1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2016.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Haha zijn ook 21k en 20k bekeken8)
    Sta ook op insidegamer.

    Een andere speler, Youtuber Servan Demir, kwam tijdens zijn speelsessie een naakte mannelijke npc tegen. Ook zijn geslachtsdeel was volledig gemodelleerd door Ubisoft
     
    Daz en Nol vinden dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zie je naar welk nummer je aan het luisteren bent? Ik had net het rap kanaal op en ik hoorde Rakim, maar nergens kon ik dat terugvinden. En als ik in de game's media player naar rap ga zie ik echt maar een paar nummers staan en dat klopt niet.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    APHEX TWIN OP DE RADIO!!!
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Met die mediaplayer kan je zien wat je afspeelt.
    En met de app song sneak kan je ze toevoegen als je rondrijd en dan komen ze onder je media player erbij te staan.



    Ik heb geluk dat ik een warning heb gekregen van Sony.
    Iemand anders is 1 maand gebanned

    http://www.polygon.com/2016/11/14/13631156/sharing-watch-dogs-2-genitals-could-get-you-banned-ps4
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wel zeikers hoor bij sony...

    Maar deze game laat GTA V grafisch flink in de kou staan!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok, goed om te weten. En waarom zie ik echt maar een handjevol rap nummers staan terwijl er op de radio veel meer voorbij komen?

    Ik zag gisteren op NeoGAF iemand die was gebanned op PSN omdat hij een plaatje van een vagina in WD2 had geshared. Maar iemand had een link geplaatst waarin de TOS van Sony stond. Er stond uitdrukkelijk dat je niet zulke dingen mag sharen, haha :)

    Daar zag ik trouwens ook jouw clips voorbij komen, ik zag die naam en dat kwam gelijk bekend voor, hehe.



    Ik vind juist het tegenovergestelde. Op bepaalde momenten is de game echt mooi. Vooral op het strand, de zee is er nice ook. Maar andere momenten totaal niet speciaal. Echt een mixed bag met genoeg aliasing ook, althans wel op Xbox One. En ook screentearing.

    Ook gewoon triest dat er geen spatje bloed lag na een dikke shootout tussen politie en wat gang leden en daarnaast vind ik het rijden wederom gewoon ronduit crap net zoals 1. Jammer hoor. Raar dat ze met die dingen weer weinig bijzonders doen of volledig niet om geven maar het gedrag van burgers wel weer behoorlijk gedetailleerd en realistisch maken. Hij is sowieso mooier en strakker dan deel 1, maar dat mag ook wel. Misschien moet ik V weer eens een keer starten, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik denk dat Martijnn het heeft over WD2 op de PS4 Pro. Als je daarop in WD2 richting het strand rijdt, ga je spontaan je zwembroek aantrekken ;)
     
    Martijnn en Servantes vinden dit leuk.
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Zoooo die boris van gamekings die kraakt volledig het spel af. zo niet mee eens.

    Vind het spel geweldig.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je noemt ook een persoon op die ik totaal niet serieus neem die heb ik al zoveel bullshit uithoren kramen.8)
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach ja, niet iedereen heeft wat met een hipster hacker sandbox met een ubisoft sausje ;) Ik kan mij het wel voorstellen tbh

    Wees gewoon tevreden met een aankoop die je kan waarderen :) Geen reden om je druk te maken om de mening van anderen
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaahh op die fiets. Ja dan begrijp ik dat wel. Hij ziet er goed strak uit in die Gamersyde PS4P video's ook.

    Ik weet niet precies waar hij dan over klaagt maar ik vind de game zelf tot nu toe ook echt niet die 8.5 en 9's waard. In de verste verte niet. Bepaalde dingen vind ik echt zeer slecht en begrijp ook niet waarom Ubi dat niet gewoon eindelijk eens goed krijgt.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Inderdaad, zelf heb ik mij niet meer zo goed vermaakt met een sandbox game sinds GTA V.

    Graphics vallen inderdaad een beetje tegen soms en het auto rijden is met sommige auto's heel fijn, maar andere weer compleet ruk.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2016
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals wat eigenlijk :)? Ik ben wel benieuwd namelijk. Ik ben nogal sceptisch over het spel en de scores, maar ik vraag mij af of dit gewoon persoonlijke smaak is of dat er argumenten voor zijn.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Het is gewoon een Ubi game
     
    Zumpelvelder en Servantes vinden dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het rijden vind ik zelf ronduit kut en het voelt eigenlijk gewoon zoals 1 aan en dat werd naar mijn weten niet bepaald goed ontvangen. Het is alsof er totaal geen gewicht aan die auto's zitten. Het is niet Sleeping Dogs kut maar komt wel in de buurt. Daarnaast werkt gun combat allemaal wel maar het voelt nooit heel boeiend aan. Het zit er in en het werkt maar daar is het mee gezegd. Ook het ontbreken van ook maar een spatje bloed is bullshit. Ik kan me echt storen aan die kleine maar zeker wel belangrijke dingen.

    Het is jammer want qua bepaalde dingen begrijpt deze ontwikkelaar het absoluut wel. Het is een veel leukere gamewereld dan deel 1, veel meer kleur en het neemt zichzelf niet te serieus, plus de characters zijn gewoon interessant deze keer. Ook het gedrag van NPC's en de vele verschillende dingen die zij doen is echt tof gemaakt en zit op Rockstar niveau, eerlijk gezegd zelfs beter. Maar dan heb je bijvoorbeeld de audio. Stemmen en omgevingsgeluiden zijn allemaal in orde maar auto's klinken weer echt slecht, gewoon zeer cheap. Hetzelfde kan helaas gezegd worden over de gun geluiden.

    Aan het eind van de dag kunnen een paar van de bovenstaande dingen wel als subjectief gezien worden, aangezien ik mensen heb gesproken die niks mis met het autorijden in WD1 en Sleeping Dogs vond. Het is natuurlijk ook maar net hoe erg je je eraan stoort. Verder is het ook jammer dat we met screen tearing, framedrops en gemixte graphics zitten. Ik las op Digital Foundry dat WD2 op PS4 Pro grafisch zeer strak is maar dat de performance gewoon slechter dan de base PS4 is, hoe dan Ubi?

    En dat vind ik het jammere aan de game tot nu toe. Het is jammer dat al die aspecten niet gewoon puik zijn. Gelukkig heeft de game echt wel humor, zo is die upgrade voor je wagentje waarmee je mensen kunt afleiden door ze uit te foeteren erg grappig en omdat het zichzelf alles behalve serieus neemt klopt de humor ook gewoon.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Net even vergeleken met de gewone ps4 tov de pro. Maar de pro wint het hands down hoor. Die geeft die game zo'n onmiskenbare clarity. Gras is ook echt gras, waar het bij de ps4 en xbox one op gras lijkt, voelt het op de pro als gras, en smaakt het ook naar gras. Probeer maar eens van dichtbij te ruiken.
     
    Gakkie en Nol vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien wat minder gras roken. :+
     
    Reckuuza, Servantes, Gakkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar los van dat, als je ziet wat de ps4 pro vandaag de dag uit consolegaming kan halen, hoe epic moet dan de scorpio wel niet worden _O_
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij ruikt en likt aan jouw schermpje :+?
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Yyyuuuuuup! Reken maar, jij niet?
     

Deel Deze Pagina