pc.---> Dat ligt puur en alleen aan jezelf. Ik, en een hoop anderen hebben nooit last van lag. Het ligt gewoon aan je verbinding, en of die verbinding gedeeld wordt. En dat heeft niks met live te maken, die lag zou je dan ook hebben als je op de pc online gamed.

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een paar plus punten

+ je haalt meer uit een spel(je krijgt dus waar voor je geld
    + Je kan games over live spelen(plus punt op zich)
    +PGR2 is een hele mooie game voor over live net als zoveel games
    +Als je even neti verder komt in bijv Return to castle wolvenstein ga je over live spelen(Want dat is een soort training dat is echt een feit)

- Het is niet goedkoop(60 eurie per jaar)
    - De creditcard die je er voor nodig heb(maar daar gaat verandering in komen)

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nog eentje!

+ Bij veel online games word dus downloadable content verleend, dan kan je dingen downloaden, bijv een paar nieuwe auto's waardoor het nog leuker word, of een nieuw level enz!

[Edit:) En het is nog gratis ook, maar er zijn ook premium content download en dan moet je wel betalen maar dat wordt heel duidelijk aangeven enzo!

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  9. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt heel vaak Nederlanders tegen hoor, je moet alleen wel een beetje zoeken soms. En met je friends list is dat probleem snel opgelost.

10. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, dat er op dit moment nog niet echt veel topgames zijn is wel waar.. maar binnekort half-life2 enzo..:) en nu heb je tog al een paar topper online denk ik..(unreal championship, brute force, moto gp, rainbow six.. ghost recon..) tenminste.. dat zijn mijn games... :) die online kunne.. dan heb ik denk ik opzich nog wat aardig goeie games..:) enne, allemaal al bedankt voor al die post!!! :) me ouders gaan der al wat meer in gelove :p hahha thnx!!!

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een starterskit koopt met headset is het 30 euro geloof ik bij free recordshop en dan heb je een jaar gratis live:) en ik weet werkelijk GEEN nadeel :)
    - GEEN lag:D
    - Praten met headset:D
    - Crimson SKies en Top Spin tennis moet je zeker kopen zijn 2 hele leuke live games!!:D vooral crimson skies vind ik erug leuk:)
    En verder kan er nooit ongevraagd zomaar geld van je creditcard worden gehaald wel fijn om te weten ;) gewoon halen :)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dit topic is al tig keer op het forum besproken. Even tussen de ouder threads bladeren dan heb je hem zo gevonden.

Slotje, dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina