1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs Legion

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 6 sep 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, bedoelde dat ik dacht dat jij deze game speelde...
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    O zo nope ben met outer worlds bezig nu :d
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik moet enorm wennen aan dat laatste. Ik kon me van tevoren niet goed voorstellen hoe dat dan zou werken, maar ik merk dat ik voor bepaalde missies of situaties toch echt bepaalde characters nodig heb. Vooral een personage dat een Cargo Drone kan oproepen is heel handig :)
     
  4. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Klopt het dat die cargo drone zo overpowered is?
    Welk cijfer geef je het tot nu?
     
  5. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik recenseer hem niet voor xbw ;) Ik zou zeggen dat de cargo drone niet overpowered is. Wel een heel handig hulpmiddel om makkelijk op hoge plekken te komen. Niet voor lange afstanden want hij is heel traag.

    Een andere "exploit" vind ik veel kwalijker. Stel dat je een missie hebt waarbij je aan het einde uit het gebouw moet ontsnappen. Dat kan soms lastig zijn, omdat er dan veel security etc op je afkomt. Geen probleem; laat je gewoon doodschieten, want dan kun je wisselen naar een van je teamgenoten die dan buiten staat
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Outer Worlds wil ik ook graag spelen, maar op een of andere manier laat ik h'm steeds weer liggen, terwijl ik het wel een leuke game vind.
    Heb ik trouwens wel vaker last van. Wil toch ook RDR2 een keer uitspelen, maar kom steeds niet verder dan hoofdstuk 3 ofzo. Nu kijken hoe ver ik ga komen in Watch Dogs ;)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die exploit werkt denk ik niet als het spel op perma death staat?

    Cargo drone is geweldig. Enige wat ik er jammer aan vind is dat het niet mogelijk is (mij althans niet gelukt) om AI er op te laten klimmen.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The source code for Watch Dogs Legion has been leaked, weights around 560GB

    As we’ve already reported, in October 2020, ransomware gang “Egregor” has leaked data that it had obtained from the internal networks of Crytek and Ubisoft. And it appears that the source code for Watch Dogs Legion has been leaked online. The source code for this triple-A game is around 560GB, and it’s already available for download on various private trackers.

    Egregor was also the hacking group that leaked all the latest details about Crytek’s upcoming projects. As we’ve already reported, Crytek had plans for Crysis Next, Crysis VR and a new Ryse game. In addition, Crytek is also planning to remaster Crysis 2 and Crysis 3.

    But what can the average PC Joe expect from the leak of Watch Dogs Legion’s source code? Well, for starters, mods. By accessing the source code, modders may find a way to enable mods for this game. Not only that but, by having access to the source code, modders could possibly further optimize the game.

    Furthermore, cracking groups may also find a way to crack the game’s anti-piracy measures. There hasn’t been so far any crack for this game and we can’t really tell whether Watch Dogs Legion uses the Denuvo anti-tamper tech. For what it’s worth, its executable file is only 138KB in size, so it may not be using Denuvo. On the other hand, the game does have some dlls that are over 600MB in size so perhaps that’s a new version of Denuvo? Either way, cracking groups should be able to completely remove the anti-piracy protections. Thus, it will be interesting to see whether a DRM-free version performs faster than the protected version. After all, Watch Dogs Legion has ridiculously high CPU requirements on the PC.

    https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/source-code-watch-dogs-legion-leaked-560gb/
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heb m voor 35 eu uit de US store gehaald. Vanavond eens checken.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ook, ben benieuwd.
    Vond deel 2 wel erg sterk, als ze daarop verder borduren is het sowieso een prima game voor 35 euro (niet voor 60).
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vond die vorige ook wel gaaf. De vrijheid om verschillende benaderingen te gebruiken icm leuke gadgets was toen erg sterk. Net als de stad. Ook Londen ziet er iig goed herkenbaar uit. Het voelt ook voldoende levend aan. Hoop dat dat gebeuren met karakters wisselen me niet tegen gaat staan.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, dat switchen kan super tof zijn maar ook heel kut :+. Denk dat de game sowieso wel 35 euro waard is kwa playtime en plezier die je eruit haalt.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Al een aantal keer paar uur overnieuw kunnen spelen, omdat hij blijkbaar nooit auto saved ofzo? Ben bijna geneigd om met de hele game te stoppen. Eindelijk een nice character gevonden (een spy met als auto een Aston Martin DB5 soort van) is die niet opgeslagen.. Zie ook nergens een optie om manual op te slaan?

    Vind wat ik kan spelen wel erg tof overigens, alleen wat zijn de reflecties van auto's echt tering lelijk op de Series S. Lijkt wel een bug, want de rest vd game is super strak...
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2020
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja dat is al een tijdje bekend(save bug) en eerste grote patch is er pas december geloof ik.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Ben niet echt enthousiast over de game. De missies zitten minder goed in elkaar dan bij de vorige, ik voel helemaal niet meer die vrijheid in aanpak die deel 2 zo goed maakte. De legion gimmick met oneindige karakters om mee te spelen voegt voor mij ook niks toe, terwijl het me hindert om een band met een protagonist op te bouwen.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dan wacht ik er nog even mee tot december..
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm als ik het zo lees hier niet best toch wil ik deze nog kopen vond de vorige delen altijd leuk
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het juist wel leuk om elke missie met een andere character die weer andere skills heeft te doen. Ook zitten er wel leuke gadgets bij, maar die had de vorige ook al..

    Ze zijn wel allemaal ontzettend generiek, maar alsnog beter dan emo hacker uit deel 1 of edmpartyyeahmurica hackers uit deel 2 imo.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die ray tracing ziet er goed uit zeg :cool:

    Dat ray tracing?

    Die huisje, dat huisje, deze huisje, je weet....
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, dat ziet er zeker goed uit. Ik vond het echt weer zo'n marketing dingetje, maar het draagt zeker bij aan de beleving. Maar dan wel voor de helft minder, dan ze graag willen doen geloven ;)
     

Deel Deze Pagina