[PC] WAT zouden jullie denken van een gigantische LAN PARTY!!!

Discussie in 'Games' gestart door venom, 3 sep 2004.

1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WAT zouden jullie denken van!!!

We zitten er aan te denken (mijn familie) om een gigantische hal te huren en daarvan een gigantisch LAN/CAFE van te maken (xbox/NGC wel te verstaan)
    Allemaal hokken met GROTE lcd schermen erin +xbox/NGC. Gewoon tournooitjes op te richten etc. lekker in plaats van in de kroeg rond te hangen lekker naar een gigantische LAN party te gaan en daar lekker gamen eten drinken! En we hebben het hier over GROOT!!! GROTE schermen veel xboxen !!!
    Wat zouden jullie ervan vinden als dit in jullie stad omgeving zou zijn??

Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor soulsleepertje, kom maar in de buurt van enter, dan word ik stamgast :D

greetz wooly

3. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jep ja mijn familie wil zo iets gaan oprichten, volgens mij slaat het erg goed aan. maar er bestaat zoiets nog niej. En we willen als het goed loopt door het gehele land maarre dan moet het wel goed lope! :)

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hééél vééél succes _0/

5. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het aanslaat. Ik zou het zelf wel leuk vinden, maar ik zou er niet voor gaan reizen naar een andere stad. Maar als je in een grote stad zit, en je kan het naar verhouding goedkoop voor de gamers houden en je hebt goede connecties/sponsors moet het haalbaar zijn. En zullen genoeg mensen het op prijs stellen.

6. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja snap ik het zal niet heeeeeel duur gaan worden ofzo, en connecties is volgende stap maarre ik wil alleen weten wat jullie ervan zouden vinden!
    LEUK of niet leuk

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    toch wel apart om te horen dat de hele familie er zo mee bezig is, hoe komt dat zo ?(gewoon nieuwsgierig :))

Maarruhm, als je zoiets wilt gaan doen, kun je dan niet beter wachten op xbox2/ps3/gamecube2 (of waar ze dan een vervolg op zullen zijn en hoe ze dan ook moge heten). Voordat je eenmaal goed en wel weet waar je aan wilt beginnen, goed en wel alles geregeld hebt, en goed en wel alles gemaakt hebt en naamsbekendheid hebt ben je wel weer een tijdje verder (een jaar.. langer..?) en dan zit je al heel dicht op de releases van de next-gen consoles.. Verder denk ik dat zoiets als dit in de grote steden mogelijkheden heeft, we zijn een rijk land waar men als land wel bekend is met computers e.d. ER zijn al een hoop gamers en bij de next-gen zullen dit er waarschijnlijk alleen nog maar meer worden. Gamen begint echt ingeburgerd te raken, en dus kun je echt een gat in de markt vullen als je het goed doet.

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    en als antwoord op je vraag: leuk :) heel leuk:)

9. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jep ik weet het maar we willen eerst contacten zoeken, microsoft informeren zeggen over het promoten van hun product en dan misschien wel van hun de consoles krijgen ook de next-gen! games etc. maar dit is een idee en de vraag is gewoon is dit een leuk idee?? Zal het aanslaan? Ow tsja het zit niet egt in de familie maar ze hebben mij en me vriende echt heel veel zien gamen en gelanned en ze dachten he als we zoiets nou kunne oprichte maar dan in het groot!

EDIT ik heb al die argumenten ook op genoemd van next gen maar daar is dus hopelijk microsoft voor *)

10. XeoN

XeoN Guest

SOULSLEEPER :D

Wel natuurlijk in Oosterhout of Breda he:D
    Ik ben je eerste klant!

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hoe wil je dit opzetten? als een grote lan-party voor een weekend, of echt als een vaste plek zoals een kroeg zegmaar.
    In bijde gevallen wens ik je veel succes, maar als je met dat laatste wilt beginnen nog meer. Het is dan niet echt meer een lan-party meer, maar meer een bedrijf.

12. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel zo bedrijf, gewoon 24/7 in de week en elke week een groot tournooi in het weekend op zetten met prijzen!

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    en dan wil je ook nog door het land trekken? lijkt me een beetje veel worden, ik zou kiezen voor 1 grote stad of een centrale plaats zoals Utrecht om zoiets op te zetten.

Maar het lijkt me wel erg leuk!

14. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel stoer, vooral dat van ''grote schermen'' lijkt mij wel positief. En NGC-support is ook wel een handige add-on (mario kart double dash -multiplayer-). Als het in de buurt is kom ik zeker langs }:]

15. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag dus niet volgens de Nederlandse Wet.

Maar ik vind 't een leuk idee, zal trouwens niet naar Oosterhout reizen tho. (ik woon in omg. Amsterdam) Ik wil trouwens weten hoe je dat allemaal gaat opbrengen, aangezien een LCD scherm 1500,-- is. (inkoopprijs, Prijsdaling, check de Telegraaf van Donderdag volgens mij) En als je prijzen wilt uitdelen; zal je moeten inkopen. Leuke prijzen voor plaats 1 , 2 en 3 kosten gauw 200 euro.
    Daarbij komt de winkelhuur.

Totaal:

1500 x 5 = 7500,-- (5 lcd schermen, 1500 euro inkoopprijs?)
    200 x 4 = 800 (prijzen, 4 weken in een maand)
    125 x 10 = 1250,-- (10 xbox'en , 125 euro inkoopprijs?)
    80 x 10 = 800,-- (10 GameCube's, 80 euro inkoopprijs?)

Totaal 10350,--

Alleen nog van het materiaal, weet niet hoeveel winkelhuur kost..

Zie dat maar is terug te verdienen..

Maar ik wens je wel succes.

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Daar krijg je geen vergunning voor.
    Reken maar dat de gemeente voor jullie de openigstijden bepaald.

Voor de rest is het een leuk idee voor een keer, maar ik zit toch liever thuis op de bank. Met Xbox live kun je ook leuke toernooien houden.

Hij zegt dat het een gigantische lan moet worden??
    Dan kom je met 5 lcd schermen niet ver.
    Als ik aan gigantisch denk zijn het minstens 30 schermen.
    En daar komen dan nog de nodige console's bij.
    Ook zou het fijn zijn als je niet de hele avond hoeft te staan, dus voor het meubilair ben je ook nog wel wat geld kwijt.

Voor het huren van een gigantische hal ben je een paar 1000 euro kwijt per maand. Het bedrijf waar ik werk hebben een gebouw van 100 bij 100 meter. Daar leggen ze 5000 euro per maand voor neer.

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, toch maar niet zo'n strak plan he, threadstarter. Trouwens die Xboxen (en qube's) hoeven niet meegerekend worden want er kan er regel komen dat 1 van de 3 personen zijn eigen Box meeneemt. *tip

En waar is de plaats waar je het wilt houden?
    Zelf regel ik met 6 mensen op school een grote LAN. In de kantine, en toestemming met de directeur is nu momenteel in overleg. Het is een kantine voor 700 mensen dus plaats genoeg. Beamers zijn er op school. Maar wij gaan (voor 75%) PC spelen. Americas Army, Counterstrike, enz.

18. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je wel kan doen is nu connecties regelen.. en hopen dat als de next-gens uitkomen je er meteen heeel veel voor redelijk weinig kan krijgen en dan kan je reclame maken dat men de Xbox 2 en dergelijke bij jullie kan komen uit testen... Maar opzich zou het wel vet zijn, beetje chillen en gamen :D

(In hoofddorp staan nog wel een paar lege kantoren vrij...:))

Suc6!

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk plan, maar eigenlijk niet echt uitvoerbaar met één familie. Ik bedoel: hoe rijk zijn je ouders dan wel niet :p. Verder vind ik 't ook een beetje een doorgeslagen idee, denk je echt dat je zooooveel sponsors krijgt enz.? Dan nog moet je een KAPITAAL betalen, en dan ook nog lekker 7 dagen per week... Nogmaals, ik vind het een uberplan, maar uitvoerbaar?

20. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Begin in oosterhout man :D tegenover de matoux een lan-cafe 8) ;)

/Edit: Maar krijg je dan eigenlijk niet gewoon een arcade hal? 't is nl maar net even zien hoe het uitpakt... Maar je wilt dus een lan organiseren in die ruimte (zou ik wel op een vaste plaats houden) en iedereen kan daar dus gewoon binnenlopen en even gamen ofzo?

Volgens mij word het dan nl een grote niet in de hand te houden / ongeorganiseerde zooi.

Conclusie (volgens mij dan)
    Een leuk (erg leuk!) idee, het zal ook met open hart worden ontvangen (denk ik zo) alleen als je het doet moet je het ook echt goed doen...

succes iig! :cool:

Deel Deze Pagina