WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

  1. Sludie

    Sludie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    WCG Winaar Champion Montage!

    voor iedereen die hem nooit heeft zien spelen:

    http://www.savefile.com/files/8930210

    Ipz0r en hij zijn even goed naar mijn mening, hoewel ipz0r champion maybe ownt 1vs1 :p maar in team über0wnage :p

    *p.s ik weet niet of dit wel goede thread is om in te posten :p, dan moet een admin hem maar verplaatsen of deleten
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  2. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijs echt zo goed, die montage is ook hard.
     
  3. PiliP

    PiliP Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi sludie denk dat zeker wat mensen wel verrast zijn om zon montage van xbc te zien komen...
    forzawillza had zijn complimenten aan champion gegeven voor deze montage en de mensen die wel wat weten van halo 2 montages weten ook dat dit een hele eer is
     
  4. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    PiliP speel jij ook niet op XBC?
     
  5. PiliP

    PiliP Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker.. wie ben jij dan

    Chaoz_PiliP is mn gamertag
     
  6. Sludie

    Sludie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ja noob, wie ben je op xbc?
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ze zijn zoo slegt, apiej op live is zo n00bs winnaars zijn onterecht
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet slecht en ze spelen alleen op XBC dus jij kan het niet weten. Maar eerlijk: ik had echt niet gedacht dat zij zo ver zouden komen en ook nog gingen winnen maar toen ze eenmaal die 2de ronde ons afgedroogd hadden :)
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze speelden gewoon goed, en het teamwork van tuur en hannes liet aan het eind van de dag te wensen over. Ik vond de reactie van sommige mensen zoals RESON erg triest. Tuur en hannes uitlachen met een uitgestreken grijns. Gelukkig zijn al dat soort mensen zelf te noob om zo ver te komen. Tuur is ook maar een mens, en 1x verliezen met een dubbelteam is geen schande. Dat uitjoelen vond ik dan ook erg erg triest. Beide teams speelden erg goed, denk dat de uitslag anders was geweest als de laatste map beavercreek was geweest maar goed. Merkte dat de concentratie na 10 uur in almere gewoon erg gedaald was. Volgende x beter... Tuur blijft nederlands beste dus die zien we op een gegeven moment gewoon weer terug dat weet ik zeker.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hmm, ik vind dat mouhnir en champ verdient hebben gewonnen, geen discussie mogelijk. In eerste potje was toch al duidelijk dat champ/ipz beter zijn op lockout.
    Ik vind reactie van Reson dan ook wel meer dan normaal, eindelijk worden die tjappies in het openbaar gewoon afgedroogt, was een mooie scrimmage tussen tuur/hannes en champ/ipzor, dus dan zijn de emoties ckerz aanwezig.

    Respect voor champ en ipzor :)
     
  11. Champion

    Champion Guest

  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen op L!ve zijn niet per definitie beter dan mensen die op XBC/Xlink spelen |:-

    @ champion & Ipzor: succes in Singapore _0/
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het gewoon triest en onsportief. Mooi was ook datReson heel de tijd impliceerde die tickets wel even mee te nemen, dus mooi dat die kerel flink klop heeft gekregen van champion en ipz0r daarvoor mijn dank aan beide heren. Ik klapte iig ook voor mooie kills van champion en ipz0r. Als hele zalen jou gaan uitjoelen als je een keer dood gaat dan maak je mij niet wijs dat je dan toch ff wat minder speelt. Ik vond dat iig echt gewoon te triest voor woorden. Zeker aangezien tuur zich nooit arrogant opstelt. En dat beavercreek de beste map is van tuur en hannes en ivory de slechtste weet iedereen die tegen ze gespeeld heeft. En afgedroogd uh nee, 2-1 is niet geraped worden. Solo verliezen beide "tjappies" het van tuur, tuur is een solospeler en heeft in de laatste 2 jaar nog geeneen solo toernooi verloren in verschillende spelgenres. Tuur boeit die kritiek allemaal niet zoveel er zijn altijd mensen die uit frustratie zo reageren. Hannes gaf al aan niet zo lang te kunnen spelen een dag lang zonder concentratieverlies, wat ook niet meer dan logisch is. Ik heb al heel veel potjes van die 2 gezien en deze waren duidelijk van mindere kwaliteit. Net als de beeldkwaliteit van die tv's overigens maar dat hadden beide teams. Je kan niet altijd winnen denk ik dan maar ook al verwacht iedereen het steeds het zijn geen robots. En team is toch iets TOTAAL anders dan solo. Ik vind champion en ipz0r dan ook onterechte winnaars gezien de individuele kwaliteiten, maar ze hebben daar als team beter gespeeld en dat is gewoon knap en dat telt want daar ging dit toernooi over. Succes in singapore!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Blijkbaar ken je reson dus nauwelijks, tis gewoon zijn humor. Jij en je broer zitten altijd te lullen dat je je mond moet houden als je elkaar niet kent, praat dan ook niet slap over reson. Zo is die gast en dat is zijn humor.

    Word wel beetje moe van de excuses, 1op1 hebben ipzor en champ genoeg battles gewonnen, en daarnaast was dit een toernooi van 2v2 kom dan niet aanzetten met ja 1v1 zijn ze beter dus die moesten winnen. Geef nou een keer toe dat je broer even niet de beste is, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

    Ipzor en champ hebben gewoon eerlijk gewonnen, einde discussie.
     
  15. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    sostic, sostic, sostic!! :D
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jaap Jaap Jaap!! :D
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    alex......mijn doelstellingen voor het wcg waren een top3 klassering en dat hannes en tuur niet gingen winnen...
    nou het is gelukt...me dag kon niet meer stuk..:D:D:D:D
    ik gunde hannes en tuur gewoon niet om te winnen (en ik was niet de enige:p)
    enne het mooiste is dat ik deze 2 jongens samen met cosmus heb 2v2 leren spelen dus ik mag ook wel een btje trots zijn:D:D

    champion/ipzor klasse jongens jullie hebben gedaan wat ik graag zelf had willen doen:D...maar jullie hadden ons gewoon te pakken op beaver creak..

    en niet teveel achter de dames aan he in singapore...
     
  18. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik dacht dat dat filmpje van de WCG was, is dus niet zo. Wel mooi, ben benieuwd wat ze op de WCG gaan doen.
     
  19. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk zoals die hele zaal daar tekeer ging. Erg kinderachtig.

    En Reson heeft volgens mij niet helemaal door waar het met deelname aan de wcg om gaat.

    Wat een idiote doelstelling.
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Ze deden het echt erg goed die 2. Hoe vaak nakte 1 van hun 2 de ander. Hun zijn gewoon goed op elkaar ingespeeld en weten precies wat ze moeten doen op de acties van de tegenstanders. Flanken, backuppen, gewoon erg puik... Vooral op ivory tower. Je merkte aan king tuur dat ie ook gek werd van dat ie weer in de rug/zij werd geschoten.

    Ik gunde eigenlijk ook ipzor en champion meer. Ipzor ken ik al best lang en speelde gewoon heel goed met teammate. King tuur is absoluut niet arogant ofzo, maar hij heeft al zoveel gewonne:) En hannes vond ik maar vreemd uitzien eerlijk gezegd :+ Iig, veel succes in singapore!
     

Deel Deze Pagina