Nou het lijkt me een duidelijke titel, Wat zou jou console moeten kunnen? Zou het 3d moeten zijn? Zou het guns, dansmatten, webcams, internet enz moeten bevatten? Zet je naam enz erbij.. Kan je dit stukje pakken: Naam Console: GF-Console Aantal spelers p console: 4 Internet: Ja Waarom kiezen: GSF Console is voor Super Graphic's en Super veel Fun en Super geluid. Oftwel Veel plezier, Mooie beeldkwaliteit en Super goed geluid. Speel met 4 mensen. 5 verschillende controllers. Voor iedereen is er wel 1 goed. Voor mensen met grote handen of kleine! met lange vingers of korte voor mensen die van groot houden of van klein, Hij is groot maar je hebt geen tv nodig en geen geluid's boxen de console levert het allemaal! Voor Groot en Klein 0+ games en 18+ games. Online of Off-Line het blijft leuk het blijft spannend het blijft mooi! Maak je eigen game met de Game Maker en breng hem uit op GSF Internet Connection! Ok nu maar hopen dat deze thread niet gesloten word heb de zoekmachine gebruikt!
Hahaha, Horrible Killer gaat enquete houden? Reclame maken? mag dat? dat mag, van mij, want horrible is de man . Het broertje van toxic squirrel . Wat houdt de gamemaker eigenlijk in?
Zodra console's mij oraal kunnen bevredigen terwijl ik een spelletje online speel,zou ik mijn vriendin en werk opgeven en direkt dit geweldige apparaat in huis halen!
Whahaha Kom op zeg Zolang je erop kan gamen vind ik het best. Kom op, wat zal jou console moeten kunnen? is toch geen vraag joh. Dan kan je beter vragen wat je graag zou willen hebben. Een robot die je kamer opruimt en je huiswerk maakt bijvoorbeeld. Meaby een idee om dit in een console versie uit te voeren..... _0/
Toen ik dit las dacht ik precies hetzelfde, wat een foute thread en wat een foute startpost maar lief dat je het probeert hoor
we zijn zo te zien allemaal weer in een afzeikbui vandaag:{ misschien is mijn ideale console wel een spelcomputer die de games van iedereen afspeeld, maar dan met betere gfrx
Afwas en koken en ik ben blij, hell, het hoeft niet eens spellen te kunnen spelen, zolang het afwast en kookt ben ik blij (in en uitruimen dus ook)
Mijn ideale console is dat je alle zoort spellen kan afspelen van elke console en natuurlijk de PC, en dat hij erg persoonlijk is, veel leuke eigenschappen bevatten zoals all-time highscores van je zelf in spellen die je speelt en dit vergelijkt met de beste van de wereld of een vriend
tao tek hou kop te zeuren als je niks belangrijks te melden hebt!!!! Mijn console moet het gewoon goed doen zonder laadtijden enz. met GRATIS internet !!
perfecte console = ultieme pc aangesloten op whiteboard touchscreen. zonder beamer, zodat je voor het bord kunt staan en met je vinders dingen kunt klikken/schieten