1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog vreemder haha. ;)
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik begrijp wel dat mensen het vervelend vind maar zelf stoor ik me er niet aan.

    Zo pak je wel paar extra uurtjes met een game.
    Vond het bij AC niet hinderlijk iig.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was er bij wd al snel mee klaar. Echt heel veel hetzelfde doen.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens.
    Het werd wel erg eentonig, Ik hoop voor een deel 2 dat ze het stuk anders doen.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben er al heel snel op uitgekeken. Na 3 dagen lag het spel al in de kast bij mij, sindsdien niet meer aangeraakt!! Te eentonig en enorm veel spijt dat ik dat spel heb aangeschaft.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie wel de verschillende city games gespeeld en de verschillende multiplayer modes?

    Vermaak mij nog prima na 40 uur en pas in act 2 van 6
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ga er nu mee beginnen ben benieuwd
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    2 uurtjes gespeeld maar de game wil me nog niet erg pakken, vind vooral de besturing zowel lopend als in autos niet fijn en t hacken vind ik nog niet echt soepel gaan..

    ff 2 vraagjes,
    als je links na een filmpje ofzo dat blauwe icoontje ziet.. is dat autosave?

    en hoe kan je(kan het überhaupt) als je in een auto zit zeg maar de tomtom aanzetten dat hij een route toont op je map?
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Over je eerste vraag: Wanneer je de game opstart zie je per icoontje waar het voor staat. Sommigen zijn voor laden, anderen voor saven, maar dat zie je meteen bij het opstarten.
    Over je tweede vraag: map openen en op A klikken waar je naartoe wilt. Dan wordt de route in het blauw weergegeven.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    thx!! tot welk level gaan die soort schiet de alien sidemissies?
    heb t gedaan tot lvl 10 maar toen begon het te vervelen...
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb het ook tot een behoorlijk hoog level gedaan, maar zoals je al zegt: het gaat vervelen en heeft verder geen meerwaarde.
     
  12. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Fijn zeg, kan Watch Dogs niet meer spelen
    Ik moet hem updaten, als ik update krijg ik een foutmelding:
    There was a problem with the update
    WATCH_DOGS needs an update, but something went wrong. For help, visit xbox.com/xboxone/update/help.

    Ik dus network connection testen, werkt prima. Ik kan andere games ook online spelen gewoon. Als ik op try again klik, gebeurt er ook niets. Dankjewel Ubisoft voor het verneuken van mijn game !!!
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    had het hier met een paar andere games ook.. zal wel iets bij MS wezen en niet bij jou of UBI
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit probleem ook, echter kwam dit doordat ik mijn externe hd niet had aangesloten waar het spel,op staat.

    sent from a wp phone using tapatalk
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan deze game voor €25,- van iemand overnemen maar twijfel nog een beetje. Ik weet eigenlijk niets van deze game en heb hem ook niet gevolgd na de E3 en na de release. De reviews die ik gelezen heb schrijven allemaal eigenlijk dat de game nogal tegen valt met wat de mensen verwachtte. Vervolgens zetten ze na al het geklaag wel gewoon een 7 of 8 onder de review, waar ik natuurlijk niets aan heb. Voor de zomervakantie lijkt het me wel leuk om nog een singleplayer game te kopen.

    Zouden jullie deze game nog wel aanraden? En hoeveel uur speeltijd heb je dan ongeveer? Of kan ik beter wachten tot hij echt in de budgetbak ligt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah 25 kan je het prima doen.
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook goedkoop kunnen overnemen en vermaak me er prima mee. Het is geen topgame, maar wel een aardig goede game. Ik denk dat er te veel van verwacht werd door iedereen (te veel gehyped). Maar ik vind 'm lekker wegspelen. Verhaal is niet heel erg boeiend, maar de missies zijn toch wel leuk om te doen.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    €25,- is toch al behoorlijk cheap voor een volwaardige game? €60,- is het niet waard maar voor €25,- heb je wel een aardige game hoor. Vind je het niets verkoop je hem weer door.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem inmiddels gekocht. Ga er van de week maar eens aan beginnen :). Doorverkopen ga ik sowieso weer doen vroeg of laat, dus ik kan me er inderdaad geen buil aanvallen. Hopelijk kan het me een paar uurtjes bezig houden in deze zomervakantie.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m ook inmiddels uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Het is een vermakelijke game met een aardig verhaal. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat als je deze game vanaf de eerste trailer in de gaten hebt gehouden, dat je flink teleurgesteld kan zijn. De missie in de trailer doet de uiteindelijke missie in de game echt zwaar verbleken.

    Ben ik trouwens de enige die de verhouding tussen story en sidemissies echt absurd vind? Ik heb de game uitgespeeld met behoorlijk wat sidemissies naar mijn idee, moet ik er nog 50(!). Daar komt ook nog bij dat deze missies vrijwel allemaal hetzelfde zijn en eigenlijk helemaal niet leuk.
     

Deel Deze Pagina