Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Vreemd dat threads die al maanden open zijn ineens gesloten worden omdat een mod het in een opwelling niet meer nuttig vind. Bij het sluiten van threads wordt aan de vinger gelikt en is er weinig sprake van objectiviteit, empathie en enig gevoel voor humor/zelfspot.

    Ik vraag mij ook af waarom ik een zogenaamde OW zou krijgen als ik terugverwijs naar de rapo threads? Ik heb niks aan ene Oven WantWant. ik heb namelijk geen oven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat ben je nou vaag aan het provoceren man!? :confused:
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    :D :D

    Maar denk je dat het geen tijd word om eens wat te minderen met blowen? ;)
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Yup zekers waarom is "geef de ava boven je een cijfer" tread bijvoorbeeld gesloten. Natuurlijk is het een opsomtread maar 100 pagina's trug ook al.
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Beter laat dan nooit :cool:

    Walrus: Kom eens met voorbeelden, dit is te algemeen en ik weet zeker dat je het niet over alle gesloten threads hebt.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  6. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    idd was ook best een leuke tread om te lezen |:-
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    is die gesloten :mad: :confused: idd late reactie..daar werd toch ook regelmatig door mods gepost of niet?
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Omdat ik er op een gegeven moment achter kwam dat het topic gedomineerd werd door slechts een handjevol mensen, die ieders al 50+ posts hadden in dat topic. Dat betekent dat die personen al 50 keer een rating hebben van (waarschijnlijk) dezelfde avatar. En dan kom je in een oneindig cirkeltje. De thread was eigenlijk van meet af aan zinloos. Kijk, een beetje flauwekul mag best in de Green Mile, maar dit sloeg echt nergens meer op, dus wordt op een gegeven moment gezegd: nu is het mooi geweest en gaat er een slot op. Heeft niks met wanbeleid te maken.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik kan alleen maar huilen om de huidige wijze van threadsluiting. Soms lijkt het wel of het een zestig plus forum is voor fans van Michael Jackson. De geef de avatar boven je een cijfer is een leuke, zei het wat idiote thread, die wel 1000 pagina's door kan gaan. Gezien veel mensen hun avatar veranderen blijft de thread altijd bruikbaar. Volgens mij zijn er zelfs avatars veranderd voor die thread.

    Was ik eerst verbaasd over het sluiten van threads vanwege een verrassende wending in threads (tja, ik doel niet op het smijten met geslachtsdelen) ben ik nu verbaasd over het feit dat threads gesloten worden vanwege onduidelijke persoonlijke redenen.

    Daarbij zegt het wel wat over de mods zelf als zij threads pas sluiten na een lange geschiedenis van een thread terwijl deze zich vrijwel altijd in de bovendste regionen bevond. Het is dan natuurlijk een non argument om dan aan te komen dat het al tijden verkeerd zat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2004
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    We vinden eigenlijk ook dat de Green Mile veel te veel gedomineerd wordt door reuzenthreads waarin eigenlijk alleen maar loos gespamd wordt. Door wat van die loze megathreads te sluiten die eigenlijk alleen maar forumvervuiling zijn in onze ogen proberen we ruimte te bieden voor nieuwe, originele, leuke threads in de Mile. Maar kennelijk prefereert men liever domme threads waarin men alleen maar duf een cijfertje neer hoeft te kwakken :{ Nou, voor dat niveau leent zelfs de Green Mile zich niet.
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    En toch was het een leuke thread...loosen up a little
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ah, het gaat over die battle thread.. Zeg dat dan meteen .......

    Het sluiten daarvan sta ik volledig achter omdat het blijkbaar de laatste tijd een rage blijkt te zijn om tegen mods aan te schoppen, vooral door op kinderachtige wijze ze uit te schelden ipv van netjes contact op te nemen of er desnoods hier een thread over te maken. Als het op zo'n manier moet dan komt er een slotje op, lijkt me vrij logisch.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het dan niet een idee (niet van mij) om een algemene spam-thread te maken. Kunnen mensen als Karelax, Sokkebokje en Walrus daar lekker spammen :)

    En dan heb je ipv. 20 verschillende spamdingen maar 1.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Na 3 uur 's nachts is dat ongestoord geoorloofd in de bikkel-thread :cool:
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dan ben ik nog niet thuis, niet eerlijk :mad:

    ;)
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee maar ff serieus, ik vind dat julie mensen ook wel harder mogen aanpakken.
    Soms dan zeggen julie wel maar doen julie niets, gewoon aanpakken die zooi ;)
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind het niet echt een gedegen argument dat die thread dicht moest wegens het beledigen van een mod. Ikzelf vermeldde slechts dat ik het jammer vond dat iemand de thread sloot. Ik geloof dat een ander het iets minder subtiel uitdrukte, maar het was niet van dien aard dat je kunt spreken van een werkelijke belediging.

    Als de gebruikte stijl in de rap thread niet door de beugel zou kunnen vraag ik me af waarom dat niet eerder aangegeven is en waarom er direct een slot komt zonder enige kans te geven tot reageren? Is er dan geen sprake van wanbeleid omdat er niet goed opgelet wordt?

    Als ik mods PM over het sluiten van threads krijg ik nooit een PM terecht. Al geef ik ze gedegen titels met daarin allerlei seksuele handelingen, ik krijg nul op mijn rekest ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    _O_ mooie uitleg darkwing _O_
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het was wel eerder aangegeven dat het taalgebruik en geflame moest minderen, om dezelfde reden was de eerste battle thread ook gesloten. Lord_Armada PM'de mij toen persoonlijk met een nieuw regelement. Daarop had Lord_Armada toen een 2e mogen openen, soort van 2e kans. In het begin ging het goed waarna later sommige blijkbaar toch niet tegen het gevloek bestemd zijn en ruzie gaan maken. Dat sommige daarvan (waaronder jij dus Walrus) de dupe zijn is jammer maar dat heb ik liever als ruzie.
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Mods openen zelf 'show je avatar ' 'het 'Wat luister je nu' en 'post foto´s van je stekkie' threads. En dan kan je het wel heel mal Draadje in plaats van thread noemen, feit blijft dat alledrie de threads pure opsommingthreads zijn. Ook al verbindt je er 300 regels aan, (zie de wat luister je thread) het blijft een opsomming van wat men luisterd.

    En over het feit dat bijvoorbeeld Furies of ondertekende meerdere keren posten in dezelfde thread, is omdat men van avatar verandert. Als ik mensen met een gruwelijk vette avatar zie, wil ik daar op reageren. Jammer dan dat mensen mijn avatar nog eens moeten beoordelen. En serieus, waarom laten jullie een thread eerst 1000 posts halen, om dan in een vlaag van verstandsverbijstering toch maar de thread te sluiten? Zijn jullie nou zo besluiteloos, of doen jullie maar alsof? |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina