Ik wil een webcam kopen(MSN enzo). Wie heeft er goede adviezen? Ik zag dat je ook webcams hebt die je als digitale camera kan gebruiken. Is dat handig? Wat is een goede resolutie? framerate? Advies plz! O ja, waar zijn ze voordelig? Het liefst online, dan hoef ik mijn huis niet uit!
Zijn niet echt duur ik heb zelf een goeie van Phillips 70 euro geloof ik tja gewoon mooi beeld heb je alleen het is geen digitale camere btw ik kan 60 Framerate halen zonder lelijk beeld
Volgens mij is de framerate die je haalt eerder afhankelijk van de connectie en cpu snelheid... I think
Ik heb de Webcam Go Plus van Creative en kun je ook loskoppelen. Maar als het je echt meer om de digitale camera functie gaat dan moet je niet voor deze kiezen, kunt er alleen makkelijk shots mee maken van redelijke kwaliteit.
Graag wil ik je van advies dienen, meneer JAW. Op ons werk hebben we van die 'eitjes' van Philips. Dit zijn uitstekende cameras met een zeer stabiele framerate! Je kan ze denk ik voor zo'n 125 euro in de winkel vinden. Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt!
Bedankt voor de adviezen, ben er uit. Zat te twijfelen tussen Philips en Logitech, maar voetje van de Logitech is minder breekbaar(kat thuis). Dus het wordt de Logitech Quickcam pro 4000.