Hallo, Ik ben eens benieuwd hoeveel hier men zou willen betalen voor het repareren van zijn dure game. Ik kan helaas geen poll toevoegen. Als een Moderator dit zou willen doen zou ik dat zeer op prijs stellen. Tot dan, post wat je ervoor over zou hebben. Alvast bedankt, Cees
licht er natuurlijk aan, als je bedoelt door de x360 zelf, helemaal niks, door je zelf, de helft van de nieuw prijs
niets als het door de 360 komt maar als je het zelf doet dan moet je ook maar op de blaren zitten ook .
het gaat er bij een game toch niet om het het schijfje, maar om wat er op staat? als een game stuk is is het toch makkelijk om het kapotte schijfje op te sturen en een nieuwe te krijgen? bij wijze van spreken. raar dat uitgevers daar anders tegen aan kijken.
Als het door de Xbox 360 komt moet het gewoon simpel weg vergoed worden. Is het je eigen fout, dan is 7,50 denk ik voldoende. Schijfjes kosten niks en een licentie heb je al. Gaat dan puur om de verzending.
lijkt me niet. als het een game is met 20 schijfjes wel, maar de game heb je al gekocht. het medium is eigelijk het enige wat vervangen moet worden.