Wild Dingos Clannaam: Wild Dingos Clantag: [WD] Clan Geschiedenis: WD is begonnen op de ps2 hier hebben we Socom, Socom 2, Socom 3 en Battlefield gespeeld. Omdat sifu98 en ik nu allebei overgestapt zijn op de xbox 360 willen we hier verder gaan met de clan. Website: www.wilddingos.nl. Contact Gamertags: WD Hills WD Sifu Orange NL WD Joeperd Clan Games: Call of Duty 4 Actief op: consolegaming.eu gamebattles.com Roster: Call of Duty 4 WD.CoD4 WD Hills (Leader) WD Sifu (Co-Leader) Orange NL (Captain) WD Joeperd (Captain) Znelle Jelle (Member) lullo123 (Member) massacre me (Member) ajaxamsterdam11 (Member) WD.Vanquish Orange NL (Leader) WD Hills (Co-Leader) WD.sheep eaters WD Joeper (Leader) fa2newb (Co-Leader) Battlefield Bad Company WD.BF:bc mierentiet darkmier Unreal Tournament 3 WD.Orange Orange NL UT3.Wild Dingos WD Hills (Leader) WD Sifu (Co-Leader) Orange NL (Captain) Inactive Arcane260 Wat we verlangen: Dat je gebruik maakt van je headset voor de communicatie binnen de clan. Geen clanhoppers. Beheersing van S&D, deze mod word door WD het meeste gespeeld. (CoD4) Gezelligheid. Try-out aanvragen kan hier in het forum.
mijn gt was Hills, hoe ik ooit aan deze naam ben gekomen weet ik niet maar maak er nog steeds gebruik van
wat spelen jullie het meest met cod 4 ? heb wel intresse omdat je zegt als we genoeg hebben doen we clanmatches.
We spelen vooral Search and Destroy, dit omdat het een wat serieuser onderdeel is. Tuurlijk wissellen we ook wel eens af met bijvoorbeeld sabotage of iets dergelijks. Zoals in de start post vertelde ik al dat we ook veel op de ps2 hebben gespeeld, en ook hier deden we met regelmaat clan matches. Greetz Hills83
hey ik had me geregistreerd op jullie site maar heb geen bericht dat ik me account moet activeren weet iemand misschien hoe dat komt?
Voor de mensen die graag de clan willen joinen, add me ook even in jullie friend list op xbox live ( Hills83 ). Dan kunnen we binnekort even met elkaar gaan spelen met een aantal WD clan leden. Greetz Hills
Ik heb een aantal van jullie toegevoegt aan mijn friend list op live, dan kunnen we binnekort met Sifu98 een try-out doen. Ben ik je nu vergeten toe te voegen, voeg mij dan even toe aan je friend list. Greetz Hills83
We hebben al een paar try-outs gedaan en voor sommige met succes. Wil je het ook nog proberen, dan is dit geen probleem.
De clan op dit moment: Leden: Hills83 (leader) sifu98 (co-leader) Arcane260 ajaxamsterdam11 Try-out: DSF Germain lowe7 PRO EVO GAMER 6 Znelle Jelle Second try-out: joeperd We gaan proberen om dit weekend de eerste serie try-outs af te ronden. Dit gebeurt samen met sifu98 en andere clan leden die op dat moment online zijn. Als er nog mensen zijn die ook een try-out willen, laat dan even een bericht achter. Greetz Hills83
Zaterdagavond hebben we clanwar (4vs 4) tegen Tectical elite Crew. Er worden nog clanleden gezocht voor grotere wars. Dus het is nog steeds mogelijk om een try-out aan te vragen. Greetz Hills83