wat zou jij kiezen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AsP3RgE, 10 aug 2003.

1. AsP3RgE

AsP3RgE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil effe wete wat julie zoude kiezen of wat julie het beste vinden

ik ben een egte fps fanaat en zit dan ook uren op live te fraggen maar ik zou graag zoon "chill" game kopen iets zo voor tussen door zoals mm3 of mc2 ,maar wat is nu het beste help mij aub
    of weten julie nog betere games voor effe tussen door te spelen
    (op live dan )

2. ITNL

ITNL Guest

ik zou voor mm3 gaan, die word denk ik meer gespeelt en is zo zwaar lol over live, gaat echt nergens over. Gewoon twee steden in elkaar beuken. :)

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Amped is altijd wel fun vind ik. De singleplayer is heel erg groot en je zit er wel een paar maanden aan maar gewoon een afdalingetje doen is heel leuk. PLUS het spel is een classic en is dus heel goedkoop. Ik heb enkel MM3 gespeeld en het is wel O.K. maar ik denk dat MC 2 beter is.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je een echte 'chill" game wilt zou ik niet voor MC2 gaan, dat is een echte frustratie game (zelfs als je cheats gebruikt en het simpeler maakt). Maar als je die moeilijksheidgraad graag hebt of er bij neemt dan is MC2 jouw "chill" game (in deze game heb je tenminste een 'doel').

Of probeer een party-game. DOAX is ook een goede "chill" game.

Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  5. [JP]

[JP] G-Force

Leuk Bevonden:
    0
    mc 2 :D,

street race is doPE!

6. hello

hello Guest

ik heb ze alle bij mc2 en mms3

single player van mc2 moet je toch best wel ver uitspelen wil je op live gaan. Want niks is geunlockd voor live dus moet je eerst wat uurtjes in de single-player door brengen,ms3 is dat heel anders je kan in alle wagens en je hebt gelijk beide staden in mc2 moet je die eerst ook unlocken.

De besturing van mms3 is vele malen beter dan die van mc2. Bij mc2 heb ik altijd het gevoel dat je zweeft bij mms3 voel je echt dat de wagens op de weg ligt.

Nu de live opties live optie van mc 2 viel me tegen zat onhandig in elkaar en onduidelijk. mms3 is het veel beter gesteld de leukste live game denk ik 6 verschillende soorten spelletjes die erg vermakelijk zijn. Wat trouwens ook erg k*t is bij mc2 dat je tijdens het loaden op live niet kan praten met de andere spelers wat bij mms3 wel het geval is.

De single player is wel aardig van mc2 maarhij moet het zeker afleggen tegen de live opties van mms3,dusss als ik jou was zou ik naar de feerecordshop rennen en mms3 halen.

ps. als je nog een vraag hebt hoor ik het nog wel.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de wegligging van mm3 juist niet zo heel goed. De auto's hebben VEEL te veel grip. En de singleplayer is een beetje irritant met al die racjes tegen de tijd. De live is wel ok maar ZO goed vind ik hem nu ook weer niet. Als je MCII toch niet zo goed vindt en je hebt wel MM3 verkoop je hem dan niet? Of ruilen tegen Fifa 2003 +10€???

8. hello

hello Guest

sorry fifa vindt ik zuigen maar als je een leuk aanbod hebt, ik heb ook street hoops die mag je er dan gratis bij. heb je geen NFL spel of baseball, daar tegen zou ik hem wel willen ruielen.

wat ik zo lekker aan die besturing vindt het is lekker direct en er is goed gebruik gemaakt van de rumble in je controler. bij remmen en optrekken. mc2 vindt ik een stuk minder het zweeft echt en je kan er niet sturen met je d-pad wat ik toch altijd nog het liefst doe bij racegames.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2003
  9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nopes sorry. Wat wil je voor MCII???Antwoord maar via pm want ik heb zo het gevoel dat we asperges thread a/h verkloten zijn.

10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    achja je kan ook cheats gebruiken voor die sjit te unlocken bij
    MC2 heb ik gedaan :p wel een dope wagen die laatste(niet die woute car)

11. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2 is ook een goede chill game..gewoon een zo groot mogelijk ongelijk veroorzaken..:)

12. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    nba steet 2 is pas gemaakt op te chillen met die dope moves n old school pakjes. Ik bezit mm3 en midnight club 2 heb ik eens gehuurd en ik moet zeggen datv ik meer in de ban was van mm3 omdat het zo'n verschrikkelijk zaalig gevoel geeft als je zo'n race na eindeloos poberen toch weet te winnen.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    een chill game is doax.. dat is gewoon zo.. lekkere verslavende gameplay.. niet al te serieus.. zonnig strand, lekkere muziek :cool:

14. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Mm3!!!! Kennis heeft MC2 en vind het echt saaaaaaaaaaaaaaiiiii! Vooral omdat het in de nacht is. MM3 is veel cowler, rammen en beuken en alles wat je maar wil en de steden zien er superrrrr realistisch uit!

- CF -

P.S wil nou niet zeggen dat jij hem leuker vind :p

15. de beste race game oip live is Burnout 2 ,de beste fps is rtcw en
    de leukste game voor ff tussen door is nba street vol 2.

Deel Deze Pagina