WCG 2006 Nederlandse voorronde's!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 15 jun 2006.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen! _0/

Aankomende zondag is het zover, dan zullen in R'dam de voorronde's voor de WCG 2006 plaatsvinden voor de Nederlandse gamers!

De games die gespeeld zullen worden zijn:
    - FIFA 2006
    - Need for Speed: Most Wanted
    - Dead or Alive 4
    - Project Gotham Racing 3
    - Warcraft III: Frozen

Site: http://www.wcg2006.nl

Ikzelf (DRC Stefan) doe mij met PGR3, net als wat andere PGR3 toppers hier op het forum; DRC FredKroket, DRC JeePee, Metal Mark en NiekJ

Allemaal mensen waar ik veel mee game, en ik daar graag wil zien! :cool:
    Wie gaan er nog meer!?!?

:b:

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha had wel mee willen doen met DOA4 maar heb het de laatste tijd helemaal niet meer gespeeld dus ben uit vorm enzo maarja

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat Handewasser mee doet.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Handewasser, daar zit je op te wachten :emo:

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, hij schijnt wel een van de beste te zijn in PGR3 :emo: schijnt ongeveer gelijk aan Tuur te zijn. Maar op een toernooi komen er altijd andere zaken bij kijken, zoals de zenuwen enz. Het is daarom vaak een moment opname.

Iig, iedereen die meedoet, Succes :)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Meen je dit nou? :confused: |:-

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep, vraag maar rond, ik heb het gehoord van Alex(broer van Tuur). Hij schijnt tijden te kunnen rijden waar veel mensen nog pijn van in der buik krijgen. En dat voor een 12(gokje aan zijn stem te horen) jarige, knap hoor.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jong is die zeker, en zijn stem helemaal :D
    En feli met je examen Rutger \o/ :b:

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is aardig goed geworden, erg gegroeid maar hij heeft wel erg veel geoefend. Maar goed, toernooidruk is altijd een verhaal apart, ik ga er ontzettend slechter door rijden weet ik inmiddels. Andere spelers komen daardoor juist sterker naar voren dus dat is afwachten. Ik doe mee als chauffeur van arthur :): _0/ Anders zit ik daar ook maar zo ;) Wel een beetje matig btw dat er maar plaats is voor 32 spelers, met 51 inschrijvingen. Niet meer echt een open toernooi zo.

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja Handewasser is ook een hele goede racer :). Ik kan zelf niet heen gaan omdat het zondag de hele dag dat toernooi loopt *Finales om 8 uur* dan ben ik ergens tege 12-en thuis, en dan de volgende dag begint toetsweek. :{

Konden ze het maar een weekje uitstellen, totdat alle scholen van toetsweken af zijn...

11. terrornol2

terrornol2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke fifa is dat? Bij Fifa road to the worldcup sta ik 16des van nederland???

12. mars15

mars15 Guest

gewoon fifa 2006 op de pc

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser is een snelle PGR3-er, maar vrijwel alleen maar met de A-klasse (F50 GT). Hij heeft hier een daar een WR staan, die idd erg snel is.
    Hoe hij raced in een toernooi weet ik niet, maar hij behoort wel tot de top van Nederland... Vooral dus met de A-klasse :cool:

Ikzelf weet nog niet of ik kan. Ik kreeg zo'n mail, en ik heb teruggestuurd dat ik idd zal kunnen komen, maar betekent dit dat we nog een mail krijgen of we mogen komen, of mogen we sowieso komen en vallen dáár er wat spelers af?

Ik hoop wel dat ik mag komen, een plaats bij de beste 5/10 zit er sowieso wel in, net als bij wat vrienden van me. Ik hoop dus dat iedereen mag komen. :)

Weet iemand hier iig meer over die mail, krijgen we nog een mailtje terug of we wel of niet verwacht worden, of mag iedereen sowieso komen?

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me wel aangemeld, maar ik ga toch maar niet... Ik heb PGR3 vrijwel niet gespeeld. Op Automatic rijd ik nog behoorlijk goede tijden maar handmatig schakelen lukt me gewoon niet...

15. JeePee

JeePee Guest

Ik heb mij ook aangemeld. Ik heb zojuist een persoonlijk bericht gehad dat er een plekje voor mij gereserveerd is, aangezien er wat problemen waren met het emailen e.d. Ik zal dus sowieso komen, waarschijnlijk samen met DRC Stefan, en nog meer DRC members :)

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser heeft blijkbaar zijn roeping gvonde, want de Nederlandse top, is toch ook top van de wereld?, of is dat verandert?

En DRC, is dat DeRaceClan?? :+

17. Dutch Vigilante

Dutch Vigilante gameverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    ik had me ingeschreve voor pgr 3, maarja heb nie echt tijd zondag dus dan ga t over he;)

18. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    goed ben je ook niet dus heeft niet zoveel zin VIGI lol!

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook gaan meedoen met DOA4...bij nader inzien toch maar niet gedaan.
    Niet het slimste wat je kan doen voor zo'n proefwerkweek.

Het word waarschijnlijk weer zo iemand als Krye of doku.

Wat betreft me zelf....there's always a next time...

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat zeker wel 2-3 man van DRC door gaan naar de finale, maar Handewasser is een hotlapper, als je tegen m racet maakt die overal fouten!

Deel Deze Pagina