Wat zou NFS Underground 2 wel moeten hebben wat NFS Underground niet had!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door fl0wrush, 6 aug 2004.

  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ff een thread over de dingen die jullie verwachten van de nieuwe NFS Underground, en de dingen die zouden verbeterd moeten worden,

    Kick off:

    Wat verbeterd zou kunnen:
    • Als je tegen een andere auto aan knalt (bijvoorbeeld een busje) dat die dan niet al draaiend om zijn eigen as een meter of 3 de lucht in vliegt
    • En misschien een schade meter ofzo zodat je niet oneindeloos overal tegen aan kan beuken

    Wat jullie vinden dat er verbeterd moet worden
    • De besturing moet verbeterd worden (Phoenix NL)
    • Stoplichtraces als minigames (SILVER_bullit)
    • Een replay functie (rick)
    • Meer Westerse Auto's (Gl@di8or)
    • De tegenstanders moeten realistischer worden (Biscuitje)

    Wat al bekend is van de NFSU 2:

    • Je hebt de vrijheid om door de hele stad heen te rijden en andere couriers uit te dagen _O_
    • Er zijn 2x zoveel mogelijkheden om je auto te tunen
    • En natuurlijk L!VE ondersteuning
    Bron: Xboxworld.nl

    Wat wil jij dat er verbeterd word, en wat weet jij al over de inhoud van de gloud nieuwe NFSU ?? Post Het Hier!!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    De besturing mag wel wat verbeterd worden...
     
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik was er eigenlijk best tevreden mee
     
  4. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Online functie, go EA!
     
  5. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die live ondersteuning zie ik ook wel zitten, eerst je auto vol tunen en hem dan trots laten zien aan anderen

    Maar hoe zou je die live ondersteuning voor moeten stellen, rijd je dan door een stad heen met andere L!VE gebruikers en kan je dan andere uitdagen, dat denk ik, zou wel vet zijn! _O_
     
  6. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Stoplichtraces als minigames in de vorm van een dragrace (dragrace toch? waarbij je precies op het goede moment moet schakelen);) Dat zou wel vet zijn. Bewegingsvrijheid. En dan als je zomaar aan 't cruisen bent ineens word gebeld met de vraag of je zin hebt om deel te nemen aan de race in [plaats van de stad] :)
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry kom er net achter dat ik hem op de verkeerde plaats heb gepost

    ZET HIER MAAR EEN SLOTJE OP !
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik verplaats de draad naar games :).
     
  9. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al bij XBOX Gaming gezet is dat goed ??? of bedoelde je wat anders ?
     
  10. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles weer in orde, U kunt weer ouwehoeruh!
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe willen ze dat dan doen met races, word die weg dan afgesloten ofzo?? En als er superveel mensen het spel kopen past het uiteindelijk toch niet meer in de stad allemaal?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    ben wel benieuwd die screens zien er zo standaard uit net als deel 1
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Met verschillende servers kun je toch ook dezelfde steden meerdere malen online zetten...
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Replay functie kan je tenminste zien hoe mooi je je auto heb gemaakt.
     
  15. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wat meer Westerse auto's willen.
    Audi A3, hummer, Chrysler ... :9

    En mss een functie om cabrio te make.

    Voor de rest vindt ek underground 2 al vreed aangenaam klinken _O_
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond de tegenstanders erg nep. Lagen ze 10 seconden achter je. Rij je perfect, halen ze je nog binnen een halve lap in.
     
  17. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog ff een lijstje van de Ea.com site af gehaald:

    • Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.

    • Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.

    • New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.

    • Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

    • The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.

    • Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.

    • Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.

    • Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.

    Ik denk dat ze bij ea minder aandacht besteden aan hoe het er uit ziet, ik denk dat het er bij hun meer om nieuwe opties gaat.

    Ik vind het alleen wel raar dat er staat dat er voor de Playstation2 een online optie komt, er staat nix over XBOX, maar die L!VE ondersteuning komt toch wel ?
     
  18. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar had ik ook wel eens last van en de tegenstanders rijden ook BIJNA NOOIT ergens tegen aan, een tegenligger ofzo
     
  19. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Jahzeker, misschien zijn ze bij EA zo druk aan het werk met NFSU2 dat ze dat vergeten zijn aan te passen;)
     
  20. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah en EA heeft het nogal druk!
     

Deel Deze Pagina