Wat was ik gefrustreerd de laatste dagen.. niet nromaal, we hadden overal links maar xbw.nl zelf lag plat!! ]:- ]:- ]:- Na een vreemde fout ontdekt te hebben werkt alles weer als normaal.. ik hoop dat we de draad weerkunnen oppakken want de dagen voor de downtime waren echt topdagen..
Als ze er niet is weet je pas wat je mist. Ik merkte gewoon dat ik mijn info bron over de x-box echt ff kwijt. Dus moest ik gewoon zoeken naar andere x-box sites, maar geen nederlandse site die aan jullie kan tippen. Bij deze is het tijd voor een compliment: Xboxworld jullie zijn goed bezig. Goede info, snel en een vooral veel nieuwe info. Jullie worden echt steeds beter en ook dit forum wordt met de dag gezelliger en drukker. ga zo door !
tanx Chuk... ik ben het er helemaal mee eens dat dit forum cool is, geen spammers of zeikerds, maar gewoon mensen die volwassen discussen en elkaar helpen
Bewijst dan maar dat leeftijd niks zegt! Enne sinds wanneer kunnen jongeren niet volwassen discusseren?( zeker fout gespeld hé?)
zover ik weet is het discussieren met ergens nog van die puntjes waar ik nu geen zin in heb ennehm dan nog wat, ik ben niet alleen 15 maar ik doe ook nog eens mavo
Ik benne 19 ben ik dan de oudste hiero?!?!? Enne het is discussiëren( jaha ik kan het heus wel, maar ben gewoon lui)
Vandaar mijn naam, kloppet helemaal Alleen.......... Outsider nog paar maanden ouder! Wel droog, hij was te vroeg en ik te laat, dus als we alletwee op tijd waren geweest....... was ik ouder geweest, geen grap. Geestelijk is ik nog jongetje in korte broek die na moet blijven