1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2016.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Bij twijfel doen, gaat echt niet tegenvallen. Prima game. Dat hacken is toch wel weer leuk, sinds de multiplayer online is, loop ik een stuk minder relax de missies af. Tot nu toe waren de hackers weinig tactvol ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2016
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb al dat online gedoe uit gezet :) Niks voor mij, speel liever de single player ...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    welk online gedoe? heb zelf geen plus, dus sowieso geen last van. maar bij sommige side missions staat online. die zijn volgens mij optioneel co-op, maar ook gewoon alleen te spelen.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat je gehackt en geinvade kunt worden door ander spelers. En dat je andere spelers kunt bounty hunten of zelf de bounty bent ...
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Mag ik jullie overhalen? Nu de fysieke versie €35,99 via Ubisoft, gratis verzonden.

    Hier bestellen: http://store.ubi.com/nl/blackfriday

    En hier eerst even 4 vragen invullen dan krijg je 20% kortingscode: http://store.ubi.com/nl/watch-dogs-2-the-return-of-the-dedsec-contest.html

    e
    dit: oh wacht, is dit enkel ps4?
     
    Niels_x360 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ook wrench er maar bij gekocht.

    [​IMG]
     
    AnubisNefer, Nol, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    o ja die shit hoef ik ook niet. gewoon lekker solo.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmmm miss toch maar bestellen of ff checken waar die t goedkoopst is xd
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik vond dat juist zo tof aan Watch Dogs 1, dat gevoel dat je in die grote wereld altijd op je hoede moest zijn omdat iemand je aan het achtervolgen kon zijn :)
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat heb ik ook wel, geeft een net wat andere twist aan het geheel. Maar prima dat je kan kiezen of je er wel of geen gebruik van maakt.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    There are NO other l33t hackers but me ;)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Doet mij erg denken aan dark Souls. Opeens een grote pijl tussen de oogjes terwijl je aan het vechten bent met een Giant...
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game uitgespeeld en Platinum behaald
    [​IMG]

    Game was echt supertof, veel side missies, en echt verbazend veel te doen in de wereld.
    De missies verveelde ook totaal niet, en vond het eigenlijk zelfs jammer dat de storyline voorbij is.

    Characters zijn tof, Wrench is zoals gezegd een baas en Ray eigenlijk ook wel, de hoofdpersonage is toch wel een beetje de Ezio aan het worden van WD, hopelijk gaan ze met een deel 3 verder met hem.
    Enige wat ik jammer vind is dat er naar mijn mening online te weinig mogelijkheden zijn, en dan bedoel ik de speelmodi's, ook had voor mij co op iets uitgebreider gemogen, maar voor de rest is het eigenlijk een prima game.

    Denk misschien wel de leukste van het jaar, props voor Ubi.
     
    fredfenster en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ben erg benieuwd. Komt vandaag of morgen binnen.. :D nou zal wel dinsdag worden...
     
    Mallakai en fredfenster vinden dit leuk.
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het tegenovergestelde. Kom er niet (meer) in. Ikmis wat, kan het niet precies uitleggen, voelt allemaal te klinisch, ik mis sfeer, spanning. Heb difficulty max gezet en ik ben echt in 1 a 2 hits dood, maar meer spanning dan dat is er niet. Tot nu toe zijn alle collectibles even simpel, de side missions stellen niks voor. Je kunt echt te veel fast travellen (ik probeer het zo min mogelijk te doen). Maar op de een of andere manier voelt het geheel doods aan ...

    En ik vind dat er nog best veel popup/in is en dat valt me op de Pro ieg wat tegen ...
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb m toch opgepikt voor 49euries ben benieuwd nu ff instaleren ..:)
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wacht even, bij Maffia 3 was je aan het klagen dat er geen fast travel mogelijkheden waren, en nu klaag je dat er teveel fast travel mogelijkheden zijn...:F:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat klopt, tis fijn dat er fast travel is voor als je echt naar de andere kant vd map moet, maar te is ook niet goed. Maar goed ik probeer het niet te gebruiken.
    Nu we het toch over Mafia III hebben; Daar was het rijden door de stad tof, sfeervol, mede ook door de super strakke soundtrack. IN WD2 is het echt een chore, mede omdat de meeste autos niet lekker rijden (te gevoelig), de soundtrack is bleeergh en de audio (mix) in de game is sowieso erg slecht.

    Non lethal ben ik ook maar van afgestapt omdat dat gewoon niet werkt. De stun gun duur is veel te kort dus iedereen staat in no time weer rechtop. Daarnaast werkt het hacken non lethal ook niet echt ok. Meestal staan er twee enemies bij elkaar / in elkaars line of sight. Met een device kan ik meestal een iemand lokken en zappen, die dan direct weer overeind geholpen wordt de andere. Mss dat het straks met meer opties nog wat beter wordt, maar tot nu toe vind ik hem slechter en slechter. Heel vaak ook weten ze exact waar je bent terwijl dat totaal niet kan. Dan weer staan ze dom als een koe rondjes te draaien. En WD1 had ik veel fun mee.

    Open world shit is ook matig. Voelt allemaal zo doods. Verkeer reageert totaal niet op je , zeker niet als je toetert.

    Denk dat ik maar eens wat main missions moet gaan spelen ...
     

Deel Deze Pagina